اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: هلندی

تخصص بیماری های تنفسی در هلند

♦ آموزشگاه زبان هلندی اصفهان ♦

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در هلند در بهترین شرایط خود در سطح اروپا قرار دارد و دارای استانداردهای جهانی است. باید در نظر داشت که در حال حاضر هلند یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای زندگی است و میانبر اصلی برای رسیدن به این کشور، به دست آوردن شرایط تحصیل در این کشور است که می تواند در آینده منجر به دریافت اقامت در این کشور شود. باید در نظر داشت که اگرچه هلند از نظر هزینه های زندگی و تحصیل کمی بالاتر از متوسط موجود در اروپا است اما در آینده کاری نیز فرد به همین مقدار می تواند شرایط مناسب تری را از نظر دریافتی داشته باشد و این اختلاف کاملا توجیه پذیر است.

رشته تخصص بیماری های تنفسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با گروه پزشکی، با بالاترین کیفیت ممکن در کشور لاله های نارنجی ارائه می شود به طوری که در بین 200 دانشگاه برتر این رشته، نام 5 دانشگاه هلندی نیز دیده می شود. در میان دانشگاه های برتر اروپایی نیز به راحتی می توان دریافت که هلند بهترین شرایط ممکن را در مجموع در اختیار خود دارد. در حال حاضر این رشته به دلیل مشکلات مربوط به آلودگی هوا بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است و مشاورین ما در

موسسه سخن سرایان در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در هلند خواهند پرداخت.

 

  • شرایط تحصیل رشته تخصص بیماریهای تنفسی در هلند چیست؟
  • آیا دانشگاه های هلند از نظر کیفیت آموزش در سطح مناسبی قرار دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
  • فرایند تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی برای رسیدن به کار در این حوزه در هلند چگونه است؟

 

شرایط ورود به رشته تخصص بیماری های تنفسی در هلند

افرادی که رشته تخصص بیماری های تنفسی را برای آینده تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که این رشته مرتبط با گروه پزشکی است و در بسیاری از دانشگاه های برتر جهان، حتما آزمون ورودی برای تعیین سطح دانشجویان در نظر گرفته شده است. بدون شرکت در آزمون های ورودی که معمولا توسط دانشگاه ها به صورت مجزا برگزار می شوند، نمی توان انتظار داشت که فرد بتواند به پذیرش نهایی دست پیدا کند.

در حال حاضر دانشجویان برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی، گزینه های مناسبی را در هلند در اختیار دارند که با توجه به رزومه خود می توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند. دانشگاه اوترخت بهترین دانشگاه هلندی برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی است که رتبه 20 جهان را به خود اختصاص داده است و سومین دانشگاه برتر اروپایی در این رشته است. دانشگاه اراسموس روتردام نیز رتبه 4 اروپا را در اختیار گرفته و رتبه 21 جهان را نیز به خود اختصاص داده است. در رتبه سوم نیز نام دانشگاه آمستردام دیده می شود که رتبه 58 جهان را در اختیار گرفته است. برخی دیگر از دانشگاه های برتر رشته تخصص بیماری های تنفسی در اروپا عبارتند از:

  • دانشگاه رادبود در رتبه166
  • دانشگاه لایدن در ربته 167
  • دانشگاه ماستریخت در رتبه 223
  • دانشگاه آزاد آمستردام در رتبه 228

 

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در هلند

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، یکی از محدودیت های تحصیل در هلند برای دانشجویان غیر اروپایی آن است که باید شهریه نسبتا زیادی را به دانشگاه پرداخت کنند. شهریه دانشگاه در هلند کمتر توسط بورسیه های تحصیلی قابلیت جبران دارد اما باید در نظر داشت که هزینه های زندگی در این کشور نیز می تواند از طریق 16 ساعت فرصت کار ضمن تحصیل جبران شود. باید به این نکته اشاره داشت که هلند از معدود کشورهایی است که امکان استفاده از ویزای همراه را به ایرانیان می دهد اما این افراد امکان کار به صورت همزمان را نخواهند داشت.

گراف زیر نشان می دهد که مهاجرت به هلند برای دانشجویان رشته تخصص بیماری های تنفسی، در هر سال تحصیلی چه هزینه هایی را به همراه خواهد داشت.

 

 

شرایط کار رشته تخصص بیماری های تنفسی در هلند

هلند یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی است و به همین دلیل است که افراد زیادی تمایل دارند که خود را برای زندگی به این کشور برسانند. باید در نظر داشت که افراد با تحصیل در این کشور می توانند واجد شرایط کار در این کشور شوند. باید در نظر داشت که این افراد می توانند به طور متوسط 7570€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشند و از این طریق شرایط بهتری برای زندگی در این کشور داشته باشند. با این حال زندگی در هلند نیز با چالش های خاص خود روبرو است و افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، پیش از ورود به هلند باید اطلاعات کافی در این زمینه را داشته باشند. شما نیز در صورتی که تمایل به آموزش زبان هلندی دارید، حتما با مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در تماس باشید.




Scroll to Top