اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: هلندی

رشته دامپزشکی در هلند

♦ آموزشگاه زبان هلندی اصفهان ♦

تحصیل رشته دامپزشکی در هلند اگرچه ممکن است هزینه های زیادی را در بر داشته باشد اما از نظر کیفیت، بین علاقه مندان کم نظیر است. در حال حاضر برای تحصیل در کشور هلند دانشگاه های بسیار زیادی وجود دارد و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، گزینه های متعددی را پیش روی خود خواهند داشت. باید به این نکته اشاره داشت که هلند را می توان در جمع بهترین کشورهای جهان برای تحصیل قرار داد و کمتر کسی است که تمایلی به تحصیل در این کشور نداشته باشد. باید به این نکته اشاره داشت که انتخاب هلند در رشته های مختلف از جمله دامپزشکی می تواند هزینه های زیادی را در بر داشته باشد و به همین دلیل است که انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی می تواند با چالش های زیادی روبرو باشد.

در حال حاضر رشته دامپزشکی در دسته رشته های مرتبط با گروه علوم پزشکی قرار دارد و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، برای ورود به دانشگاه باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارند. باید در نظر داشت که مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته دامپزشکی در هلند به عنوان یکی از کشورهای مطرح اروپایی پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در هلند چگونه است؟
     
  • کدام دانشگاه های هلندی بهترین شرایط را برای تحصیل دارند؟
     
  • هزینه های تحصیل رشته دامپزشکی در هلند چقدر است؟
     
  • شرایط برای کار پس از تحصیل در هلند برای دامپزشکان چگونه است؟

 

شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در هلند

افرادی که هلند را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند باید در نظر داشته باشند که این امکان برای آن ها وجود دارد تا بتوانند به عنوان یک دانشجوی خارجی، در یکی از بهترین دانشگاه های جهان به ادامه تحصیل مشغول شوند. باید به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر هلند یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل است و به همین دلیل می توان آن را کشور مناسبی برای تحصیل ارزیابی کرد.

اکثر دانشگاه های هلند برای تحصیل دانشجویان خارجی در هلند شرایط مناسب برای تحصیل به زبان انگلیسی را نیز فراهم کرده اند و این مسئله ای است که می تواند منجر به سهولت هر چه بیشتر تحصیل در این کشور شود. دانشجویان برای تحصیل در رشته دامپزشکی، باید یک دوره 5 ساله به ادامه تحصیل در این رشته بپردازند و شرکت در دوره های کارآموزی نیز برای دریافت مدرک نهایی یک الزام به حساب می آید. باید در نظر داشت که هلند یکی از معتبرترین کشورهای جهان برای دریافت مدرک در رشته دامپزشکی است.

 

معرفی دانشگاه های رشته دامپزشکی در هلند

در هلند دانشگاه های با کیفیت زیادی یافت می شود که رشته های مختلف تحصیلی را با کیفیت بسیار عالی ارائه می کنند اما تعداد دانشگاه های ارائه کننده رشته دامپزشکی در این کشور محدود است و دانشجویان برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور ممکن است با چالش هایی روبرو شوند. باید به این نکته اشاره کرد که دانشگاه های هلند در رشته دامپزشکی دارای رتبه های کم نظیری هستند و نمی توان به راحتی آن ها را از لیست دانشگاه های مورد نظر خود خارج کرد. برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته دامپزشکی در هلند عبارتند از:

 

 

هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در هلند

باید به این نکته اشاره کرد که رشته دامپزشکی یکی از رشته های نسبتا گران قیمت در سطح جهان است و به همین دلیل دانشجویان باید هزینه های تحصیل خود را پیش از مهاجرت به هلند به عنوان یکی از کشورهای نسبتا گران قیمت توجه کنند. تحصیل در رشته دامپزشکی در هلند در حدود 16000€ (یورو) در سال هزینه در بر خواهد داشت و دانشجویان باید در نظر داشته باشند که شانس زیادی برای دریافت بورسیه تحصیل در این کشور نخواهند داشت.

یکی دیگر از چالش های زندگی در هلند آن است که دانشجویان می توانند به صورت نیمه وقت در این کشور کار کنند و درآمد مناسبی برای تامین هزینه های زندگی خود در این کشور داشته باشند. باید در نظر داشت که هزینه زندگی در هلند برای دانشجویان در حدود 1200€ تا 1500€ (یورو) در ماه است.

شرایط کار دامپزشکان در هلند

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که کشورهای اروپایی برای تحصیل دارند آن است که هزینه های بالایی برای تحصیل دریافت می کنند اما فرد را به عنوان نیروی کار جذب می کنند تا بتواند درآمد کافی را داشته باشد و در نهایت اقامت آن کشور را نیز به دست آورند. یک دامپزشک در هلند به طور متوسط 5460€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند و می تواند زندگی با کیفیتی در این کشور از نظر اقتصادی داشته باشند. باید در نظر داشت که هلند یکی از با کیفیت ترین کشورهای اروپایی است و زندگی در آن کشور می تواند ارزشمند باشد. در صورتی که تمایل به آموزش زبان هلندی دارید، با مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در تماس باشید.




Scroll to Top