اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: هلندی

رشته ارتودنسی در هلند

آموزش زبان هلندی اصفهان

رشته ارتودنسی در هلند به زبان انگلیسی هم برای علاقه مندان به این رشته امکان پذیر می باشد ولی در دانشگاه های خصوصی این کشور. برای تحصیل این رشته در مقطع کارشناسی رشته ارتودنسی تسلط به زبان هلندی و قبولی در آزمون ورودی دانشگاه های دولتی این کشور ضروری است. هلند در قلب اروپا واقع شده است و در سراسر جهان به عنوان کشوری که واقعاً متعهد به تجارت بین‌المللی است و سابقه سنت‌های تجاری بسیار خوبی دارد، شناخته شده است. هلند کشوری است که چندین کارآفرین و اکتشافات خلاقانه زیادی دارد؛ به طور سالانه، بسیاری از افراد برای تحصیل در یک کشور اروپایی دوست داشتنی انتخاب می کنند و ممکن است علاقه مند باشید که بدانید چرا بسیاری از افراد این انتخاب را انجام داده اند.

هلند یکی از کشورهای غیر انگلیسی زبان است که برنامه های آکادمیک را به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی که می خواهند به زبان انگلیسی تحصیل کنند ارائه میدهد. در هلند، تحصیلات با کیفیت و بالا را با شهریه های پایین دریافت خواهید کرد که در این استاندارد آموزشی حاضر قابل قبول است. هلند اولین کشور غیر انگلیسی است که دوره ها یا برنامه هایی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد که به نفع دانشجویان بین المللی است که زبان خود را نمی دانند. در این مقاله نگاهی به برخی از دانشگاه ها با شهریه آنها و همچنین هزینه زندگی خواهیم داشت، اما قبل از آن اجازه دهید نگاهی به مزایای تحصیل رشته ارتودنسی در هلند داشته باشیم. این مقاله که توسط موسسه سخن سرایان تهیه شده به سوالات ذیل در خصوص مهاجرت به هلند پاسخ داده می شود:

  • درآمد ارتودنتیست ها در هلند طی سال 2022 چقدر است؟
  • ممتازترین دانشگاه های هلند برای رشته ارتودنسی کدام اند؟

درآمد ارتودنتیست ها در هلند

کار در هلند فراوان است حتی برای رشته هایی مثل فیزیک، شیمی، فلسفه و غیره. آیا می توانم بعد از فارغ التحصیلی در هلند کار کنم؟ پس از فارغ التحصیلی، باید برای اجازه اقامت صحیح اقدام کنید. شما به احتمال زیاد می خواهید برای اجازه اقامت Orientation Year درخواست دهید. پس از اینکه درخواست ویزا شما پذیرفته شد، می توانید کار خود را شروع کنید. هلند برای دانشجویان بین المللی که می خواهند پس از فارغ التحصیلی بمانند و کار کنند، ویزاهای سودمندی ارائه می دهد. با سال تحصیلی برای فارغ التحصیلان جویای کار، می توانید تا یک سال به دنبال کار در هلند بمانید، و تا زمانی که آن شغل را دارید می توانید بمانید؛ فارغ التحصیلان رشته ارتودنسی نیز برای کار در هلند از این قاعده مستثنی نیستند.

هلند در کنار کشوری مثل آلمان جزو بهترین ها به لحاظ موقعیت های کاری می باشد. خصوصا با توجه به این که مردم آن به زبان انگلیسی مسلط هستند در صورتی که فرد رشته ارتودنسی را در یکی از دانشگاه های خصوصی انگلیسی زبان این کشور تحصیل کرده باشد برای کار در هلند به عنوان ارتودنتیست به زبان انگلیسی نیز مشکلی نخواهد داشت. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است درآمد ارتودنتیست ها طی سال 2022 بیان شده است:

تحصیل رشته ارتودنسی در هلند

تحصیل در هلند رایگان نیست اما به دلیل وجود تعدادی از ممتازترین دانشگاه های دنیا در این کشور، علاقمندان زیادی دارد. در مقایسه با سایر نقاط اروپای غربی، هزینه زندگی در هلند نسبتا پایین است. هزینه تحصیل در هلند برای دانشجویان اتحادیه اروپاEU حدود 1800€ تا 4000€ (یورو) در سال است در حالی که هزینه های دانشگاه هلند برای دانشجویان بین المللی حدود 6000€ تا 20000€ (یورو) در سال است. بهترین دانشگاه های هلند برای تحصیل رشته ارتودنسی به شرح ذیل از دانشجویان بین المللی شهریه اخذ می نمایند:

نام دانشگاه حدود شهریه سالانه رشته ارتودنسی (یورو)
University of Amsterdam €12000
University of Maastricht €13000
Utrecht University €11000
Saxon University the Netherlands €11000
Leiden University €13500

اولین چیزی که باید بدانید این است که هر دانشگاه الزامات خاص خود را دارد و از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است؛ علاوه بر این، شرایط پذیرش به برنامه ای که می خواهید مطالعه کنید بستگی دارد و برنامه ها با توجه به نیازها متفاوت است. کشورهای سراسر جهان مبلغ تخمینی خود را برای هزینه های زندگی خرج می کنند؛ در هلند، هزینه زندگی حدود 800€ تا 1000€ (یورو) در ماه تخمین زده می شود که برای مراقبت از غذا، اجاره، حمل و نقل، کتاب و غیره استفاده می شود.

کار پس از تحصیل ارتودنسی در هلند

در حال حاضر به دانشجویان بین المللی که از دانشگاه های هلند فارغ التحصیل می شوند، یک سال تحصیلی اعطا می شود؛ این به آنها اجازه می دهد تا یک سال بدون نیاز به مجوز کار کار پیدا کنند و فارغ التحصیلان دانشگاه های فوق برای پیدا کردن کار در هلند راحت تر خواهند بود. اگر می خواهید به عنوان یک تبعه اتحادیه اروپا /EEA یا سوئیس در هلند اقامت دائم داشته باشید، باید به مدت 5 سال در هلند زندگی کنید، این روند برای اروپایی ها آسان تر از اتباع کشورهای ثالث از جمله ایرانیان و ترکیه ای ها خواهد بود.

در این مقاله که توسط موسسه سخن سرایان تهیه شده در مورد رشته ارتودنسی در هلند طی سال 2022 توضیحاتی ارائه گردیده است. برای تحصیل در هلند در رشته ارتودنسی اگر به زبان انگلیسی مطالعه می کنید، مهم است که به خوبی انگلیسی صحبت کنید، بخوانید و بنویسید؛ شما باید یک آزمون انگلیسی قبول شده باشید. در دانشگاه های هلند آیلتس و تافل به طور کلی پذیرفته می شوند، اما در 2022 موسسات می توانند آزمون های دیگر را نیز بپذیرند.

با داشتن مدارک مختلف از جمله مدرک زبان موسسه آموزش عالی هلندی مورد نظر شما می تواند نامه مشروط مرتبط با پذیرش را در اختیار شما قرار دهد؛ پس از آن حق مهاجرت هلندی اجازه ورود به هلند را تا یک سال قبل از تحصیل برای گذراندن دوره های آمادگی و قبولی در امتحانات ارائه شده توسط موسسه می دهد. پس از قبولی در آزمون ها، نامه قبولی مشروط به نامه قبولی مطلق تبدیل می شود؛ برگه اطلاعات “یک سال مقدماتی قبل از پذیرش در دانشگاه هلند” تمام اطلاعات مربوط به این موضوع را ارائه می دهد.




Scroll to Top