اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: هلندی

رشته مهندسی شیمی در هلند

♦ آموزشگاه آموزش زبان هلندی اصفهان

 

 

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی شیمی در هلند

در اروپا، این کشور برای پذیرش سیستم کارشناسی و کارشناسی ارشد و ارائه برنامه های مدرک به زبان انگلیسی خیلی زود بود. این منجر به یکی از بزرگترین انتخاب رشته ها در این قاره شده است. شما می توانید بین تعداد زیادی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در حدود 70 موسسه آموزش عالی انتخاب کنید. شما همچنین می توانید انتظار جامعه بزرگی از دانشجویان بین المللی را داشته باشید. بیش از 112000 دانشجو از سراسر جهان در این کشور تحصیل می کنند.

حدود 16% از کل دانشجویان از خارج از کشور می آیند. به همین دلیل این کشور دارای یکی از بالاترین دانشجویان در سراسر اروپا می باشد. مانند سایر کشورهای اروپایی، دانشگاه‌ های این کشور معمولا به عنوان «دانشگاه ‌های پژوهشی» طبقه ‌بندی می ‌شوند که برنامه‌ های علمی پژوهش محور بیشتری ارائه می‌کنند، یا «دانشگاه‌ های علوم کاربردی» که برنامه‌های مطالعاتی عمل محور بیشتری ارائه می‌دهند.

دانشگاه های رشته مهندسی شیمی در هلند در لیست زیر آمده است:

  • دانشگاه صنعتی دلفت
  • دانشگاه صنعتی آیندهوون
  • دانشگاه توئنته

هزینه تحصیل در هلند

این کشور، سرزمین لاله ‌ها به لطف دانشگاه ‌های برتر، دوره‌ های آموزشی متعدد انگلیسی و محیط چندفرهنگی دوستانه، دانشجویان بین‌المللی زیادی را هر ساله جذب می‌کند. اگر اهل اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس یا سورینام هستید، از هزینه های تحصیلی پایین تری در دانشگاه های دولتی این کشور بهره مند خواهید شد. هزینه ها معمولا بین 700€ تا 2100€ (یورو) در سال تحصیلی متغیر است و تحت تأثیر دانشگاه محل تحصیل، رشته و نوع مدرک (کارشناسی، کارشن

اسی ارشد یا دکترا) است.

برای سایر دانشجویان بین المللی، هزینه های تحصیل بالاتر است. هزینه تحصیل در هلند در جدول زیر بررسی شده است:

مقطع تحصیلی هزینه سالانه به یورو
کارشناسی بین 6000€ تا 15000€
کارشناسی ارشد بین 8000€ تا 20000€

اگر در یک دانشگاه خصوصی این کشور ثبت نام کنید، معمولا به بودجه بیشتری نیاز دارید. برای برخی از برنامه های تحصیلی، می توانید انتظار داشته باشید که 30000€ (یورو) در سال بپردازید. پزشکی و بازرگانی از گران ترین دوره ها هستند.

کار حین تحصیل در هلند

بسیاری از دانشجویان در حالی که تحصیلات خود را در این کشور دنبال می کنند کار می کنند. بسته به ملیت، دانشجویان می توانند تا 16 ساعت در هفته با مجوز کار از کارفرمای خود کار کنند. هر کارفرمای بالقوه باید از طرف شما برای مجوز کار اقدام کند. اگر مجبور هستید به عنوان بخشی از دوره خود، یک محل کار را انجام دهید، نیازی به مجوز کار ندارید. اما قبل از شروع هر گونه کار باید یک طرح بیمه درمانی هلند بگیرید.

اتباع اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس مجاز به کار در هلند به همان تعداد ساعاتی هستند که در حین تحصیل انتخاب می کنند. دانشجویان خارجی غیر اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس با مجوز اقامت معتبر مجاز به انجام کار تمام وقت در ماه های ژوئن، جولای و آگوست یا کار پاره وقت حداکثر 16 ساعت در هفته در خارج از تابستان هستند. قبل از درخواست مجوز کار برای دانشجو، کارفرمای وی باید ثابت کند که هیچ اتباع هلندی یا اتحادیه اروپا، EAA و سوئیس قادر به انجام این کار نمی باشند.

