اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: فرانسه

رشته بازرگانی بین الملل در فرانسه

♦ آموزشگاه زبان فرانسه اصفهان ♦

تمایل به تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل در فرانسه به نسبت بسیاری از رشته های تحصیلی دیگر بیشتر است. یکی از مهم ترین دلایلی که این مسئله را باعث شده، کیفیت بالایی است که رشته های مرتبط با علوم اقتصادی در این کشور دارند و دانشجویان بسیاری از این طریق تمایل پیدا می کنند تا رشته های مرتبط با بازرگانی بین الملل را برای تحصیل خود انتخاب کرده و از این رو تحصیل در رشته های مرتبط با این گروه از جمله بازرگانی بین الملل می تواند بسیار رقابتی باشد. در همین راستا و به منظور انتخاب بهترین ها، دانشگاه های فرانسه آزمون های ورودی را برای انتخاب دانشجویان خارجی در نظر گرفته اند.

رشته بازرگانی بین الملل یکی از رشته هایی است که در گروه های مدیریت یا اقتصاد دانشگاه های مختلف جهان ارائه می شود و به همین دلیل می توان گفت که دانشجویان زیادی تمایل دارند که در این رشته به ادامه تحصیل بپردازند چراکه یکی از بهترین گروه های آموزشی برای تبدیل دانشجویان به نیروی کار شناخته می شود. در حال حاضر دانشگاه های زیادی در فرانسه رشته بازرگانی بین الملل را ارائه می کنند و انتخاب بهترین دانشگاه در آن می تواند از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در فرانسه پرداخته اند تا بهترین اطلاعات در این رابطه را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در فرانسه چیست؟
  • چرا دانشگاه های فرانسوی می توانند گزینه ای ایده آل برای تحصیل در این رشته باشند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، به کار در فرانسه مشغول شد؟
    شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در فرانسه

باید به این نکته اشاره داشت که دانشگاه های زیادی در فرانسه رشته بازرگانی بین الملل را ارائه می کنند و به همین دلیل است که دانشجویان زیادی در این کشور در همین رشته به ادامه تحصیل مشغول هستند. اکثر دانشگاه های درجه اول فرانسه برای اینکه دانشجویان خارجی را پذیرش کنند، آزمون های ورودی را در نظر گرفته اند و دانشجویان می توانند در این مسیر پذیرش خود را دریافت کنند. دانشجویان رشته های مختلف تحصیلی در مقطع دبیرستان شانس خوبی برای دریافت پذیرش در این رشته خواهند داشت.

رشته بازرگانی بین الملل یکی از معدود رشته های تحصیلی در فرانسه است که در مقطع کارشناسی در یک دوره 4 ساله ارائه می شود و دانشجویان می توانند در یک مقطع 2 ساله، کارشناسی ارشد خود را نیز دریافت کنند. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر، تنها دانشجویانی می توانند پذیرش تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد این رشته را به دست آورند که در دوره کارشناسی مدرکی معتبر و البته مرتبط را در اختیار داشته باشند. به دانشجویان و علاقمندان این رشته توصیه می شود که برای تحصیل در فرانسه، زبان فرانسوی را بیاموزند.

 

معرفی دانشگاه های برتر رشته بازرگانی بین الملل در فرانسه

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، دانشجویان خارجی در فرانسه تمایل دارند تا دانشگاه های برتر این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند. تعدد دانشگاه های ارائه کننده این رشته در فرانسه می تواند آن ها را به یک چالش جدی در پروسه مهاجرت به فرانسه قرار دهد. بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته بازرگانی بین الملل در فرانسه عبارتند از:

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در فرانسه

هزینه تحصیل در فرانسه به شدت به دانشگاه و شهر محل تحصیل فرد وابسته است و همین مسئله می تواند اهمیت انتخاب دانشگاه محل تحصیل را برای دانشجویان تا حد زیادی افزایش دهد. باید به این نکته اشاره داشت که دانشجویان خارجی برای تحصیل در فرانسه باید بودجه ای در حدود 2500€ تا 4000€ (یورو) را در نظر داشته باشند و مطالعه جداگانه سایت هر دانشگاه اطلاعات دقیقی در این رابطه را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. شانس دریافت بورسیه در فرانسه زیاد نیست اما دانشجویان می توانند با کار دانشجویی در این کشور، هزینه های زندگی خود را در این کشور کم کنند. به طور متوسط برای زندگی در سبک دانشجویی در فرانسه به 650€ تا 800€ (یورو) نیاز خواهد بود اما برای زندگی در پاریس باید بودجه ای دوبرابر را در نظر گرفت.

 

شرایط کار یک کارشناس بازرگانی در فرانسه

افرادی که فرانسه را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، معمولا در همین کشور به جستجوی کار می پردازند و در برخی از موارد مهاجرت به کانادا را به عنوان برنامه آینده خود در نظر می گیرند. باید به این نکته اشاره کرد که یک کارشناس علوم بازرگانی در حوزه تجارت خارجی می تواند درآمدی در حدود 3380€ (یورو) در ماه را در اختیار داشته باشد که در سطح فرانسه درآمدی مناسب به نظر می رسد. شما نیز اگر در جستجوی آموزش زبان فرانسه هستید ی با مشاورین ما در موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان در تماس باشید.




Scroll to Top