اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: آلمانی

رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان

برای تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان باید فرد متقاضی شرایط علمی بسیار خوبی را در اختیار داشته باشد تا به این کشور ورود پیدا کند. اگرچه آلمان بهترین دانشگاه در ارائه این رشته را در اختیار ندارد اما باید به این نکته نیز اشاره داشت که در مجموع، بهترین دانشگاه های اروپایی در رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور قرار دارند و به همین دلیل است که رقابت برای ورود به این کشور برای تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب بسیار حساب و فشرده است. تحصیل در این رشته به عنوان یکی از رشته های تخصص پزشکی 3 سال به طول خواهد انجامید و افراد پس از آن باید بار دیگر در دوره انترنی شرکت کنند.

رشته جراحی مغز و اعصاب به عنوان یکی از رشته های کلیدی در دنیای پزشکی امروز شناخته می شود و افرادی که در این رشته تحصیل کرده باشند، قادر خواهند بود در بازه زمانی کمی پس از تحصیل خود در این کشور، به شغل مورد علاقه خود دست پیدا کرده و از این طریق سرمایه مناسبی را برای آینده زندگی خود در این کشور به ارمغان آورند. باید در نظر داشت که آلمان یکی از مهم ترین قطب های آموزش پزشکی در اروپا به حساب می آید و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در این مقاله شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان را بررسی می کنند.

 

  ♦ آموزش زبان آلمانی

 

  • شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور چگونه است؟

 

  • بهترین دانشگاه های آلمان برای ورود به رشته جراحی مغز و اعصاب کدامند؟

 

  • آیا تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب نیز برای دانشجویان خارجی رایگان است؟

 

  • فرایند رسیدن به کار در آلمان به عنوان متخصص جراحی مغز و اعصاب چیست؟

 

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان

بر کسی پوشیده نیست که آلمان یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای زندگی است و متقاضیان بسیار زیادی آماده ورود به این کشور هستند. آلمان راه های مهاجرتی بسیار زیادی را در اختیار علاقمندان به ورود به این کشور در نظر گرفته است و تحصیل پزشکی در آلمان یکی از مناسب ترین این مسیرها است. افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب را دارند، باید مدرک خود در این کشور را معادلسازی کنند تا مشخص شود که آن ها یک پزشک مورد تایید دولت آلمان هستند و مدرک آن ها از نظر وزرات بهداشت این کشور مورد تایید است.

برای تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان، بیش از 30 گزینه در اختیار علاقمندان قرار دارد که هر یک از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. برخی از مهم ترین دانشگاه های آلمان برای تحصیل در این رشته عبارتند از:

 

 

به خوبی مشخص است که دانشگاه های برتر اروپایی در رشته جراحی مغز و اعصاب در کشور آلمان قرار دارند و علاقمندان به تحصیل در این رشته به راحتی می توانند برای ورود به بهترین دانشگاه های جهان، در مسیر دریافت ویزای تحصیلی آلمان گام بردارند و خود را به این کشور برسانند.

 

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان

از جمله امتیازات ویژه ای که تحصیل در آلمان به همراه خود خواهد داشت آن است که دانشگاه های دولتی آلمان هیچ گونه شهریه ای از دانشجویان دریافت نمی کنند ولی این بدان معنا نیست که نیازی به پرداخت هزینه برای تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در آلمان نیست. دانشجویان خارجی سالیانه مبلغی را که در حدود 1500€ (یورو) یا کمتر است را به دانشگاه پرداخت می کنند و این حق ثبت نام، بیمه و استفاده از خدمات دانشگاهی است. از همین رو می توان آلمان را یکی از ارزان قیمت ترین کشورهای اروپا برای ادامه تحصیل معرفی کرد.

هزینه زندگی در آلمان نیز با توجه به کیفیت زندگی در این کشور بسیار مقرون به صرفه است و افرادی که به عنوان دانشجو در شهرهای آلمان زندگی می کنند، می توانند با اختیار داشتن 800€ تا 1100€ (یورو) در ماه، هزینه های زندگی خود در این کشور را به طور کامل تامین کنند. البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که دانشجویان در آلمان بر اساس یک فرمول مشخص اجازه کار خواهند داشت و می توانند هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند و این فرصت در اختیار دانشجویان رشته جراحی مغز و اعصاب نیز قرار می گیرد.

 

شرایط کار متخصصین جراحی مغز و اعصاب در آلمان

یا پایان یافتن دوره 3 ساله تحصیل جراحی مغز و اعصاب در آلمان، دانشجویان موظف خواهند بود تا در دوره انترنی شرکت کنند و این خود گام نخست برای رسیدن به کار در آلمان است. افرادی که از نظر علمی در سطح بالایی قرار داشته باشند می توانند بلافاصله پس از این دوره، به استخدام بیمارستان محل خدمت خود درآیند و از این طریق ویزای کاری آلمان را نیز در اختیار بگیرند.

شرایط کار متخصصین جراحی مغز و اعصاب در این کشور بسیار مناسب است به طوری که ماهیانه 14000€ (یورو) حقوق به طور متوسط دریافت می کنند که حدودا 10000€ (یورو) بیشتر از متوسط درآمد در این کشور است. در چنین شرایطی که دانشگاه های این کشور از اعتبار بالا برخوردار هستند و میزان درآمد در آن مناسب است، می توانید با مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در ارتباط باشید تا شما را در زمینه آموزش زبان آلمانی 
راهنمایی کنند.




Scroll to Top