اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

تحصیل رشته فیزیوتراپی در اسپانیا

♦ آموزشگاه آموزش زبان اسپانیایی اصفهان ♦

تحصیل فیزیوتراپی در اسپانیا

تحصیل در مقاطع مختلف فیزیوتراپی در دانشگاه های اسپانیا به دانشجویان روش های مختلف درمانی را می آموزد که به بهبودی، پایداری، بهبود شرایط بهزیستی و عملکرد کامل بدن انسان به همراه سیستم حرکتی کمک بسیار زیادی می کند. مدارک فیزیوتراپی که توسط دانشگاه ها و کالج های بین المللی ارائه می شود ، دانشجویان را برای کار در بیمارستان ها ، کلینیک های ورزشی ، مدارس خاص یا خانه های سالمندان آماده می کند.

در اسپانیا دانشگاه های بسیاری ارائه دهنده رشته فیزیوتراپی هستند و به عبارتی شما در هر شهر دانشگاهی اسپانیا که دانشگاه های معتبری را در خود جای داده است می توانید دوره های فیزیوتراپی را بگذرانید. دانشگاه های اسپانیا برای پذیرش از دانشجویان بین المللی به طرز ویژه ای استقبال می کنند و در مقاطع مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد به ارائه این رشته می پردازند. امکانات دانشگاه های اسپانیا برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی بسیار مناسب است و همین مسئله به دانشجویان شرایط ویژه ای را می بخشد.

از این رو شما برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی در دانشگاه های اسپانیا می توانید در ابتدا با دانشگاه ها آشنا شده و سپس برای اخذ پذیرش از دانشگاه های اسپانیا اقدام نمایید. دقت داشته باشید که تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه های اسپانیا هم به زبان انگلیسی و هم به زبان اسپانیایی موجود می باشد. البته شما می توانید در جهت اعزام دانشجو به اسپانیا در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در اسپانیا، داروسازی در اسپانیا،‌ پرستاری در اسپانیا و … مشغول به تحصیل شوید.

مدرک معتبری که دانشگاه های اسپانیا برای پایان تحصیلات شما ارائه می دهند گزینه ای بسیار مناسب برای پایان تحصیلات شما خواهد بود و می تواند برای کار در اسپانیا یا سایر کشور ها کمک کننده باشد.

تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه های اسپانیا

دانشگاه های بسیار زیادی در اسپانیا وجود دارند که رشته های مختلف تحصیلی را ارائه می کنند. برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی در دانشگاه های اسپانیا و اقامت در اسپانیا لازم است تا بدانیم که کدام یک از دانشگاه های این کشور ارائه دهنده رشته فیزیوتراپی هستند. در این بخش از مقاله دوره های مهم فیزیوتراپی را در برخی از دانشگاه های این کشور ارايه می کنیم. توجه داشته باشید که در کشور اسپانیا دانشگاه های دولتی و خصوصی بسیار زیادی وجود دارد  که هر دانشجو بنا به شرای خود می تواند در یکی از این دانشگاه ها مشغول به تحصیل شود.

لازم به ذکر است که اطلاع از هزینه های تحصیل در اسپانیا برای رشته فیزیوتراپی و هزینه های زندگی در این کشور بسیار مهم می باشد. هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی اسپانیا بسیار کم است ولی هزنیه تحصیل در دانشگاه های خصوصی در اسپانیا می تواند تا هجده هزار یورو هم باشد. البته دانشگاه های اسپانیا ارائه دهنده بورسیه تحصیلی اسپانیا برای دانشجویان رشته فیزیوتراپی هستند. از این رو دانشجویان می توانند از این شرایط استفاده لازم را ببرند. علاوه بر آن امکان کار در زمان تحصیل در اسپانیا برای رشته فیزیوتراپی نیز موجود می باشد.

تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه سان پابلو اسپانیا

در این بخش از مقاله به بررسی رشته فیزیوتراپی در دانشگاه سان پابلو اسپانیا می پردازیم. تحصیل فیزیوتراپی در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارائه می شود و طول دوره تحصیل در این رشتخ و این دانشگاه چهار ساله می باشد که به صورت تمام وقت ارائه می شود. این درجه فیزیوتراپی بسیار کاربردی چهار ساله از دانشگاه Universidad CEU San Pablo چگونگی پیشگیری ، تشخیص و درمان صدمات جسمی ، ناتوانی حاد یا مزمن و موارد دیگر را به شما آموزش می دهد. این برنامه در اسپانیا کاملا مطابق با شرایط عملی است و بیشترین ساعت تمرین بالینی را در اسپانیا ارائه می دهد. 

