اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: فرانسه

رشته جراحی پلاستیک در فرانسه

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در فرانسه به گونه ای است که بسیاری از افراد می توانند رزومه خود را از این طریق ارتقا دهند. برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک دانشجویان باید در مرحله اول مدرک پزشکی خود را در اختیار گرفته باشند و به همین دلیل است که تحصیل در چنین رشته ای به سادگی ممکن نمی شود. محدودیت های زیادی در فرانسه برای ادامه تحصیل در این رشته وجود ندارد و این خود می تواند یک امتیاز بزرگ به حساب آید ولی باید در نظر داشت که دانشجویان مسیری نسبتا سخت را برای رسیدن به پذیرش تحصیلی در این رشته پشت سر خواهند گذاشت.

دانشگاه های فرانسه از دیرباز در دسته دانشگاه های تولید کننده علم قرار داشته اند و به همین دلیل است که می توان این کشور را یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل در خارج از کشور معرفی کرد. افرادی که فرانسه را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، به ویزای تحصیلی این کشور نیاز خواهند داشت و این خود نیازمند طی کردن مراحل خاص و داشتن شرایط ویژه است که از بحث این گفتار خارج خواهد بود. برای ورود به رشته جراحی پلاستیک در حال حاضر افراد به سپری کردن مراحلی خاص نیاز خواهند داشت که مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در این مقاله به صورت کلی این مراحل را مورد بررسی قرار خواهند داد و مهم ترین ابهامات در این رابطه را برطرف می سازند.

 

  • شرایط ورود به رشته جراحی پلاستیک در این کشور چیست؟

 

  • هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در فرانسه چقدر است؟

 

  • مهم ترین دانشگاه های فرانسه برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک کدامند؟

 

  • شرایط ورود به بازار کار رشته جراحی پلاستیک در فرانسه چیست؟

 

معرفی بهترین دانشگاه های رشته جراحی پلاستیک در فرانسه

 

انتخاب فرانسه به عنوان مقصد تحصیل، نیازمند طی کردن مراحلی خاص است که هر فرد باید به صورت جداگانه نسبت به آن ها اطلاعات کسب کرده و در این زمینه عملکردی مناسب داشته باشد. برای ورود به رشته جراحی پلاستیک دانشگاه های زیادی در فرانسه وجود دارد که هر یک از آن ها شرایطی خاص را برای اعطای پذیرش در نظر گرفته اند.

دانشگاه بوردو بهترین دانشگاه این کشور در رشته جراحی پلاستیک است و توانسته رتبه 416 را به دست آورد و این مسئله ممکن است برای بسیاری ناامید کننده باشد. رتبه دوم بهترین دانشگاه های فرانسه در این رشته نیز به دانشگاه آیکس مارسی رسیده است که در سطح بین المللی در جایگاه 448 قرار دارد. دانشگاه مونت پلیه نیز با قرار گرفتن در رتبه 465 جهان، از دیگر دانشگاه هایی است که این رشته را ارائه می کند. در کل در حدود 10 دانشگاه برای تحصیل در این رشته وجود دارد.

افرادی که تحصیل پزشکی در فرانسه را تجربه کرده باشند، می توانند با شانس بیشتری برای ورود به این رشته اقدام کنند چراکه از نظر علمی مورد تایید دانشگاه های فرانسه هستند و نیازی به عبور از مراحل معادلسازی نیز نخواهند داشت. زبان تحصیل در فرانسه نیز فرانسوی است و فرصت های محدودی در اختیار انگلیسی زبان ها برای تحصیل در این کشور در نظر گرفته شده است. برای پایان دوره جراحی پلاستیک در این کشور، به حداقل 4 سال تحصیل نیاز خواهد بود.

 

 

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در فرانسه

رشته جراحی پلاستیک در دانشگاه های متعددی از این کشور ارائه می شود و بهترین دانشگاه های آن نیز خارج از پاریس هستند. هزینه زندگی در فرانسه در پاریس و سایر شهرهای این کشور بسیار متفاوت از یکدیگر است و به همین دلیل است که می توان این مسئله را یک امتیاز دانست که منجر به کاهش هزینه های کلی زندگی در این کشور می شود. دانشجویان به دلیل هزینه های کمی که تحصیل در این کشور به همراه دارد، به ندرت به بورسیه های تحصیلی دسترسی خواهند داشت ولی می توانند به عنوان یک دانشجو، به صورت نیمه وقت در این کشور کار کرده و هزینه های زندگی خود را تا حدود زیادی تامین کنند.

تصویر زیر مشخص می کند که دانشجویان برای تامین هزینه های تحصیل خود در رشته جراحی پلاستیک و همچنین زندگی در فرانسه در طول 4 سال، حدودا به چه بودجه ای نیاز خواهند داشت.

 

 

 

شرایط کار جراحان پلاستیک در فرانسه

 

افرادی که در فرانسه دوره آموزشی خود را به پایان رسانده باشند، این فرصت را خواهند داشت که به عنوان نیروی کار در این کشور به کار مشغول شده و از این طریق در مسیر دریافت اقامت فرانسه قرار گیرند. نیروی کار در فرانسه در حوزه جراحی پلاستیک به طور متوسط 15500€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند و از این طریق می توان آن ها را در دسته افراد با درآمد بالا در این کشور معرفی کرد. شما نیز در صورتی که رویای زندگی در فرانسه و بهترین کشورهای جهان را در اختیار دارید، بهتر است پیش از هر گونه اقدام، با مشاورین مادر زمینه آموزش زبان فرانسه در موسسه سخن سرایان در ارتباط باشید.




Scroll to Top