مشاغل رشته مهندسی شیمی در هلند

فارغ التحصیلان رشته مهندسی شیمی در هلند گاهی اوقات به عنوان «مهندسین جهانی» شناخته می‌شوند. زیرا، آن ها طیف وسیعی از مسائل را می ‌دانند و انگشتان خود را در تمام انواع کارها به کار می ‌گیرند. به عنوان مثال، بخش توسعه پوشاک ورزشی نایک مملو از مهندسان شیمی است که به ساخت پارچه‌های عصر فضا کمک می ‌کنند. مهندسان شیمی ماشین‌ ها، مواد شیمیایی و فعالیت‌ هایی را که به ایجاد مواد از مواد خام کمک می ‌کنند، تحقیق و طراحی می ‌کنند.

مهندسان شیمی هسته اصلی هر پروژه یا فرآیندی هستند مانند جداسازی اجزای سوخت از نفت خام یک فرآیند کاملا شیمیایی است. همان طور که می دانیم اثر گلخانه ای تهدید بزرگی برای پایداری آب و هوای جهانی است، دانشمندان از سراسر جهان از روش های شیمیایی برای مقابله با این مشکل استفاده می کنند تا از فاجعه در آینده جلوگیری کنند. رشته های ذکر شده از برجسته ترین مشاغل و اهمیت مهندسان شیمی در عصر حاضر است.

برخی از بزرگترین شرکت های جهان در این کشور هستند و بسیاری از گروه های جهانی مقر اروپایی خود را در این کشور دارند. در کنار ذهنیت بین المللی این کشور، شما نیروی کاری را پیدا می کنید که به زبان انگلیسی مهارت بالایی دارد و از کارکنان خارجی بسیار استقبال می کند. این شرایط بکر برای دانشجویان بین المللی است. اگر با مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد از یک دانشگاه این کشور فارغ التحصیل شوید، شانس خوبی برای یافتن شغل و اقامت طولانی مدت خواهید داشت.

 

 

فناوری پیشرفته در دانشگاه توئنته

رشته فناوری پیشرفته در دانشگاه توئنته یک رشته فنی گسترده است که با توجه به نیازهای جامعه طراحی شده است. این رشته منحصر به فرد است، زیرا به دانشجویان این فرصت را می دهد که به طور همزمان در چندین حوزه درسی تحصیل کنند.

از جمله فرصت های تحصیلی می توان به مهندسی برق، مهندسی مکانیک، فیزیک کاربردی، مهندسی شیمی، ریاضیات، و کسب و کار و مدیریت اشاره کرد.

مهندسی خودرو در دانشگاه علوم کاربردی HAN

آیا شما به رشته های فنی تمایل دارید و به وسایل نقلیه موتوری و فناوری مکانیک علاقمند هستید؟ رشته مهندسی خودرو در دانشگاه علوم کاربردی HAN یک رشته 4 ساله است که منجر به کسب مدرک کارشناسی مهندسی می شود. فناوری های مربوط به جابجایی روز به روز در حال تغییر است و این نیاز در جامعه موجود است که راه حل هایی خلاقانه به میان آید که نیازمندی های جابجایی را با رشد و توسعه پایدار، اجتماعی و فنی ترکیب کند.

مهندسی شیمی در دانشگاه خرونینگن

رشته مهندسی شیمی در دانشگاه خرونینگن: رشته ای که در آن دانشجویان به فرایندهای شیمیایی در کارخانه ها می اندیشند یا در ایجاد و توسعه محصولات جدید دخیل هستند، نه اینکه به بررسی واکنش ها در یک آزمایشگاه مشغول باشند.

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان هلندی اصفهان

آموزشگاه زبان هلندی اصفهان

آموزشگاه زبان هلندی اصفهان

 

 




Scroll to Top