اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: آلمانی

رشته انیمیشن در آلمان

♦ آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان ♦

تحصیل رشته انیمیشن در آلمان یکی از بهترین فرصت هایی است که به کمک آن می توان اقامت این کشور را به دست آورد. آلمان یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای تحصیل در خارج از کشور است و به همین دلیل است که صفوف به هم پیوسته ای در سفارت این کشور برای ورود به این کشور شکل می گیرد. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره داشت که آلمان در رشته انیمیشن نیز یکی از کشورهای قدرتمند جهان به حساب می آید و می توان آن را در جمع بهترین ها قرار داد. دانشگاه های آلمان کم هزینه هستند و از طرفی کیفیت بالایی دارند و این مسئله برای انتخاب آن ها توسط بسیاری از افراد کفایت می کند. شرایط مناسب کار در این کشور نیز دخالت بسیار بالایی در زمینه انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی دارد.

دانشگاه های محدودی در آلمان رشته انیمیشن را به عنوان یک رشته تخصصی ارائه می کنند و این مسئله ای است که پیش از انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی باید به آن توجه ویژه داشت. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در آلمان پرداخته اند تا بتوانند از این طریق اطلاعات به روز شده را در اختیار علاقمندان به این رشته مهم در بازار رشته های هنری ارائه کنند.

 

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در آلمان چگونه است؟
     
  • بهترین دانشگاه های آلمان برای تحصیل در رشته انیمیشن کدامند؟
     
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
     
  • آیا انیماتورها در آلمان فرصت کاریابی خواهند داشت؟

 

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در آلمان

بدون تردید در آلمان یکی از بهترین فرصت های تحصیل در خارج از کشور فراهم شده است و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، قادر خواهند بود تا از طرق مختلف و در مقاطع گوناگون این رشته را برای تحصیل خود انتخاب کنند. رشته انیمیشن در آلمان در یک دوره 3 ساله در مقطع کارشناسی ارائه می شود و مقطع کارشناسی ارشد این رشته که نقش مهمی در افزایش درآمد فرد خواهد داشت نیز یک دوره 2 ساله است.

تحصیل در آلمان برای دانشجویان خارجی می تواند یک برگ برنده باشد چراکه دانشگاه های این کشور از اعتبار بالایی برخوردار هستند و می توان با استفاده از آن ها در بهترین بازارهای کار جهانی به ویژه در آمریکا به کار مشغول شد و این در حالی است که آلمان نیز شرایط کاری مناسبی دارد.

دانشجویان برای این که بتوانند ویزای تحصیلی آلمان را به دست آورند، باید ابتدا پذیرش خود را از دانشگاه دریافت کنند و دانشگاه های آلمان در رشته انیمیشن از دانشجویان می خواهند تا یک پرتفلیو ارائه کنند و این مسئله اصلی ترین حکم برای آن ها به منظور دریافت پذیرش از دانشگاه خواهد بود.

 

معرفی دانشگاه های برتری رشته انیمیشن در آلمان

آلمان دانشگاه های با کیفیت بسیار زیادی دارد اما محدودیت هایی برای فعالیت آن ها در برخی از رشته های هنری و خاص وجود دارد. برای مثال در رشته انیمیشن، تنها 10 دانشگاه این کشور توانسته اند رتبه های برتر جهانی را به دست آورند و دانشجویان پیش از دریافت پذیرش در این رشته باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند. در حال حاضر بهترین دانشگاه های آلمانی در رشته انیمیشن عبارتند از:

 

 

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در آلمان

آلمان یکی از کشورهایی است که دانشگاه های آن هزینه های کمی را از دانشجویان دریافت می کنند و به همین دلیل است که بارها و از مراجع مختلف شنیده شده است که تحصیل در آلمان به صورت رایگان ارائه می شود. دانشجویان برای مهاجرت به آلمان سالیانه به حدود 12000€ تا 14000€ (یورو) در سال نیاز خواهند داشت که بخش عمده ای از آن برای هزینه های زندگی در این کشور صرف می شود.

باید در نظر داشت که دانشجویان در آلمان شانس کمی برای دریافت بورسیه تحصیلی خواهند داشت چراکه این کشور دانشگاه های بسیار ارزان قیمتی دارد و به همین دلیل دریافت بورسیه از دانشگاه های این کشور معنای خاصی ندارد. از طرفی دانشجویان می توانند با کار کردن در این کشور به صورت نیمه وقت بخش عمده ای از هزینه های زندگی خود که حدود 10000€ (یورو) در سال است را از طریق کار تامین کنند.

 

شرایط کار یک انیماتور در آلمان

افرادی که آلمان را برای مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، بلافاصله پس از دریافت مدرک تحصیلی خود، به یک مهلت 6 ماهه دسترسی پیدا خواهند کرد که بتوانند به جستجوی کار در این کشور بپردازند و در صورتی که موفق به کاریابی شوند، قادر خواهند بود تا ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل کرده و در این کشور اقامت دریافت کنند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که یک انیماتور در آلمان به طور متوسط 3090€ (یورو) در ماه درآمد دارد که به نسبت درآمد در این کشور، می توان گفت که انیماتورها در این کشور در رفاه سطح متوسط قرار می گیرند. در صورتی که به دنبال راهی برای مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان در تماس باشید.




Scroll to Top