اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: فرانسه

رشته ارتودنسی در فرانسه

تحصیل در رشته ارتودنسی در فرانسه می تواند نوید بخش آینده ای مناسب برای فرد در یکی از بهترین کشورهای جهان از نظر کاری و درآمد باشد. افرادی که فرانسه را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید به این موضوع توجه داشته باشند که پروسه تحصیل در این کشور ممکن است با سایر کشورهای جهان تفاوت های جزئی داشته باشد و به همین دلیل است که کسب اطلاعات دقیق در رابطه با مهاجرت به این کشور، پیش از انتخاب واحد از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

برای تحصیل در رشته ارتودنسی در این کشور، دانشگاه های بسیار زیادی در دسترس هستند و اگرچه نتوانسته اند رتبه های عالی در این رشته به دست آورند اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که در سطح بین المللی به خوبی شناخته شده هستند و کیفیت آن ها برای بسیار ضمانت شده است. دانشگاه های فرانسه برای پذیرش دانشجویان خارجی، فرصت تحصیل به زبان انگلیسی را نیز فراهم کرده اند اما باید به این نکته اشاره داشت که تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی می توانند به مانند یک گام رو به عقب به حساب آید. با توجه به شرایط مناسبی که تحصیل رشته ارتودنسی در فرانسه می تواند به همراه خود داشته باشد، مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در این مقاله به بررسی همین موضوع خواهند پرادخت و ابهامات اساسی در این رابطه را پاسخ می دهند.

  • شرایط ورود به دانشگاه های فرانسه در رشته ارتودنسی چیست؟

 

  • آیا می توان در بهترین دانشگاه های فرانسه به ادامه تحصیل در رشته ارتودنسی پرداخت؟

 

  • هزینه های کلی تحصیل در رشته ارتودنسی در فرانسه چقدر است؟

 

  • آیا درآمد یک ارتودنتیست در فرانسه بالا است؟

 

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در فرانسه

افرادی که اطلاعات کافی در زمینه مهاجرت تحصیلی به فرانسه به دست آورده باشند، به خوبی می دانند که دانشجویان در مرحله اول باید یک پذیرش تحصیلی از دانشگاه های این کشور دریافت کنند و به منظور اخذ پذیرش در رشته ارتودنسی، باید مدارک زیر را در اختیار داشت:

 

  • مدرک معتبر زبان انگلیسی یا فرانسوی در سطحB2

 

  • مدرک تحصیلی رشته دندانپزشکی که معادلسازی شده باشد

 

  • سابقه کار حداقل 1 ساله در رشته دندانپزشکی به عنوان پزشک و تمام وقت

 

افرادی که تحصیل دندانپزشکی در فرانسه را تجربه کرده باشند، برای ورود به این رشته، نیازی به معادلسازی مدرک تحصیلی خود ندارد و می توانند بدون نیاز به در اختیار داشتن مدرک زبان نیز به ادامه تحصیل در این کشور بپردازند. آن چه که دانشجویان به آن باید توجه ویژه داشته باشند آن که تحصیل در رشته ارتودنسی در دانشگاه های فرانسه ممکن است 2 تا 4 سال طول بکشد و به همین دلیل دانشجویان باید شرح دروس ارائه شده و رشته انتخابی خود را پیش از هر گونه اقدام مطالعه کنند.

 

 

دانشگاه های برتر رشته ارتودنسی در فرانسه

علاقمندان مهاجرت به فرانسه گزینه های متعددی را برای تحصیل در رشته ارتودنسی پیش روی خود خواهند داشت و این مسئله می تواند به آن ها کمک کند که با توجه به رزومه تحصیلی خود بهترین دانشگاه را برای تحصیل خود انتخاب کنند. برخی از مهم ترین دانشگاه های فرانسه در رشته ارتودنسی عبارتند از:

نام دانشگاه رتبه در اروپا رتبه در جهان
دانشگاه آیکس مارسی 98 305
دانشگاه بوردو 107 347
دانشگاه ملی مهندسی 121 394
مدرسه نورمال 143 455
دانشگاه پیر و ماری کوری 154 497

اعتبار بسیار بالایی که دانشگاه های فرانسه در رشته های مختلف تحصیلی دارند، سبب شده است تا این کشور به یکی از مهم ترین کشورهای جهان برای ادامه تحصیل در اکثر رشته های تحصیلی تبدیل شود.

 

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در فرانسه

برای تحصیل در فرانسه، دانشجویان به هزینه های زیادی نیاز نخواهند داشت و می توانند به راحتی هزینه های خود را، به نسبت اکثر کشورهای جهان، پرداخت کنند. در حال حاضر دسترسی به بورسیه های تحصیلی در این کشور ساده نیست ولی باید در نظر داشت که دانشجویان نخبه می توانند کمک هزینه های مناسبی را در این کشور دریافت کنند. متوسط هزینه های تحصیل در فرانسه برای دانشجویان خارجی از متوسط درآمد در بسیاری از کشورهای جهان کمتر است.

هزینه های زندگی در شهرهای مختلف فرانسه نیز بسیار متفاوت است و علاقمندان به زندگی در پاریس، باید هزینه های بسیار بیشتری را برای زندگی خود در این کشور پرداخت کنند. شرایط مناسب کار دانشجویی در این کشور نیز سبب شده تا شرایط زندگی دانشجویان در این کشور مناسب باشد.

 


 

 

پرداخت چنین هزینه هایی می تواند برای بسیاری ساده باشد ولی باید در این رابطه به این نکته اشاره کرد شرایط کار پس از تحصیل در فرانسه نیز می تواند برای بسیاری از افراد ارزشمند باشد. یک ارتودنتیست در فرانسه می تواند به راحتی در حدود 11600€ (یورو) در ماه داشته باشد و این مسئله می تواند سبب بالا بردن کیفیت زندگی در این کشور شود. افرادی که به ویزای کاری فرانسه دسترسی پیدا کنند می توانند اقامت این کشور را برای خود به همراه آورند و از این طریق به پاسپورت فرانسه نیز دست یابند. در صورت تمایل به آموزش زبان بهترین کشورهای جهان، با مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در ارتباط باشید.




Scroll to Top