اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: آلمانی

رشته قلب و عروق در آلمان

♦ آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان ♦

رشته قلب و عروق در آلمان یکی از رشته های تحصیلی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی است که متقاضیان بسیاری را به خود جلب کرده است. بدون تردید افرادی که به رشته های پزشکی علاقمند هستند، رشته قلب و عروق را نیز به عنوان یکی از رشته های پرمتقاضی در نظر خواهند گرفت و می توانند در این رشته به ادامه تحصیل بپردازند و آینده شغلی خود را تامین کنند. در چنین شرایطی است که آلمان می تواند بهترین مقصد اروپایی برای علاقمندان به تحصیل در این رشته باشد چراکه آلمان علاوه بر اینکه دانشگاه های با کیفیتی در اختیار دارد، هزینه های بسیار مقرون نیز به همراه خواهد داشت.

در چنین شرایطی باید گفت که دانشگاه های آلمان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می تواند بهترین مسیر برای رسیدن به موفقیت های شغلی برای دانشجویان خارجی باشد. افرادی که رشته قلب و عروق در آلمان را انتخاب می کنند، بهتر است به زبان آلمانی به ادامه تحصیل مشغول شوند تا بتوانند شرایط مناسب تری هم از نظر پذیرش و هم از نظر کار پس از تحصیل در این کشور داشته باشند. دانشگاه های آلمان دارای رتبه های تراز اول در تحصیل رشته قلب و عروق هستند و این مسئله می تواند برای بسیاری از افراد با توجه به رزومه تحصیلی نه چندان قوی، مشکل ساز شود. با این حال، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شرایط تحصیل رشته قلب و عروق در آلمان را مورد بررسی قرار می دهند.

  • مهم ترین دانشگاه های آلمانی برای تحصیل رشته قلب و عروق کدامند؟
     
  • هزینه تحصیل رشته قلب و عروق در این کشور چقدر است؟
     
  • شرایط کار دانشجویان خارجی در آلمان پس از تحصیل چگونه است؟
     
  • متوسط درآمد یک متخصص قلب و عروق در این کشور چقدر است؟

 

بهترین دانشگاه های رشته قلب و عروق در آلمان

در آلمان 44 دانشگاه وجود دارد که رشته قلب و عروق را ارائه می کنند و به همین دلیل است که هر فرد با توجه به رزومه تحصیلی خود می تواند یکی از این دانشگاه ها را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کند. شرایط تحصیل در آلمان به گونه ای است که از دانشجویان متقاضی خواسته می شود تا در کنکور ایران پذیرش دریافت کنند و سپس آزمون های ورودی تحصیل پزشکی در آلمان را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند.

دانشگاه هایدلبرگ بهترین دانشگاه آلمان برای تحصیل در رشته قلب و عروق است که رتبه 8 اروپا و همچنین 44 جهان را به دست آورده است. در فاصله بسیار کمی از این دانشگاه، نام دانشگاه مونیخ دیده می شود که در استان باواریا قرار دارد. این دانشگاه رتبه 10 اروپا و همچنین 47 جهان را به خود اختصاص داده است. سومین دانشگاه برتر آلمان در رشته قلب و عروق دانشگاه پزشکی برلین است که در رتبه 17 اروپا و همچنین 64 جهان قرار گرفته است.

دانشگاه لایپزیش آلمان به عنوان چهارمین دانشگاه برتر آلمان در این رشته، رتبه 65 جهانی را به دست آورده است. پنجمین دانشگاه برتر آلمان در رشته قلب و عروق، دانشگاه فنی مونیخ است که رتبه 82 جهان را در اختیار گرفته است. و دانشگاه گوته در شهر فرانکفورت نیز رتبه 84 در این رشته را در اختیار دارد. حضور 6 دانشگاه آلمانی در جمع 100 دانشگاه برتر جهان در این رشته نشان از کیفیت بالای آموزش در رشته قلب و عروق در آلمان دارد.

 

بودجه مورد نیاز تحصیل رشته قلب و عروق در آلمان

دانشجویان خارجی معمولا دانشگاه های دولتی آلمان را برای تحصیل انتخاب می کنند تا نیازی به پرداخت شهریه نداشته باشند. در اکثر شهرهای آلمان، دانشجویان خارجی می توانند با پرداخت سالیانه مبلغی کمتر از 2000€ (یورو) در سال، شهریه دانشگاهی خود را پرداخت کنند و از این طریق بتوانند در یکی از بهترین کشورهای جهان به ادامه تحصیل بپردازند. از همین رو است که دانشجویان خارجی در آلمان شانس کمی برای دریافت بورسیه تحصیلی خواهند داشت چراکه هزینه های تحصیل در این کشور بسیار مقرون به صرفه است.

هزینه های زندگی در آلمان نیز با توجه به کیفیت آموزش در این کشور در سطح بسیار مقرون به صرفه ای قرار دارد. در بسیاری از شهرهای آلمان می توان با 1000€ (یورو) در ماه نیز هزینه های زندگی را پرداخت کرد و کیفیت زندگی مناسبی را به عنوان دانشجو تجربه کرد. در چنین شرایطی می توان گفت که آلمان یکی از بهترین شهرهای جهان برای تحصیل در رشته قلب و عروق است. برخی از مهم ترین ویژگی های تحصیل رشته قلب و عروق در آلمان عبارتند از:

 

 

شرایط کار متخصصین قلب در آلمان

با دریافت مدرک تحصیلی در آلمان، هر دانشجو می تواند از ویزای 6 ماهه جستجوی کار در این کشور استفاده کند و خود را به شغل مورد نظرش برساند. باید در نظر داشت که متخصصین قلب و عروق در آلمان این فرصت را خواهند داشت که یک سال به عنوان کارآموز در بیمارستان های این کشور به کار مشغول شوند و این بهترین فرصت برای آن ها است تا شبیه ساز کار در آلمان را به دقت تجربه کنند.

درآمد یک متخصص قلب و عروق در کشور آلمان نیز در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و به طور متوسط می تواند به درآمدی معادل 14200€ (یورو) در ماه دسترسی داشته باشد که به مراتب بیشتر از میانگین درآمد در این کشور است. در چنین شرایطی است که تحصیل در آلمان می تواند آینده مالی فرد را تضمین کند. توصیه اکید به علاقمندان به تحصیل در آلمان آن است که حتما دوره تحصیلی خود را به زبان آلمانی پشت سر بگذارند تا بتوانند شرایط مناسب تری در بازار کار داشته باشند. اگر به دنبال روش های برگزیده آموزش زبان آلمانی هستید، با مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.




Scroll to Top