اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: هلندی

رشته جراحی پلاستیک در هلند

خبر خوب برای علاقه مندان به تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در هلند این که این کشور ویزاهای سودمندی را برای دانشجویانی ارائه می دهد که می خواهند پس از فارغ التحصیلی در آن جا بمانند و کار کنند. با Orientation Year for Graduates Seeking Employment، فارغ التحصیلان می توانند تا یک سال به دنبال کار در هلند بمانند و تا زمانی که آن شغل را دارند می توانند در آن جا بمانند. باید خاطر نشان ساخت پس از این که درخواست ویزای فارغ التحصیل پذیرفته شد، وی می تواند کار خود را شروع کند.

علاوه بر این، دانشجویان در هلند می توانند همزمان با تحصیل کار کنند. دانشجویان بسته به ملیت خود ممکن است حداکثر تا 16 ساعت در هفته با مجوز کار از طرف کارفرمای خود در این کشور کار کنند. به طور کلی، دانشجویان بین المللی در این کشور اروپایی مجاز هستند بین 10 تا 16 ساعت در هفته به صورت پاره وقت کار کنند. دانشجویان می توانند فقط در ماه های ژوئن، جولای و آگوست به صورت تمام وقت کار کنند. یکی از سوالاتی که دانشجویان در این زمینه مطرح می کنند این است که آیا پیدا کردن کار در هلند به عنوان دانشجو آسان است؟ باید پاسخ دهیم که 80 درصد از دانشجویان انتظار دارند که در یافتن شغل در این کشور مشکل داشته باشند.

کارشناسان موسسه سخن سرایان در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در هلند تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

 

  • بهترین دانشگاه ها برای رشته جراحی پلاستیک در هلند کدامند؟

 

  • دلایل و مزایای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در هلند کدامند؟

 

  • هزینه زندگی دانشجویان رشته جراحی پلاستیک در هلند چه رقمی است؟

 

بهترین دانشگاه ها برای رشته جراحی پلاستیک در هلند

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در هلند را بر اساس گزارش وب سایت edurank معرفی می کنیم:

 

دانشگاه محل استقرار رتبه در هلند رتبه در قاره اروپا رتبه در جهان
دانشگاه اراسموس روتردام روتردام 1 14 78
دانشگاه آمستردام آمستردام 2 21 91
دانشگاه ماستریخت ماستریخت 3 37 136
دانشگاه آزاد آمستردام آمستردام 4 49 176
دانشگاه رادبود نیمیخن 5 56 194
دانشگاه اوترخت اوترخت 6 61 202
دانشگاه گرونینگن گرونینگن 7 90 276
دانشگاه لیدن لیدن 8 92 283
دانشگاه روتردام روتردام 9 166 520
دانشگاه توئنته انسخده 10 224 722

 

بهترین شهرها برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در هلند بر اساس تعداد دانشگاه ها و رتبه آن ها عبارتند از روتردام، آمستردام، ماستریخت و نیمیخن.

 

 

چرا تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در هلند؟

کیفیت آموزش در هلند جزو بهترین های دنیاست، دانشگاه های آن برنامه های متنوعی به زبان انگلیسی ارائه می دهند و تحصیل در هلند در مقایسه با کشورهایی مانند انگلستان و آمریکا مقرون به صرفه است. هلند دارای بزرگ ترین طیف برنامه های زبان انگلیسی در اروپا است. تقریباً هر دانشگاه دارای نسخه انگلیسی هر برنامه ای است که به زبان هلندی تدریس می شود. مدرسان معمولا دو زبانه هستند و می توانند به راحتی با دانشجویان انگلیسی زبان تعامل داشته باشند. علاوه بر این، بیش از 70% از جمعیت هلند به زبان انگلیسی صحبت می کنند و این باعث می شود دانشجویان بین المللی هنگام تحصیل در این کشور احساس کنند که در خانه هستند.

برنامه های تحصیلی که در هلند ارائه می شوند بسیار مورد توجه هستند، این برنامه ها به خوبی آموزش داده می شوند و دارای کیفیت بالا و ارزان هستند. هزینه های دانشگاه، مسکن و زندگی در هلند به طور قابل توجهی کم تر از بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر است و در مقایسه با کشورهایی مانند ایالات متحده و بریتانیا، هزینه های تحصیل در هلند بسیار پایین است. برخی دیگر از دلایل و مزایای تحصیل در هلند عبارتند از:

  • روش های منحصر به فرد آموزش و یادگیری
  • کشوری با دید باز که پذیرای دانشجویان بین المللی است
  • دانشگاه های دارای رتبه بالا در رنکینگ های جهانی
  • موقعیت مرکزی در روی نقشه
  • امنیت بالا
  • کیفیت بالای زندگی
  • کمک هزینه های دانشجویی

علاوه بر این، آمستردام – پایتخت و یکی از بهترین شهرهای هلند برای تحصیل – یکی از بهترین شهرهای دانشجویی در جهان است. این شهر یکی از محبوب ترین شهرهای دانشجویی هلند است. آمستردام شهری با روشنفکر و چندفرهنگی است که میزبان بیش از 100000 دانشجو از نقاط مختلف جهان می باشد.

 

هزینه زندگی دانشجویان رشته جراحی پلاستیک در هلند

در هلند دانشجویان به طور متوسط 800€ تا 1100€ (یورو) در ماه هزینه می کنند. هزینه یک اتاق متوسط در این کشور چیزی بین 300€ تا 600€ (یورو) در ماه می باشد. هزینه مسکن در هلند به شهری که دانشجو در آن تحصیل می کند، بستگی دارد. به عنوان مثال، مسکن در آمستردام گرانتر از شهرهای کوچکتر مانند انسخده است. در مورد غذا نیز باید گفت که اکثر موسسات آموزش عالی در این کشور غذاهای گرم را با قیمت های مناسب ارائه میدهند. همچنین تمامی شهرها کافه هایی دارند (به نام eetcafes) که دانشجویان می توانند یک غذای خوب با قیمت مناسب تهیه کنند. در شهرهای بزرگ تر دانشجویان رستوران های خارجی زیادی پیدا خواهند کرد. اما ارزان ترین راه برای غذا خوردن این است که خودشان آشپری کنند. در مورد حمل و نقل نیز می توان گفت که دانشجویان می توانند با دوچرخه به راحتی در شهرها بگردند.

این یک روش به طور معمول هلندی است. همچنین یک وسیله حمل و نقل ارزان نیز هست. در مورد تخفیف های دانشجویی در هلند باید گفت بسیاری از کافه ها، رستوران ها، موزه ها و سینماها به دانشجویان تخفیف می دهند. بیش تر آن ها مدرکی را به صورت کارت دانشجویی از موسسه دانشجو می خواهند. کارت شناسایی دانشجویی بین المللی (ISIC) نیز می تواند تخفیف هایی در سفر، خرید و موزه به دانشجو بدهد. این کارت در سراسر جهان معتبر است. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در هلند هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه  آموزش زبان هلندی از کارشناسان مجرب ما در موسسه سخن سرایان مشورت بگیرید.

03136263605

 

 




Scroll to Top