اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: فرانسه

رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسه

♦ آموزشگاه زبان فرانسه اصفهان ♦

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسه را نمیتوان بعنوان بهترین گزینه در قاره اروپا معرفی کرد اما می توان آن را در جمع بهترین ها قرار داد. دانشگاه های فرانسه از دیرباز در اروپا در جمع بهترین دانشگاه ها قرار داشته اند و برخی از آن ها مانند سوربن یکی از تولید کنندگان علم در سطح جهان به حساب می آیند. در چنین شرایطی، دانشجویان خارجی می توانند رشته جراحی زنان و زایمان را در این کشور برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند که البته مستلزم رعایت کردن برخی از بندهای قانونی برای رسیدن به این خواسته خود هستند.

باید به این نکته توجه داشت که فرانسه از جمله بهترین های در جهان است که اولا کیفیت بالای تحصیل را در اختیار دانشجویان قرار می دهد و در مرحله بعد هزینه های نسبتا مقرون به صرفه ای را به عنوان شهریه از دانشجویان دریافت می کند. پس از تحصیل در این کشور، می توان اقامت کاری آن را به دست آورد و این قدمی بلند برای به دست آوردن پاسپورت یکی از کشورهای حوزه شنگن است. در چنین شرایطی می توان تحصیل در فرانسه را به عنوان یکی از بهترین گزینه های خود برای مهاجرت به اروپا در نظر داشت و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه سخن سرایان  در این مقاله به بررسی چگونگی تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور می پردازند.

 

  • بهترین دانشگاه های فرانسه برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان کدامند؟
     
  • آیا فرانسه مقصد معتبری برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان است؟
     
  • هزینه تحصیل در این رشته برای دانشجویان خارجی چقدر است؟
     
  • آیا می توان پس از تحصیل در این کشور، به درآمد بالا دست پیدا کرد؟

 

شرایط تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسه

در جمع بهترین دانشگاه های جهان در رشته جراحی زنان و زایمان، نام 27 دانشگاه فرانسوی نیز دیده می شود و به همین دلیل است که می توان این کشور را به عنوان یکی از بهترین گزینه های در دسترس برای تحصیل پزشکی معرفی کرد. تحصیل پزشکی در فرانسه دارای فرایندی متفات از سایر کشورهای جهان است و به همین دلیل است که بسیاری از افراد ریسک ورود به آن را نمی پذیرند.

برخی از مهم ترین دانشگاه های فرانسه در ارائه رشته جراحی زنان و زایمان عبارتند از:

نام دانشگاه رتبه در اروپا رتبه در جهان
پاریس دکارت 47 117
پیر و ماری کوری 102 238
دانشگاه جنوب فرانسه 131 317
دانشگاه بوردو 133 319
دانشگاه آیکس مارسی 139 350
دانشگاه مونته پلیه 163 418
دانشگاه پاریس دیدروت 166 432

برای تحصیل در رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور، دانشجویان باید مدرک پزشکی خود را معادلسازی کرده باشند و به همین دلیل است که می توان این کشور را به عنوان یکی از کشورهایی در نظر گرفت که سخت گیری های خاصی برای پذیرش دانشجویان انجام می دهد. برای ورود بهتر به فرانسه حداقل باید مدرک B2 زبان فرانسوی را در اختیار داشت و این مرحله ای نسبتا سخت برای ورود به این کشور به حساب می آید.

 

هزینه تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسه

فرانسه از کشورهای ارزان قیمت برای تحصیل در خارج از کشور به حساب می آید و اگرچه سیستم آموزش رایگان در این کشور منسوخ شده است، اما همچنان می توان این کشور را در دسته کشورهای کم هزینه برای تحصیل معرفی کرد. دانشجویان خارجی به منظور تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در این کشور می توانند با پرداخت کمتر از 4000€ (یورو) در سال، در اکثر دانشگاه های دولتی مشغول به تحصیل شوند. دانشگاه های خصوصی در اعلام شهریه سالیانه خود آزادی عمل دارند و به همین دلیل می توان نرخ های بسیار متفاوتی را تا حدود 30000€ (یورو) در سال نیز مشاهده کرد.

هزینه زندگی در فرانسه یکی دیگر از شاخص های مالی است که باید به آن توجه داشت و معمولا به شهر محل زندگی افراد به شدت وابسته است. این هزینه در پاریس ممکن است در حدود 1500€ (یورو) و در سایر شهرها به طور میانگین در حدود 800€ (یورو) در ماه باشد.

بنا بر آنچه گفته شد، برخی از مهم ترین امتیازات تحصیل در فرانسه در رشته جراحی زنان و زایمان عبارتند از:

شرایط کار پزشک متخصص زنان در کشور فرانسه

یکی از بهترین امکاناتی که تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در فرانسه به دانشجویان خارجی می دهد آن است که دانشجویان بتوانند پس از تحصیل، به کار در فرانسه دست پیدا کنند. خوشبختانه پزشکان متخصص زنان و سایر حوزه های تخصصی می توانند با استفاده از توانمندی های خود در این کشور به کار برسند و اقامت این کشور را نیز به دست آورند. به طور متوسط می توان گفت که یک متخصص در این حوزه می تواند ماهانه 11000€ (یورو) درآمد کسب کند و از این طریق به بهترین کشورهای برای سفر مراجعه کرده و کیفیت عالی زندگی را تجربه کند. آموزش زبان فرانسه می تواند انتخابی شایسته برای بسیاری از افراد باشد و به همین دلیل است که توصیه می کنیم با مشاورین ما در موسسه سخن سرایان  در ارتباط باشید.




Scroll to Top