این تمرین ها در گروه های حدامثر دوازده نفره و در یکی از آزمایشگاه های شبیه سازی دانشگاه،‌ مراکز دانشگاهی بیمارستان های HM یا تعداد زیادی کلینیک تخصصی که با آنها توافق نامه همکاری امضا شده است، انجام می شود. این دوره هم به زبان انگلیسی و هم به زبان اسپانیایی ارائه می شود. روند انتخاب دانشجو براساس سوابق دانشگاهی و نتایج آزمون های پذیرش است. برای استعلام هزینه ها و بورسیه های تحصیلی در این دانشگاه باید حتما اطلاعات لازم را از کارشناسان بپرسید.

تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه مادرید اسپانیا

در این بخش از مقاله در ارتباط با دانشگاه مادرید اسپانیا و تحصیل فیزیوتراپی در این دانشگاه مطالب جامعی را ارائه می دهیم. در این دانشگاه شما یاد خواهید گرفت که به عنوان یک فیزیوتراپیست ماهر ، ارزیابی ، تشخیص و درمان طیف وسیعی از بیماری ها را به دقت انجام دهید. با تحصیل در این رشته و در این دانشگاه شما یاد خواهید گرفت که در تیم ها کار کنید ، از روش های انعطاف پذیر استفاده کنید و نقش ایده آل خود را در بسیاری از زمینه های تخصصی فیزیوتراپی تعریف کنید. شما از همان ابتدای کار به تحصیل در یک رشته با زبان خارجی عادت می کنید و می توانید بر زبان جدیدی هم تسلط پیدا کنید.

شما برای تحصیل در فیزیوتراپی و در این دانشگاه به مهارت مناسبی از زبان انگلیسی نیاز دارید چرا که این رشته به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود. البته لازم است که دانش کافی از ریاضیات ، فیزیک ، شیمی و زیست شناسی داشته باشید و در یادگیری مستقل ، کار گروهی ، تجزیه و تحلیل ، رهبری و جستجوی منابع کتابشناختی مهارت داشته باشید. در این دوره دویست و چهل واحد درسی به دانشجویان ارائه می شود.

تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه کاتالونیا اسپانیا

در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با دانشگاه کاتلونیا و تحصیل فیزیوتراپی در این دانشگاه برای شما اطلاعاتی را بیان کنیم. مدرک فیزیوتراپی در این دانشگاه در مدت زمان هشت ترم و برای دوره کارشناسی به دانشجویان ارائه می شود. هزینه تحصیل در این دانشگاه برای رشته فیزیوتراپی هفت هزار و پانصد و شصت یورو می باشد که البته هر ساله تغییر می کند. در این دانشگاه زبان تحصیل به زبان های انگلیسی و گاها در برخی از موضوعات انگلیسی می باشد.

در این دانشگاه که در شهر بارسلونا واقع شده است. این دانشگاه بر این باور است که در UIC بارسلونا ما با نیازهای جدید جامعه سازگار شده ایم تا یک آموزش جهانی را به شما ارائه دهیم که مهارت ها و توانایی های شما را تقویت می کند. از این رو شما می توانید با یک سیستم جهانی به درستی در این رشته تحصیل کنید. دوره های تحصیلی فیزیوتراپی در این دانشگاه پنجاه درصد عملی است. از این رو شما با شرایط مختلف آشنا خواهید شد.

مدرک لیسانس در فیزیوتراپی از UIC بارسلونا پیشگام در متدولوژی هایی مانند سازمان امنیت و همکاری اروپا و موضوعاتی مانند فارماکولوژی یا تصویربرداری تشخیصی است. در این دانشگاه برای دوره فیزیوتراپی بیش از هشتصد ساعت تمرین اجباری انجام شده تا بتوانید با موفقیت و با مهارت های لازم برای تجزیه و تحلیل و انعکاس در بازار کار بپیوندید و بهترین راه حل ها را برای بیماران بیابید. تخصص در فیزیوتراپی در این دانشگاه برای آسیب شناسی،‌ عصب شناسی،‌ فیزیوتراپی قلبی ریوی، روماتولوژی، فیزیوتراپی ورزشی، فیزیوتراپی سالمندان، فیزیوتراپی دستی ارتوپدی و … ارائه می شود.

