اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: فرانسه

رشته انیمیشن در فرانسه

♦ آموزشگاه آموزش زبان فرانسه اصفهان ♦

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در فرانسه این کشور را به یکی از محبوب ترین مقصدهای جهان برای تحصیل تبدیل کرده است. باید در نظر داشت که فرانسه یکی از مهم ترین مقصدهای جهان برای تحصیل است و جمعیت قابل توجهی از مهاجران در این کشور را دانشجویان تشکیل می دهند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که فرانسه در جمع برترین کشورهای اروپایی برای پذیرش دانشجویان خارجی قرار دارد و این مسئله می تواند بر ارزش این کشور به عنوان مقصد خارجی بیافزاید. باید به این نکته اشاره داشت که علاقمندان به تحصیل در فرانسه بهتر است زبان فرانسوی را بیاموزند اگرچه امکان ادامه تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی نیز وجود دارد.

رشته انیمیشن یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی در بخش علوم کامپیوتر است و ارتباط بسیار فشرده ای با رشته های هنری دارد و از همین رو می توان دریافت که متقاضیان بسیار زیادی برای انتخاب این کشور برای مقصد تحصیلی وجود دارد. محدودیت های کمی برای تحصیل این رشته در فرانسه وجود دارد و این مسئله می تواند ارزش ورود به آن را بیشتر کند. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در این رابطه، مشاورین ما در موسسه آموزش زبان های خارجی سخن سرایان در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در فرانسه پرداخته اند و اطلاعات تکمیلی را در اختیار علاقمندان قرار داده اند.

 

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در فرانسه چیست؟
  • آیا دانشگاه های فرانسه از کیفیت بالایی برای تحصیل برخوردارند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در فرانسه به عنوان انیماتور کار کرد؟

 

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در فرانسه

اگر کشورهای محدودی را برای تجربه مناسب تحصیل در خارج از کشور معرفی کنیم، بدون تردید فرانسه یکی از کشورهایی است که می توان به آن توجه داشت. دانشگاه های فرانسه در رشته های مرتبط با علوم مهندسی جایگاه ویژه پیدا کرده اند و به همین دلیل می توان تحصیل در رشته انیمیشن در این کشور را نیز ارزشمند دانست. در حال حاضر دانشگاه های زیادی در فرانسه رشته های مرتبط با علوم کامپیوتر را ارائه می دهند اما دانشگاه های ارائه کننده رشته انیمیشن محدود هستند.

برای تحصیل در رشته انیمیشن دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی در مقاطع مختلف تحصیلی به ادامه تحصیل مشغول شوند و به همین دلیل است که دانشجویان برای دریافت ویزای تحصیلی فرانسه به این مدرک نیاز خواهند داشت. برای تحصیل در رشته انیمیشن در این کشور، دانشجویان باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشند و به این نکته توجه کنند که تحصیل در مقطع کارشناسی این رشته 4 سال، مقطع کارشناسی ارشد 2 و در مقطع دکترا 3 سال به طول می انجامد.

 

معرفی دانشگاه های برتر رشته انیمیشن در فرانسه

فرانسه یکی از کشورهای مطرح اروپایی است که دانشگاه های بسیار زیادی را در خود جای داده است ولی باید به این نکته نیز اشاره کرد که دانشگاه های محدودی در این کشور رشته انیمیشن را ارائه می کنند و این مسئله ممکن است رقابت برای دریافت پذیرش در این رشته را بسیار شدیدتر از رشته های دیگر کند. بهترین دانشگاه های فرانسه برای تحصیل در رشته انیمیشن که توانسته اند رتبه های مناسبی به دست آورند عبارتند از:

 

 

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در فرانسه

انتخاب دانشگاه محل تحصیل در روند تعیین هزینه های کلی تحصیل در کشور فرانسه می تواند نقش بسیار زیادی داشته باشد. بسیاری از افراد پاریس را به عنوان مقصد اصلی خود در این کشور انتخاب می کنند و این مسئله می تواند هزینه های زندگی در این کشور را به صورت قابل توجهی افزایش دهد.

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل به طور کلی هزینه های سنگینی به همراه ندارد و این مسئله ای است که می تواند برای بسیاری ارزشمند باشد. در حال حاضر هزینه تحصیل رشته انیمیشن در فرانسه برای دانشجویان خارجی در حدود 2900€ تا 4000€ (یورو) در سال است و به همین دلیل می توان فرانسه را در جمع کشورهای نسبتا ارزان قیمت برای مهاجرت تحصیلی در نظر گرفت.

هزینه زندگی در فرانسه نیز نسبتا ارزان قیمت است مگر این که فرد در پاریس سکونت داشته باشد. در حال حاضر می توان زندگی دانشجویی در فرانسه را نیازمند هزینه هایی در حدود 700€ تا 1400€ (یورو) در ماه دانست که فرد می تواند با استفاده از فرصت کار ضمن تحصیل آن را جبران کند.

 

شرایط کار یک انیماتور در فرانسه

افرادی که فرانسه را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، به سادگی می توانند در همین کشور اقامت دریافت کنند اما کار در کانادا نیز به یکی از فرصت های مناسب آن ها برای اقامت تبدیل می شود. باید در نظر داشت که در حال حاضر یک انیماتور در فرانسه می تواند 35000€ (یورو) در سال درآمد داشته باشد که مبلغ متوسطی برای زندگی در این کشور به حساب می آید. در صورتی که رویای آموزش زبان فرانسه یا سایر کشورهای برتر جهان را در اختیار دارید، با مشاورین ما در

موسسه زبان های خارجی سخن سرایانموسسه زبان های خارجی سخن سرایان در تماس باشید.




Scroll to Top