اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: فرانسه

رشته مهندسی کامپیوتر در فرانسه

♦ آموزشگاه آموزش زبان فرانسه اصفهان ♦

در پاسخ به این سوال که چرا برخی دانشجویان تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در فرانسه را انتخاب می کنند باید بگوییم چه جایی بهتر از فرانسه؟ دانشجویان در این کشور خاص می توانند در دانشگاه های معتبر دارای شهرت جهانی، به زبان انگلیسی و از طریق آموزش با کیفیت بالا تحصیل نمایند و در کنار آن کار کرده و زندگی باکیفیتی را تجربه کنند؛ همچنین، دانشجویان می توانند به زبان فرانسه مسلط شده و از تاریخ، فرهنگ و هنر غنی این کشور لذت ببرند. گذشته از همه این ها، دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی می توانند در این کشور به کار خود ادامه دهند. در صورت تمایل به کار تمام وقت در فرانسه دانشجویان باید وضعیت خود را تغییر دهند.

به علاوه، پس از فارغ التحصیلی، دانشجویان می توانند حداقل یک سال در این کشور بمانند تا به دنبال شغل باشند و در صورت موفقیت درخواست مجوز اقامت کنند. فرانسه یکی از مشهورترین نقاط روی کره زمین است که سالانه در حدود 300000 دانشجوی بین المللی وارد آن می شوند. دانشجویان می توانند بدون شک از ادامه زندگی خود در فرانسه به عنوان یک دانشجو لذت ببرند. هیچ گاه یک روز معمولی کسل کننده برای دانشجویانی که به دانشگاه های فرانسه می روند وجود ندارد. کارشناسان موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان مقاله حاضر را جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر در فرانسه به شرح زیر تهیه نموده اند.

 

بهترین فرصت های کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر در فرانسه

در جدول زیر چند فرصت عالی برای تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر را معرفی می کنیم:

رشته دانشگاه شهریه در سال (یورو) طول دوره (سال) نوع برنامه
مهندسی کامپیوتر – توسعه نرم افزار و چندرسانه ای (SDM) EPITA School of Engineering and Computer Science 11000€ 2 تمام وقت
مهندسی کامپیوتر – سیستم ها، شبکه ها و امنیت (SNS) EPITA School of Engineering and Computer Science 11000€ 2 تمام وقت
الکترونیک و مهندسی کامپیوتر INSA Rennes 10000€ 5 تمام وقت
مهندسی برق و کامپیوتر Georgia Institute of Technology (Georgia Tech) 36141€ 1 تمام وقت
مهندسی کامپیوتر Université Grenoble Alpes 3770€ 1 تمام وقت

در بخش های فرعی زیر برنامه های فوق را معرفی می کنیم.

 

کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر – SDM در EPITA فرانسه

هدف برنامه مهندسی کامپیوتر – توسعه نرم افزار و چندرسانه ای (SDM) در EPITA Graduate School of Computer Science این است که در دانشجویان خود بهترین شیوه های مدیریتی در زمینه مهندسی علوم کامپیوتر را توسعه دهد. داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی (یا معادل) در رشته علوم کامپیوتر یا زمینه های مرتبط هستند، می توانند وارد این برنامه شوند. رشته SDM دانشجویان را ترتبیت می کند تا رهبران دیجیتالی آینده شوند؛ رهبرانی که قادر به نوآوری و پیشنهاد کاربردهای جدید و خدمات جدید بر اساس فناوری های منبع آزاد یا پابلیشرهای اصلی (مایکروسافت، Adobe و غیره) هستند. در محیط جهانی که فناوری های دیجیتال به طور فزاینده ای استراتژیک می شوند، مهندسان SDM در همه بخش های اقتصادی به عنوان معماران خدمات جدید یا رهبران پروژه های نوآورانه کار می کنند.

این برنامه به صورت تمام وقت است و تحصیل در آن 24 ماه طول می کشد. مهلت ارسال درخواست جهت اخذ پذیرش در این برنامه و زمان آغاز برنامه به صورت زیر است:

مهلت ارسال درخواست آغاز برنامه
در هر زمان می توان درخواست ارسال کرد سپتامبر 2022

زبان آموزشی برنامه انگلیسی است و نمره زبان قابل قبول برای ورود به آن به صورت زیر است:

تحصیل در این برنامه در محل دانشگاه انجام می شود. برخی از دروس این برنامه عبارتند از:

  • طراحی بازی
  • برنامه نویسی پیشرفته جاوا
  • امنیت نرم افزار
  • فناوری های XML
  • جاوا اسکریپت پیشرفته

هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این برنامه 11000€ (یورو) در سال و هزینه های زندگی در پاریس – پایتخت و یکی از بهترین شهرهای فرانسه برای تحصیل – که موسسه فوق در آن واقع شده نیز 1195€ تا 1778€ (یورو) در ماه است.

 

کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر – SNS در EPITA فرانسه

برنامه کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر – سیستم ها، شبکه ها و امنیت (SNS) در EPITA Graduate School of Computer Science یک برنامه تمام وقت است که تحصیل در آن در محل دانشگاه انجام گرفته و 24 ماه به طول می انجامد. گرایش SNS به دانشجویان در مورد سیستم ها (از طراحی تا مدیریت)، شبکه ها (نسل فعلی و جدید)، امنیت (عملکردی و فنی) و سازمان یا organization (سیستم های مدیریت و غیره) آموزش می دهد. مهندسان SNS با تکیه بر دانش خود در مورد مشاغل و مکانیزم های اساسی کنترل، آماده کار به عنوان مدیران ارشد امنیت اطلاعات (CISO) هستند و می دانند چگونه اقدامات امنیت سایبری موثری را انجام دهند. به دلیل توانایی در درک خطرات و همچنین شناسایی زمینه های بهبود مرتبط با فناوری های زیرساختی و خدمات جدید مرتبط، دانشجویان آمادگی خوبی برای تشخیص و تحلیل حملات دارند.

