اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: هلندی

رشته موسیقی در هلند

♦ آموزشگاه آموزش زبان هلندی اصفهان ♦

تعدادی از بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در هلند جایگاه های عالی جهانی را در اختیار خود گرفته اند. هلند یکی از کشورهایی است که تحصیل با کیفیت را در جهان ممکن ساخته است و افراد زیادی می توانند این کشور را به عنوان مقصد نهایی تحصیل خود انتخاب کنند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که پروسه مهاجرت به هلند از طریق تحصیل در این کشور برای بسیاری از ایرانی ها یکی از راهکارهای اساسی برای ورود به این کشور در نظر گرفته می شود و همه ساله جمعیت قابل توجهی از این طریق، ویزای ورود به هلند را دریافت می کنند.

رشته موسیقی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با گروه هنر، در کشور لاله ها جایگاه بسیار مناسبی دارد و بسیاری از دانشگاه های این کشور، دانشکده های مجزا برای رشته موسیقی در نظر گرفته اند و این خود نشان از اهمیت این رشته در این کشور دارد. فرایند دریافت پذیرش رشته موسیقی در هنر بسیار شبیه به کشورهای دیگر است و از این حیث تفاوتی میان انتخاب هلند و سایر کشورهای پیشرفته وجود ندارد اما آنچه که در این بین از بالاترین درجه اهمیت برخوردار است، کیفیتی است که سبب شده تا در این مقاله، مشاورین ما در موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان به بررسی چگونگی تحصیل رشته موسیقی در هلند بپردازند.

 

  • فرایند تحصیل رشته موسیقی در هلند چیست؟
  • بهترین دانشگاه های هلند برای تحصیل در رشته موسیقی کدامند؟
  • برای تحصیل موسیقی در هلند به چه هزینه ای نیاز خواهد شد؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در رشته موسیقی، در همین کشور به کار مشغول شد؟
 
در این مطلب میخوانید 
1. شرایط تحصیل رشته موسیقی در هلند
1.1. بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در هلند
2. هزینه تحصیل رشته موسیقی در هلند
3. شرایط کار یک موسیقیدان در هلند

 

شرایط تحصیل رشته موسیقی در هلند

در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که هلند یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل در رشته موسیقی است و افراد زیادی تمایل دارند تا این کشور را به عنوان مقصد نهایی تحصیل خود در نظر داشته باشند. تحصیل رشته موسیقی در مقطع کارشناسی، به زبان انگلیسی نیز ممکن شده است و به همین دلیل است که می توان توجه بیشتری به این کشور در بین سایر کشورهای برتر جهان دید.

پس از دریافت مدرک تحصیلی در یک دوره 4 ساله آموزش کارشناسی، فرد می تواند در یک دوره 2 ساله مقطع کارشناسی ارشد در همین رشته به ادامه تحصیل بپردازد ولی باید در نظر داشت که بر خلاف مقطع کارشناسی، در این مقطع معمولا آزمون های ورودی در نظر گرفته می شود تا سطح توانایی دانشجویان در این رشته سنجیده شود. باید در نظر داشت که رشته های مختلفی در هلند وجود دارد که امکان تحصیل در گروه موسیقی را فراهم می کند که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • آموزش موسیقی
  • استفاده از ابزار موسیقی
  • مهندسی موسیقی
  • مدیریت موسیقی و غیره

 

بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در هلند

در بسیاری از رشته های تحصیلی، دانشگاه های هلند جایگاهی خاص را به خود اختصاص داده اند و رشته موسیقی نیز یکی از رشته هایی است که به فرد اجازه می دهد تا بالاترین کیفیت ممکن را تجربه کند. در بین 590 دانشگاه برتر ارائه کننده رشته موسیقی در سطح جهان، نام 10 دانشگاه از هلند دیده می شود و برخی از دانشگاه های این کشور در میان دانشگاه های اروپایی، رتبه های تک رقمی را به دست آورده اند و این مسئله ای است که نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد.

رشته هتلداری در هلند و شرایط آن

برخی از بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته موسیقی در هلند عبارتند از:

 

هزینه تحصیل رشته موسیقی در هلند

در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که هلند یکی از کشورهای نسبتا گران قیمت برای زندگی در اروپا به حساب می آید و به همین دلیل است که به علاقمندان مهاجرت به هلند توصیه می شود تا پیش از ورود به این کشور، بررسی های کاملی در خصوص روند دریافت پذیرش و هزینه هایی که در طول دوره تحصیل خود در رشته موسیقی باید پرداخت کنند داشته باشند. دریافت بورسیه از دانشگاه های هلندی غیرممکن نیست اما باید به این نکته توجه داشت که تنها بخشی از دانشجویان به آن دسترسی دارند.

نوع هزینه مبلغ به یورو
شهریه دانشگاه 9500€
هزینه زندگی ماهانه در هلند برای دانشجویان 1200€
متوسط درآمد حاصل از کار دانشجویی 1000€

آشنایی با مزایای دریافت ویزای هلند

 

شرایط کار یک موسیقیدان در هلند

باید به این نکته اشاره کرد که هلند یکی از کشورهای خوب جهان برای زندگی است و به همین دلیل است که جمعیت قابل توجهی از سراسر جهان تمایل دارند که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود در نظر بگیرند تا از این راه خود را به کار در هلند برسانند. متوسط درآمد یک موسیقیدان در هلند برای هر ساعت کار در حدود 29€ (یورو) است و به همین دلیل می توان گفت که دانشجویان باید پیش از ورود به بازار کار در این کشور به این مسئله توجه داشته باشند. برای رسیدن به اهداف آموزش زبان هلندی خود می توانید با مشاورین ما در موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.




Scroll to Top