به منظور آموزش متخصصان آینده در زمینه مراقبت های بهداشتی ، یک هیئت آموزشی در این دانشگاه وجود دارد که تدریس را با انجام حرفه خود در بیمارستان های دولتی و خصوصی و مراکز بهداشتی ترکیبی می کند.

تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه نبریجا اسپانیا

یکی از دانشگاه های بسیار مهم در اسپانیا دانشگاه نبریجا اسپانیا می باشد. این دانشگاه یک دانشگاه خصوصی است که مدرک لیسانس فیزیوتراپی را برای دانشجویان علاقه مند ارائه می کند. دانشگاه نبریجا اسپانیا دومین دانشگاه خصوصی این کشور است که از همان ابتدا دوره ها را به صورت عملی ارايه می دهد. در مقطع لیسانس فیزیوتراپی ، اهمیت تمرین ضروری است. این برنامه درسی شامل کارآموزی از همان ابتدا ، در یک محیط حرفه ای و مبتنی بر مطالعه موارد واقعی با تمرین حرفه ای همراه با پیشرفت های علمی و فناوری می باشد.

این برنامه در مرکز سن رافائل-نبریجا ارائه می شود. مدرک لیسانس فیزیوتراپی به عنوان پزشکان عمومی با آموزش های علمی ، فنی و انسانی با کیفیت ، دانشجویان را قادر می سازد تا بتوانند با روش های درمانی فیزیوتراپی به طور مناسب وظایف و اقدامات ارتقاء و بهبود سلامت را پیش ببرند. به منظور پاسخگویی به نیازهای سلامتی مردم و جامعه ، دانش گسترده ای در مورد علوم بهداشتی ، تکنیک ها و روش های فیزیوتراپی و همچنین دانش اساسی در مورد علوم انسانی و اجتماعی و ابزار در این دانشگاه ارائه می شود. در این دانشگاه دوره تحصیلی فیزیوتراپی به زبان انگلیسی ارائه می شود.

تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه کینگ خوان کارلوس اسپانیا

در دانشگاه کینگ خوان کارلوس فیزیوتراپی در دوره لیسانس به دانشجویان ارائه می شود. مدت زمان تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه کینگ خوان کارلوس چهار ساله و به صورت تمام وقت خواهد بود که در صورت داشتن مدرک آیلتس می توانید به راحتی از این دانشگاه پذیرش اخذ نمایید. فیزیوتراپیست های فارغ التحصیل از این دانشگاه می توانند در بیمارستان ها ، دانشکده های آموزش ویژه ، خانه های سالمندان و مراکز درمانی ، مراکز ورزشی ، حوادث کار متقابل یا ترافیک ، مراقبت از خانه ، اسپا و انجمن های بیمارستانی فعالیت کنند.

سوالات متداول در ارتباط با تحصیل فیزیوتراپی در اسپانیا

  1. آیا اسپانیا برای تحصیل و زندگی مناسب می باشد؟

    بله اسپانیا کشوری با شرایط زندگی و تحصیلی بسیار مناسب است که برای دانشجویان اعتبار بالایی خواهد داشت.

  2. آیا مدرک تحصیل فیزیوتراپی در اسپانیا معتبر است؟

    بله مدرک تحصیلی در اسپانیا دارای اعتبار بسیار بالایی در کل دنیا می باشد.

  3. تحصیل فیزیوتراپی در اسپانیا در کدام دانشگاه ها امکان پذیر است؟

    فیزیوتراپی در دانشگاه های سان پابلو، مادرید، کینگ خوان کارلوس اسپانیا و … امکان پذیر می باشد.

  4. آیا امکان دریافت بورسیه برای تحصیل فیزیوتراپی در اسپانیا موجود است؟

    بله بورسیه های تحصیلی بسیاری در دانشگاه های اسپانیا برای تحصیل فیزیوتراپی موجود است.

  5. هزینه تحصیل فیزیوتراپی در اسپانیا چقدر می باشد؟

    هزینه تحصیل فیزیوتراپی در اسپانیا می تواند تا هجده هزار یورو باشد.

  6. آیا امکان کار در زمان تحصیل فیزیوتراپی در اسپانیا موجود است؟

    بله در اسپانیا امکان کار در زمان تحصیل رشته فیزیوتراپی موجود است.