نزدیک ترین زمان آغاز برنامه سپتامبر 2022 است و متقاضیان می توانند جهت اخذ پذیرش در هر زمان درخواست خود را ارائه دهند. زبان آموزشی برنامه انگلیسی است و نمره زبان مورد قبول برای ورود به آن عبارت است از:

این برنامه به صورت تمام وقت بوده و مدت زمان تحصیل در آن 24 ماه است. همچنین، تحصیل در آن در محل دانشگاه انجام می گیرد. هزینه تحصیل در این برنامه برای دانشجویان بین المللی 11000€ (یورو) در سال است. خطرات دیجیتال و معماری شبکه، پایتون برای امنیت، مقدمه ای بر رمزنگاری، امنیت شبکه، مدیریت سیستم یونیکس، تحلیل بدافزارها، امنیت نرم افزار و امنیت وب از جمله دروس این برنامه هستند.

 

کارشناسی ارشد رشته الکترونیک و مهندسی کامپیوتر در INSA Rennes

این برنامه به صورت تمام وقت است و تحصیل در آن 60 ماه طول می کشد. مهلت ارسال درخواست و زمان آغاز برنامه به صورت زیر است:

مهلت ارسال درخواست آغاز برنامه
قبل از مارس 2022 سپتامبر 2022

زبان آموزشی این برنامه انگلیسی است و تحصیل در محل دانشگاه انجام می شود. الکترونیک آنالوگ و دیجیتال، رایانش صنعتی (سخت افزار و نرم افزار) و پردازش سیگنال و اتوماسیون از دروس ارائه شده در این برنامه هستند. هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این برنامه 10000€ (یورو) در سال و هزینه های زندگی در شهر رن که موسسه آموزشی فوق در آن واقع است نیز 600€ تا 650€ (یورو) در ماه است.

زمینه های مورد بحث برنامه الکترونیک و مهندسی کامپیوتر INSA Rennes عبارتند از:

  • الکترونیک آنالوگ و دیجیتال
  • رایانش یا computing صنعتی: سخت افزار کامپیوتر، سیستم های ریزپردازنده، برنامه نویسی و زبان ها، برنامه نویسی شیءگرا، سیستم های عامل، سیستم های بی درنگ، سیستم های عامل تعبیه شده و باس های ارتباطی
  • سیگنال ها و سیستم ها، اتوماسیون، پردازش سیگنال آنالوگ و دیجیتال، پردازش سیگنال آماری و پردازش تصویر، ریاضیات

 

کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق و کامپیوتر در Georgia Tech

برنامه کارشناسی ارشد مهندسی برق و کامپیوتر در موسسه فناوری جورجیا (Georgia Tech) بر ایجاد زمینه های مورد علاقه فنی از جمله زیست مهندسی، مهندسی کامپیوتر و پردازش سیگنال دیجیتال متمرکز است. این برنامه این امکان را برای دانشجویان فراهم می سازد که در زمینه های مورد علاقه فنی مهندسی برق و کامپیوتر از جمله انرژی الکتریکی، الکترومغناطیس، میکروسیستم ها، اپتیک و فوتونیک، سیستم ها و کنترل، مخابرات، طراحی دیجیتال و غیره، کار پیشرفته را دنبال کنند. این برنامه به صورت تمام وقت است و تحصیل در آن 12 ماه طول می کشد. مهلت ارسال درخواست و زمان آغاز برنامه به صورت زیر است:

مهلت ارسال درخواست آغاز برنامه
قبل از اکتبر 2021 ژانویه 2022
قبل از می 2022 آگوست 2022

زبان آموزشی این برنامه انگلیسی است و نمرات زبان قابل قبول برای ورود به آن به صورت زیر است:

 

تحصیل در این برنامه در محل دانشگاه انجام می شود. هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این برنامه 36133€ (یورو) در سال و هزینه های ماهانه زندگی در Metz که Georgia Tech در آن واقع شده نیز 900€ تا 1250€ (یورو) در ماه است.

 

کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق در Université Grenoble Alpes فرانسه

این برنامه، یک دوره آموزش حرفه ای در زمینه مهندسی نرم افزار عمومی است. مهلت ارسال درخواست و زمان آغاز برنامه به صورت زیر است:

مهلت ارسال درخواست آغاز برنامه
آخرین مهلت برای ارسال درخواست مشخص نشده است سپتامبر 2022

این برنامه به صورت تمام وقت است و تحصیل در آن 12 ماه طول می کشد. زبان آموزشی برنامه انگلیسی است و تحصیل در محل دانشگاه انجام می شود. هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در این برنامه 3770€ (یورو) در سال و هزینه های ماهانه زندگی در گرونوبل که موسسه فوق در آن واقع است 882€ تا 1220€ (یورو) در ماه است. این برنامه در زمینه های زیر برای دانشجویان تخصص ایجاد می کند:

  • تعامل انسان-ماشین
  • سیستم های توزیع شده و تعبیه شده
  • پایگاه داده و سیستم های اطلاعاتی

چنان چه علاقه مند به آموزش زبان فرانسه هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه با کارشناسان ما در

موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان تماس بگیرید.




Scroll to Top