اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

رشته دامپزشکی در اسپانیا

♦ آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان ♦

تحصیل رشته دامپزشکی در اسپانیا گزینه ای ایده آل از نظر علمی و مالی است که می تواند فرد را آماده ورود به بازار کار کند. دانشگاه های زیادی در اسپانیا وجود دارد که امکان تحصیل تا مقطع دکترای تخصصی در این رشته را فراهم می کنند و به همین دلیل می توان آن ها را در جمع دانشگاه های برتر جهان نیز قرار داد. هزینه های تحصیل رشته های مختلف در اسپانیا بسیار مقرون به صرفه است و به همین دلیل می توان گفت که اسپانیا در مجموع یکی از بهترین گزینه های ممکن برای تحصیل در خارج از کشور به حساب می آید.

افرادی که اسپانیا را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، پس از دریافت پذیرش نهایی از دانشگاه باید در سفارت این کشور درخواست ویزای تحصیلی را به ثبت برسانند و تنها در این صورت است که می توانند به عنوان یک دانشجوی خارجی وارد این کشور شوند. در راستای توجه به همین موضوع است که مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در اسپانیا پرداخته اند تا بتوانند به ابهامات موجود در این مسیر پاسخ دهند.

  • شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در اسپانیا چیست؟
     
  • آیا دانشگاه های اسپانیا از کیفیت مناسبی برخوردار هستند؟
     
  • هزینه های مربوط به تحصیل رشته دامپزشکی در این کشور چقدر است؟
     
  • فرایند رسیدن به کار پس از تحصیل در این حوزه برای شهروندان خارجی چگونه است؟

 

شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در اسپانیا

افرادی که قصد ادامه تحصیل در یکی از کشورهای ارزان اروپایی را دارند، به راحتی می توانند اسپانیا را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند چراکه این کشور یکی از بهترین کشورهای اروپایی از این نظر است. برای تحصیل در رشته دامپزشکی، دانشگاه های اسپانیایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و می توان گفت این مسئله می تواند کلید ورود دانشجویان به بهترین بازارهای کار جهانی در آینده باشد.

برای تحصیل در رشته دامپزشکی، دانشجویان موظف به شرکت در آزمون های ورودی هستند و تنها در صورت قبولی است که می توانند دوره تحصیلی خود را آغاز کنند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که اسپانیا زبان اسپانیایی را به عنوان زبان رسمی تحصیل خود می داند و افرادی که قصد تحصیل در این کشور را دارند، باید در ابتدای امر مدرک B2 زبان اسپانیایی را به دست آورند. علاوه بر این ها، ریز نمرات تحصیلی برای شرکت در دوره های دامپزشکی در این شکور نیز از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

دانشگاه های برتر رشته دامپزشکی در اسپانیا

اسپانیا در رشته دامپزشکی یکی از بهترین ها در اروپا است و دانشگاه های این کشور توانسته اند رتبه های کم نظیری را برای خود به ارمغان آورند. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره داشت که این مسئله می تواند رقابت برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور را به بالاترین سطح خود برساند و همین مسئله می تواند نیاز به رزومه تحصیلی قوی و نمره آزمون بهتر را افزایش دهد.

تصویر زیر، بهترین دانشگاه های اسپانیایی برای تحصیل در رشته دامپزشکی را نشان می دهد.

 

 

بدون تردید تحصیل در اسپانیا در چنین شرایطی که هزینه های تحصیل در این کشور بسیار مقرون به صرفه است می تواند از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

 

هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در اسپانیا

با انتخاب اسپاینای به عنوان کشور محل تحصیل، دانشجویان اطمینان خواهند داشت که کیفیت بالای آموزش را تجربه خواهند کرد و این در حالی است که هزینه های تحصیل و زندگی آن ها بسیار مقرون به صرفه است. در دو شهر اصلی اسپانیا که شامل مادرید و بندر بارسلون می شود، هزینه های زندگی دانشجویان در حدود 1000€ (یورو) در ماه است اما در سایر شهرهای این کشور با 500€ تا 800€ (یورو) در ماه نیز می توان زندگی مناسبی را سپری کرد. دانشجویان در اسپانیا نیز امکان کار کردن ضمن تحصیل را خواهند داشت تا از این طریق هزینه های مهاجرتی خود را کاهش دهند.

برای هزینه های تحصیل رشته دامپزشکی نیز دانشجویان باید دقت داشته باشند که متوسط هزینه های تحصیل آن ها در این کشور در حدود 2800€ تا 3500€ (یورو) در سال است که در مقایسه با کشورهای مطرح اروپایی هزینه های بسیار اندکی به حساب می آید و دانشجویان می توانند با کمترین فشار اقتصادی این هزینه ها را پرداخت کنند.

 

شرایط کار یک دامپزشک در اسپانیا

به مانند اکثر کشورهای اروپایی، اسپانیا نیز این فرصت را به شهروندان خارجی می دهد که پس از تحصیل در این کشور، به کار مشغول شده و شرایط مالی و اقامتی مناسبی را به دست آورند. متوسط درآمد یک دامپزشک در این کشور در حدود 3300€ (یورو) در ماه است و می تواند متوسط درامد بسیار مناسبی در این کشور به حساب آید. افرادی که از این طریق در اسپانیا بمانند، می توانند به راحتی اقامت این کشور را نیز دریافت کنند. شما نیز در صورت تمایل به کسب اطلاعات دقیق تر درزمینه آموزش زبان اسپانیایی می توانید با مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در تماس باشید.




Scroll to Top