اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایتالیا

♦ آموزشگاه زبان ایتالیایی اصفهان ♦

برگزاری آزمون چلی

تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایتالیا یک فرصت فوق العاده برای تجربه تحصیلی با کیفیت و ارزان قیمت است. تردیدی وجود ندارد که ایتالیا یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل در این رشته است و رتبه های بین المللی دانشگاه های این کشور نیز به خوبی این مسئله را تایید می کند. بهترین دانشگاه اروپا برای تحصیل در این رشته در ایتالیا قرار دارد و به همین دلیل می توان انتظار داشت رقابتی سنگین برای دریافت پذیرش از این دانشگاه بین متقاضیان وجود داشته باشد. این ها همه زمانی ارزشمندتر می شود که بدانیم برای تحصیل در ایتالیا نیازی به پرداخت هزینه های سنگین نیست و دانشجویان در این کشور برای پرداخت هزینه های تحصیلی خود با کمترین چالش ممکن روبرو خواهند شد.

افرادی که در رشته های مرتبط بیماری های تنفسی تحصیل کرده باشند، می توانند در مقطع تخصص این رشته به ادامه تحصیل بپردازند و این فرصتی مناسب برای رسیدن به موفقیت های بعدی برای آن ها است. بازار کار رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور نیز بسیار مناسب است و به همین دلیل می توان گفت که افراد می توانند با یک برنامه ریزی دقیق، علاوه بر دریافت پذیرش تحصیلی خود، به نوعی شغل آینده را نیز تضمین کرده و اقامت یکی از بهترین کشورهای اروپایی را به دست آورند. از همین رو، مشاورین ما در موسسه سخن سرایان  در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایتالیا پرداخته اند.

  • شرایط دریافت پذیرش از دانشگاه های ایتالیایی در رشته تخصص بیماری های تنفسی چیست؟
     
  • آیا دانشگاه های ایتالیایی جایگاهی عالی در سطح بین المللی دارند؟
     
  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایتالیا چقدر است؟
     
  • آیا می توان به عنوان نیروی کار در کشور ایتالیا به کار در حوزه پزشکی مشغول شد؟

 

پذیرش رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایتالیا

آموزش زبان ایتالیایی

برای دریافت پذیرش از دانشگاه های ایتالیا، دانشجویان باید مراحل مشخصی را طی کنند که اولین آن ها دریافت پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاه های ارائه کننده این رشته است. در ایتالیا دانشگاه های بسیار زیادی این رشته را ارائه می کنند و این خود می تواند یک برگ برنده برای افرادی باشد که رزومه های عالی در اختیار ندارند. برخی از بهترین دانشگاه های ایتالیا در رشته تخصص بیماری های تنفسی در سطح جهانی عبارتند از:

دانشگاه میلان در این رشته به عنوان بهترین دانشگاه اروپایی شناخته می شود و این خود نشان از رقابت سنگینی دارد که دانشجویان برای دریافت پذیرش از این دانشگاه با آن روبرو خواهند شد. در ایتالیا برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی، دانشجویان می توانند به زبان ایتالیایی یا انگلیسی به ادامه تحصیل بپردازند و این مسئله ای است که اختیار عمل زیادی را به متقاضی می دهد. در صورتی که فردی تمایل به زندگی بلند مدت در ایتالیا داشته باشد، بهتر است زبان ایتالیایی را برای تحصیل خود انتخاب کند.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل، کمترین هزینه های ممکن را به همراه خواهد داشت و این مسئله ای است که نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد. دانشجویانی که توانایی مالی کافی برای تحصیل در کشور ایتالیا را نداشته باشند، می توانند از بورسیه های تحصیلی موجود در این کشور استفاده کرده و در نتیجه شرایطی را برای خود ایجاد کنند که نیازی به بودجه ای برای تحصیل در این کشور نداشته باشند و در نتیجه تحصیل برای آن ها کاملا رایگان باشد.

هزینه زندگی در ایتالیا نیز برای بسیاری از دانشجویان مقرون به صرفه است و در بسیاری از شهرهای این کشور، با در اختیار داشتن بودجه ای در حدود 800€ (یورو) نیز هزینه های خود را به طور کامل پرداخت کنند و این در حالی است که امکان کار ضمن تحصیلی نیز برای دانشجویان وجود دارد. به طور متوسط شهریه دانشگاه های ایتالیا در رشته تخصص بیماری های تنفسی کمتر از 3800€ (یورو) در سال است و به همین دلیل است که برخی از افراد حتی بدون بورسیه نیز می توانند هزینه های تحصیل خود را فراهم کنند.

 

 

شرایط کار یک متخصص تنفس در ایتالیا

ایتالیا یکی از کشورهایی است که جمعیت زیادی از آن به خارج از کشور مهاجرت کرده اند و در نتیجه برای تامین نیروی متخصص خود با مشکلاتی روبرو است و به همین دلیل است که فرد برای رسیدن به خواسته خود یعنی کار، محدودیت های بسیار اندکی را پیش روی خود خواهد داشت. یک متخصص بیماری های تنفسی در این کشور می تواند در حدود 6720€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد و از این طریق شرایط مناسبی را برای زندگی خود در این کشور ایجاد کند. شما نیز در صورتی که تمایل به آموزش زبان ایتالیایی را دارید، با مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در تماس باشید تا با توجه به تجربیات خود در این زمینه، شما را راهنمایی کنند.




Scroll to Top