اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

رشته اورولوژی در اسپانیا

♦ آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان ♦

تحصیل رشته اورولوژی در اسپانیا یکی از بهترین راهکارهایی است که فرد می تواند به کمک آن به عنوان پزشک در اروپا کار کند. افرادی که اسپانیا را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، به طور کلی می دانند که این کشور یکی از کشورهای درجه دوم اروپایی است که هزینه های کمی برای تحصیل به دانشجویان تحمیل می کند. در حال حاضر دانشگاه های معتبر زیادی در این کشور برای تحصیل در رشته اورولوژی وجود دارد که می توان با انتخاب آن ها شرایط مناسبی را برای خود ایجاد کرد. باید در نظر داشت که در اسپانیا رشته اورولوژی از جمله رشته های مورد نیاز برای بازار کار است و می توان با تحصیل در این کشور به اقامت آن نیز دست یافت.

رشته اورولوژی به عنوان یکی از رشته های اصلی در علوم پزشکی، شرایط بسیار خوبی برای تحصیل ایجاد می کند و دانشجویان در صورت دارا بودن شرایط خاص می توانند در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند. باید در نظر داشت که آزمون های ورودی برای سنجش اعتبار مدارک خارجی در این کشور در نظر گرفته شده است و نمی توان انتظار داشت که با آسودگی خاطر و به راحتی پذیرش این رشته را دریافت کرد. در حال حاضر مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته اورولوژی در اسپانیا خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته اورولوژی در اسپانیا چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های اسپانیا در رشته اورولوژی دارای کیفتی کافی هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته اورولوژی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل رشته اورولوژی در این کشور کار کرد؟

 

شرایط تحصیل رشته اورولوژی در اسپانیا

برای ورود به رشته اورولوژی در اسپانیا، دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که پس از دریافت مدرک پزشکی خود نیز وارد این کشور شوند ولی باید در نظر داشت که در حال حاضر تحصیل پزشکی در اسپانیا می تواند مقدمه بسیار دلپذیری برای ورود به این کشور باشد چراکه دریافت پذیرش در این کشور را ساده تر می کند.

یکی از چالش هایی که دانشجویان رشته اورولوژی در این کشور تجربه می کنند، یادگیری زبان اسپانیایی در طول بازه تحصیل در این کشور است ولی می توان به زبان انگلیسی نیز تحصیل در رشته اورولوژی را آغاز کرد. در حال حاضر تحصیل در رشته اورولوژی در این کشور حدودا 4 سال به طول خواهند انجامید و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، از شانس بالایی برای دریافت ویزای کار پس از تحصیل در این کشور برخوردار خواهند بود.

معرفی دانشگاه های برتر اسپانیا در رشته اورولوژی

در اسپانیا دانشگاه های زیادی برای تحصیل در رشته های مرتبط با علوم تجربی وجود دارد و به همین دلیل است که می توان انتظار داشت دانشجویان با آسودگی خاطر در این رشته پذیرش دریافت کنند. برخی از دانشگاه های اسپانیا در رشته اورولوژی موفق به کسب رتبه های برتر جهانی شده اند و این مسئله می تواند جذابیت های تحصیل در این کشور را تا حد زیادی افزایش دهد. برخی از مهم ترین دانشگاه های اسپانیا برای تحصیل در رشته اورولوژی عبارتند از:

در این وضعیت می توان ادعا کرد که مهاجرت به اسپانیا برای تحصیل در رشته اورولوژی می تواند از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد.

 

هزینه تحصیل رشته اورولوژی در اسپانیا

یکی از خوش اقبالی هایی که دانشجویان خارجی در کشور اسپانیا با آن روبرو هستند، هزینه های کم و مقرون به صرفه ای است که در دانشگاه های این کشور پرداخت می کنند. شهریه تحصیل در دانشگاه های اسپانیا بسیار مقرون به صرفه است و دانشجویان با تحصیل در این کشور آسوودگی خاطر اقتصادی خواهند داشت. به طور تقریبی می توان گفت که دانشجویان در رشته اورولوژی برای تحصیل در اسپانیا به حدود 2500€ تا 4000€ (یورو) در سال است و به همین دلیل دسترسی به بورسیه های تحصیلی در این کشور به حداقل مقدار خود می رسد.

در سوی دیگر نیز هزینه های زندگی در این کشور قرار دارد به طوری که دانشجویان برای تامین هزینه های زندگی خود در این کشور شاید به کار ضمن تحصیل نیاز پیدا کنند. به طور متوسط می توان گفت که دانشجویان در این کشور برای گذراندن زندگی دانشجویی به حدود 800€ تا 1000€ (یورو) نیاز خواهند داشت اما در برخی از شهرهای آن با 500€ (یورو) نیز می توان زندگی مناسبی برای خود ایجاد کرد.

 

شرایط کار یک اورولوژیست در اسپانیا

افرادی که در این کشور کار می کنند این فرصت را خواهند داشت تا به درآمدی در حدود 9250€ (یورو) در ماه دست پیدا کنند. باید به این نکته اشاره کرد که کار در اسپانیا منجر به دریافت اقامت در این کشور خواهد شد و افرادی که در این کشور کار می کنند بیشتر به دنبال دریافت شهروندی با ارزش در این کشور هستند. باید در نظر داشت که اسپانیا یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی است و اگر شما نیز به دنبال راهی برای آموزش زبان این کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در تماس باشید.




Scroll to Top