اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: هلندی

رشته چشم پزشکی در هلند

اخذ پذیرش در رشته چشم پزشکی در هلند مثل رشته های پزشکی دیگر امری رقابتی است. چشم و عصب بینایی اطلاعات بصری را در اختیار مغز قرار می دهند. در حال حاضر در این کشور تحقیقات بر روی عصب بینایی (درگیر در گلوکوم) و بخش قدامی چشم (آب مروارید، دیستروفی قرنیه) متمرکز است. زیست شناسی سلولی و ژنتیک به منظور تشخیص و شناسایی بهتر بیماران، توسعه درمان های جدید و شخصی و بازیابی عملکرد با پیوند یا بازسازی به کار می روند. در این کشور تمامی شاخص های زندگی اعم از شادی و سلامتی و امنیت و رفاه اقتصاد همگی بالا هستند. اما بیماری ها ناگزیر بروز می کنند به همین دلیل به متخصصان نیاز دارند. موسسه سخن سرایان در زمینه مهاجرت تحصیلی و کار در کشور هلند مشاور و راهنمای شما می باشد.

زمینه های فعالیت در رشته چشم پزشکی در هلند

چشم پزشکی اطفال تقریباً تمام فوق تخصص های پزشکی در چشم پزشکی را در یک رشته ترکیب می کند، زیرا بیماران اغلب از شرایط پیچیده ای رنج می برند. LUMC یک مرکز ارجاع ملی برای تشخیص و درمان بیماری های چشمی تهدید کننده بینایی مانند یووئیت، آب مروارید، ​​بیماری های شبکیه در کودکان است و توسط NFU به عنوان مرکز تخصصی برای درمان بیماری های چشمی شناخته شده است. تعدیل قرنیه با لیزر یا کاشت لنزهای محفظه قدامی می تواند برای تغییر انحرافات انکساری اعمال شود. قرنیه مصنوعی به عنوان آخرین ابزار در حال توسعه است. نقش بینایی محیطی با ترکیب، تصویربرداری زیست‌پزشکی، شبیه سازی‌ های نوری و تست‌های روان ‌فیزیکی برای بهبود دید محیطی پس از جراحی آب مروارید و درک عوارض خاص پس از جراحی آب مروارید مانند دیسفوتوپسی مورد مطالعه قرار گرفته است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته چشم پزشکی در هلند هستید:

نام دانشگاه رتبه در هلند رتبه در اروپا رتبه در جهان
Erasmus University Rotterdam 1 9 79
University of Amsterdam 2 30 117
Utrecht University 3 61 189
Maastricht University 4 63 194
Radboud University 5 66 201

تحقیقات در رشته چشم پزشکی در هلند

بخش چشم پزشکی یکی از معدود مراکزی در سراسر جهان است که در آن مراقبت های بالینی برتر در انکولوژی چشم با تحقیقات ترجمه ای و پایه ای گسترده ترکیب شده است. همکاری با گروه انکولوژی چشمی اروپا، انجمن بین المللی انکولوژی چشم، انجمن بین المللی التهاب چشم، موسسه تحقیقات چشم Schepens، بوستون، پروژه اطلس ژنوم سرطان، کمیته مشترک آمریکا در مورد سرطان وجود دارد. LUMC در کمک مالی Horizon CURE UM و در شبکه اروپایی مراکز عالی سرطان) شرکت می کند. بانک بافت چشم ماستریخت داده های بالینی و مواد زیستی بیش از 1500 بیمار را ذخیره می کند. این ماده برای مطالعه پاتوژنز، یافتن نشانگرهای زیستی و توسعه درمان‌های جدید استفاده می‌شود. بافت‌های چشم از مواد بیمار از طریق iPSCها و سلول‌های بنیادی بالغ تولید می‌شوند و برای مدل‌سازی بیماری و پیوند استفاده خواهند شد.

رشته شنوایی سنجی در هلند نیز از رشته های مهم در حال حاضر است. موضوعاتی که متخصصان و دانشجویان آینده می توانند بر روی آن تحقیقات کنند عبارت است از:

  • انکولوژی
  • کاهش عوارض جانبی پرتودرمانی تومورهای چشمی
  • ایجاد درمان هدفمند و ایمنی برای متاستازهای ملانوم چشم
  • درمان پرتو پروتون با هدایت تصویر برای ملانوم یووه
  • شناسایی زودهنگام افراد پرخطر حامل جهش در ژن BAP1
  • استفاده از سلول های iPSC برای تعیین عملکرد BAP1 در تنظیم اپی ژنتیکی التهاب
  • شبکیه چشم
  • چشم پزشکی کودکان
  • کارآزمایی ‌های تصادفی ‌سازی و کنترل‌شده آینده‌نگر آغاز شده توسط محقق برای کوریورتینوپاتی سروزی مرکزی
  • مطالعات ژنتیکی در کوریورتینوپاتی سروزی مرکزی و دژنراسیون ماکولا وابسته به سن
  • مطالعات تاریخ طبیعی آینده نگر در آماده سازی برای مطالعات ژن درمانی برای بیماری های ارثی شبکیه

