اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: فرانسه

رشته جراحی مغز و اعصاب در فرانسه

♦ آموزشگاه زبان فرانسه اصفهان ♦

برای انتخاب رشته جراحی مغز و اعصاب در فرانسه تردید چندانی وجود ندارد چراکه این کشور یکی از بهترین گزینه های اروپایی برای تحصیل به حساب می آید. افرادی که رشته جراحی مغز و اعصاب را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید مقدمات تحصیل در این رشته را نیز فراهم کنند و تنها در شرایطی خاص می توانند در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند. خوشبختانه فرانسه یکی از کشورهای با کیفیت برای زندگی است و همچنین از نظر کیفیت آموزش نیز در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و به همین دلیل است که می توان این کشور را به عنوان یکی از برترین ها در جهان معرفی کرد.

رشته جراحی مغز و اعصاب در حوزه پزشکی یک رشته کاملا تخصصی است و به همین دلیل است که افراد برای ورود به این رشته باید در مرحله ابتدایی مدرک خود در رشته پزشکی را دریافت کرده باشند. توجه به این نکته حیاتی است که دوره تخصص پزشکی در کشور فرانسه یکی از دوره های با کیفیت بالا است و افرادی می توانند در این حوزه فعالیت کنند که رزومه تحصیلی قدرتمندی را در اختیار داشته باشند. البته برخی از دانشگاه های فرانسه در رتبه های میانی جهان قرار دارند و به همین دلیل اکثریت متقاضیان می توانند در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در این مقاله بررسی خواهند کرد که اهمیت تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در فرانسه چه خواهد بود.

 

  • شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در فرانسه چیست؟

 

  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب کدامند؟

 

  • آیا فرانسه مقصدی ارزان برای تحصیل در این رشته است؟

 

  • چگونه می توان با تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در فرانسه، اقامت دائم دریافت کرد؟

 

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در فرانسه

رشته جراحی مغز و اعصاب یکی از رشته های مهم در حوزه تخصص پزشکی است و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب کرده باشند، می توانند به راحتی به کار در بهترین کشورهای جهان فکر کنند. بهترین شرایط برای ادامه تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور در اختیار کسانی است که تحصیل پزشکی در فرانسه را انتخاب کرده باشند و در نتیجه نیازی به معادلسازی مدرک خود در این کشور نداشته باشند.

در فرانسه 10 دانشگاه معتبر برای تحصیل در این رشته وجود دارد که عبارتند از:

 

 

لیست ارائه شده به خوبی نشان می دهد که فرانسه می تواند یکی از جدی ترین و بهترین گزینه ها برای تحصیل در خارج از کشور باشد و به همین دلیل است که افراد می توانند در این کشور بهترین شرایط آموزشی را تجربه کنند. برای رسیدن به خواسته خود در این رابطه، بهتر است افراد زبان فرانسوی را بیاموزند تا بتوانند در تمامی دانشگاه های در دسترس در این کشور پذیرش دریافت کنند. شرایط تحصیل در کشور فرانسه بسیار مناسب است و به این دلیل که هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور مقرون به صرفه است، می توان گفت فرانسه یکی از مهم ترین مقاصد برای تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب به حساب می آید.

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در فرانسه

یکی از امتیازاتی که تحصیل در فرانسه می تواند به همراه داشته باشد آن است که دانشجویان برای تحصیل در این کشور هزینه های بسیار کمی را پرداخت می کنند و نیازی به شرکت در چالش های مالی نخواهند داشت. هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در کشور فرانسه برای دانشجویان خارجی در حدود 3900€ تا 5100€ (یورو) در سال است که با توجه به مقایسه آن با سایر کشورهای جهان می توان دریافت که فرانسه یکی از ارزان ترین کشورهای جهان برای تحصیل به شمار می رود.

هزینه زندگی در فرانسه اما به شهر محل زندگی افراد بستگی دارد؛ برای مثال افرادی که در پاریس و حومه این شهر زندگی می کنند، معمولا به 1000€ (یورو) یا بیشتر نیاز خواهند داشت اما در سایر شهرهای این کشور می توان گفت که هزینه ها کمتر از این مقدار است. برای دانشجویان خارجی این فرصت در فرانسه وجود خواهد داشت که به کار نیمه وقت مشغول شده و هزینه های زندگی خود را در خاک همین کشور تامین کنند.

 

شرایط کار پزشکان متخصص در فرانسه

 

آنچه که برای بسیاری از افراد از اهمیت بسیار زیادی هنگام تحصیل در فرانسه برخوردار است، شرایط دریافت اقامت در این کشور خواهد بود. کار در فرانسه مسیر رسیدن به این خواسته را هموار می سازد و افرادی که بتوانند یک قرارداد کاری در زمینه حرفه و تخصص خود امضا کنند، قادر خواهند بود تا اقامت فرانسه را برای طولانی مدت به دست آورند. از آن جهت به دانشجویان رشته جراحی مغز و اعصاب توصیه می شود تا در طول تحصیل خود زبان فرانسوی را انتخاب کنند که بتوانند در آینده شرایط مالی مناسب تری را برای خود با یافتن کار آسان تر در این کشور ایجاد کنند.

به طور متوسط یک جراح متخصص مغز و اعصاب در کشور فرانسه 17000€ (یورو) در ماه درآمد کسب خواهد کرد و این مبلغی است که برای زندگی عالی در سراسر اروپا می تواند کافی باشد. 5 سال کار در این کشور می تواند اقامت دائمی و در نتجیه پاسپورت فرانسه را برای پزشکان متخصص به همراه داشته باشد. در صورتی که به دنبال مسیرهای مناسب برای آموزش زبان فرانسه هستید، با مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در تماس باشید.




Scroll to Top