اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: هلندی

رشته جراحی زنان و زایمان در هلند

کیفیت عالی تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در هلند قابل دسترسی است و افرادی که این کشور را انتخاب می کنند، باید رزومه ای عالی داشته باشند. محدودیت های چندانی برای انتخاب هلند به عنوان مقصد تحصیلی وجود ندارد و دانشجویان تنها باید بودجه مورد نظر خود برای تحصیل در این کشور را مد نظر قرار دهند چراکه سایر مراحل رسیدن به پذیرش در رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور، مشابه با سایر کشورهای جهان است و نمی توان از آن به عنوان یک چالش جدی یاد کرد. خوشبختانه دانشجویان خارجی در هلند امکان تحصیل در این رشته به زبان های انگلیسی و داچ را خواهند داشت و این خود یکی از امتیازات تحصل در این کشور به حساب می آید.

 

افرادی که هلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های جهانی در رشته جراحی زنان و زایمان توانسته اند جایگاه های عالی رتبه را به خود اختصاص دهند و به همین دلیل است که نمی توان به همه افراد توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند. به دلیل امتیازات بسیار زیادی که تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در هلند می تواند به همراه داشته باشد، مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در این مقاله به بررسی همین موضوع خواهند پرداخت و به مهم ترین ابهامات در این رابطه پاسخ خواهند داد.

 

  • شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور چیست؟
  • آیا می توان از هلند به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در این رشته یاد کرد؟
  • فعالیت به عنوان متخصص زنان در این کشور چگونه قابل انجام است؟
  • متوسط درآمد متخصص زنان در این کشور چقدر است؟

 

شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در هلند

هلند یکی از کشورهای مهم در اروپا است و به همین دلیل است که افراد زیادی تمایل به زندگی در این کشور دارند. هلند را می توان به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای ادامه تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان نیز معرفی کرد و رتبه علمی دانشگاه های این کشور به خوبی قابل مشاهده است. در جدول زیر می توان اطلاعات دقیق تری در این خصوص به دست آورد.

نام دانشگاه رتبه در اروپا رتبه در جهان
دانشگاه روتردام 4 15
دانشگاه آمستردام 14 45
دانشگاه اوترخت 19 58
دانشگاه آزاد آمستردام 28 83
دانشگاه رادبود 66 163
دانشگاه خرونینخن 82 194

تحصیل پزشکی در هلند می تواند مهم ترین اقدامی باشد که هر فرد برای سهولت خود در روند دریافت پذیرش تحصیلی در رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور انجام دهد. در این صورت فرد بدون نیاز به ارائه مدرک زبان به راحتی می تواند پذیر خود را دریافت کند و در نتیجه روند مهاجرت خود به این کشور را تسریع کند. ضمن این که در این کشور فرصت کار تمام وقت را نیز از قبل بدست خواهد آورد و تحصیل او نیز به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

 

شرایط مالی تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در هلند

تحصیل در هلند هزینه های نسبتا زیادی را به همراه خواهد داشت و دانشجویان در این کشور باید محدودیت های مالی را به شدت مورد توجه قرار دهند. بورسیه تحصیلی به همه دانشجویان خارجی در این کشور تعلق نخواهد گرفت و تنها افراد نخبه می توانند از این بورسیه ها استفاده کنند. از طرف دیگر شرایط کار دانشجویی در این کشور نیز به نسبتا برخی از کشورهای دیگر اروپایی ضعیف تر است و دانشجویان فقط 16 ساعت در هفته می توانند در این کشور کار کنند. افرادی که به عنوان همراه وارد هلند می شوند نیز فرصت کار در این کشور را نخواهند داشت و صرفا به عنوان همراه می توانند در کنار همسر خود زندگی کنند.

برای درک بهتر از این موضوع می توان به گراف زیر که در آن هزینه های زندگی سالانه یک دانشجوی رشته جراحی زنان و زایمان در هلند مشخص شده است را مد نظر قرار داد.

 

شرایط کار متخصص زنان در هلند

یک متخصص زنان و زایمان در این کشور می تواند شرایط ایده آلی برای زندگی خود در این کشور ایجاد کند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال راهی برای کار در هلند هستند. افرادی که به عنوان پزشک متخصص در هلند کار می کنند از سطح درآمد بسیار مناسب برخوردار هستند و متخصصین زنان و زایمان در همین بین نیز در قشر مرفه تر قرار می گیرند. متوسط درآمد یک متخصص زنان و زایمان در این کشور در حدود 13600€ (یورو) در سال است و فرد پس از دریافت این مبلغ به راحتی می تواند همراه با خانواده خود در این کشور اقامت به دست آورد.

روند مهاجرت به هلند در سال های اخیر دچار تغییرات بسیار زیادی شده است و افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، نیاز به اطلاعات دقیق در این رابطه دارند. در صورتی که قصد دارید در هلند به ادامه زندگی مشغول شوید، حتما با مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در ارتباط باشید تا شما را به ساده ترین شکل ممکن در این مسیر جذاب قرار دهند.




Scroll to Top