بخش چشم پزشکی در هلند

بخش چشم پزشکی بر چهار حوزه مرتبط بالینی متمرکز است: انکولوژی چشم، بیماری های شبکیه، چشم پزشکی کودکان و قرنیه و جراحی انکساری. تحقیقات بالینی و ترجمه ای شروع بیماری است و شامل بهبود تشخیص، پیش آگهی، درمان و مراقبت از چشم فردی است. این بخش همکاری قوی با آزمایشگاه های انکولوژی بالینی و زیست شناسی سلولی مولکولی برای ترجمه سوالات بالینی به تحقیقات آزمایشگاهی، از جمله مطالعات حیوانی، به منظور کمک به بیماران دارد.LUMC مرکز ملی ارجاع برای تشخیص و درمان ملانوم چشم و همچنین سایر تومورهای چشم و مدار چشم است. NFU وضعیت LUMC را به عنوان مرکز تخصصی ملانوم Uveal اختصاص داده است. LUMC تنها مرکزی در هلند است که براکی تراپی محلی را ارائه می دهد.

تحقیقات بالینی شامل بهبود تابش موضعی، و پیشگیری و درمان عوارض مربوط به پرتو می باشد. تکنیک‌های نوآورانه MRI چشمی با وضوح بالا منجر به روش‌های غیرتهاجمی هدایت ‌شده با تصویر برای شخصی ‌سازی بیشتر تشخیص و برنامه‌ریزی درمان ملانوم یووه می‌شوند. تحقیقات ترجمه ای بر توسعه درمان های هدفمند جدید (مسیر مولکولی و ایمونولوژیک) متمرکز است. شناسایی خانواده های مبتلا به این سندرم در اولویت قرار دارد. تحقیقات بر ایمنی و اثربخشی درمان ‌های جدید (کارآزمایی‌های آغاز شده توسط محقق و مبتنی بر صنعت)، تحقیقات اساسی در مورد مطالعات سلول‌های بنیادی درمان مناسب از طریق ژن‌درمانی و سلول ‌درمانی برای بیماران مبتلا به دیستروفی ارثی شبکیه متمرکز است.

در نمودار زیر شاهد حقوق ماهیانه کار در هلند در رشته چشم پزشکی می باشید:

بیمارستان رشته چشم پزشکی در هلند

بیمارستان چشم روتردام که در سال 1874 تأسیس شد، متخصص برجسته در زمینه چشم پزشکی در هلند است. هدف دستیابی به برتری پزشکی، ایجاد و حفظ عملیات تجاری با کیفیت بالا و اتخاذ رویکردی خاص برای بیمار است. کیفیت مراقبت خود را طبق استانداردهای قابل اجرا به عنوان بخشی از ممیزی داخلی و خارجی ارزیابی می کنند. جنبه های کیفی سازمان و کاری که انجام می دهند توسط موسسه هلندی اعتباربخشی در مراقبت های بهداشتی ارزیابی می شود. همچنین نظرسنجی های رضایت بیمار را به طور منظم انجام می دهند و همه شکایات و پیشنهادات در حال ظهور را ثبت و تجزیه و تحلیل می کنند. بیمارستان چشم روتردام بالاترین میزان مراجعه را در هلند دارد. این بیمارستان نمرات عالی در زمینه رضایت بیماران دریافت می کند. در موسسه چشم روتردام، بخشی از بیمارستان چشم روتردام، تحقیقات علمی انجام می شود.

بیمارستان چشم روتردام یکی از اعضای موسس انجمن جهانی بیمارستان های چشم WAEH است. ماموریت بیمارستان چشم روتردام بی چون و چرا است: ما می خواهیم مراقبت های چشمی را به شیوه ای انعطاف پذیر و خدمات محور ارائه دهیم. پزشکان برجسته این بیمارستان مراقبت های چشمی را به صورت مداوم ارائه می دهند. در رویکرد خود، همیشه در تلاش هستند تا بیشترین احساس ایمنی را به بیماران بدهند. همین امر در مورد کلینیک فوکوس بیمارستان چشم ، یک بیمارستان خصوصی متعلق به بیمارستان چشم روتردام نیز صادق است. کلینیک فوکوس در جراحی انکساری چشم و جراحی زیبایی پلک تخصص دارد و بر کیفیت بر تعداد درمان یا سود تاکید دارد. کادر پزشکی با کار با جدیدترین تکنیک ها و روش ها کیفیت بالایی را حفظ می کند. موسسه سخن سرایان در خصوص مهاجرت تحصیلی به هلند مشاور و راهنمای شماست.




Scroll to Top