  7. تحصیل فیزیوتراپی در اسپانیا به چه زبانی امکان پذیر است؟

    تحصیل فیزیوتراپی در اسپانیا به زبان های اسپانیایی و انگلیسی امکان پذیر است.

  8. برای تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه مادرید اسپانیا باید چه شرایطی داشته باشید؟

    برای تحصیل فیزیوتراپی در اسپانیا در این دانشگاه ازم است که دانش کافی از ریاضیات ، فیزیک ، شیمی و زیست شناسی داشته باشید.

  9. فارغ التحصیلان فیزیوتراپی در دانشگاه کینگ خوان کارلوس اسپانیا می توانند در چه مواردی کار کنند؟

    این افراد می توانند در مواردی مانند بیمارستان ها ، دانشکده های آموزش ویژه ، خانه های سالمندان و مراکز درمانی ، مراکز ورزشی و … مشغول به کار شوند.

  10. تحصیل فیزیوتراپی در اسپانیا در دوره کارشناسی چند سال به طول می انجامد؟

    تحصیل فیزیوتراپی در اسپانیا در این دوره چهار سال به طول می انجامد.

  11. تحصیل فیزیوتراپی در اسپانیا در چه مقاطعی امکان پذیر است؟

    تحصیل فیزیوتراپی در اسپانیا در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان پذیر می باشد.

 

دلایل تحصیل فیزیوتراپی در اروپا

دلایل زیادی برای انتخاب کشورهای اروپایی به منظور تحصیل در رشته فیزیوتراپی یا سایر رشته های حوزه پزشکی و …. وجود دارد. از جمله این دلایل عبارت اند از:

  • وجود دانشگاه هایی با رتبه و رنک بالا

مطابق با رتبه‌ بندی جهانی دانشگاه ‌های آموزش عالی تایمز در سال ۲۰۲۲، بیش از یک سوم از دانشگاه ‌هایی که رتبه برتر جهان هستند، در اروپا قرار دارند. به عنوان مثال، از جمله آن ها می توان به دانشگاه رتبه یک جهان، دانشگاه آکسفورد اشاره کرد.

علاوه بر این، در کشورهای مختلف اروپایی چون انگلستان، آلمان، هلند، سوئیس، فرانسه، بلژیک، جمهوری چک، سوئد و دانمارک تعداد زیادی از دانشگاه های رتبه بالای جهان قرار گرفته اند.

  • شهریه کم و مقرون به صرفه

شهریه تحصیل فیزیوتراپی در اروپا بسیار کمتر از آمریکا  و کشورهای اقیانوسیه است. به همین دلیل، بسیاری از دانشجویان بین الملل و حتی متقاضیان آمریکایی که تحصیل در دانشگاه های آمریکا را گران می دانند؛ برای تحصیل در رشته مورد علاقه خود به اروپا می آیند. 

  • امنیت کشورهای اروپایی

کشورهای اروپایی به صورت کلی بسیار امن تر از سایر کشورهای جهان نظیر قاره آمریکا، آفریقا و آسیای جنوب شرقی هستند. جنایت علیه دانشجویان بین المللی بسیار نادر خواهد بود. بنابراین لازم نیست نگران شرایط زندگی در قاره اروپا باشید؛ حتی اگر در یک شهر بزرگ درس می خوانید.

  • استفاده دانشگاه ها از به روزترین تجهیزات آموزشی

فیزیوتراپی در اروپا با استفاده از به روز ترین شیوه های و امکانات تحصیلی به دانشجویان آموزش داده می شود. در اکثریت کشورهای اروپایی نیز، دانشجویان یک دوره کارآموزی را در سال های پایانی تحصیل در اروپا طی می کنند تا به صورت کامل، آماده ورود به بازار کار جهانی شوند.

  • رفت و آمد سریع و راحت

سیستم حمل و نقل عمومی در اکثر نقاط اروپا بسیار خوب است. بنابراین دانشجویان بین الملل، برای رفت و آمد نیازی به ماشین ندارند. علاوه بر این، ویزای دانشجویی شینگن به شما این امکان را می دهد که آزادانه در کشورهای شینگن (بیشتر سرزمین اصلی اروپا) سفر کنید. همچنین بتوانید بسیاری از کشورهای اروپایی را بدون درخواست ویزاهای اضافی بگردید.

 آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان




Scroll to Top