اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: آلمانی

رشته دام در آلمان

♦ آموزشگاه آموزش زبان آلمانی اصفهان ♦

 

استخدام دامپزشکی در آلمان

افرادی که در رشته دامپزشکی تحصیل کرده و فارغ‌التحصیل می‌شوند مانند سایر افراد به دنبال بهترین موقعیت‌های شغلی بوده و در جست و جوی استخدام در مراکز معتبر و رسمی هستند. اشتغال دامپزشکی در آلمان یکی از موارد ایده‌آلی است که افراد به شدت از آن استقبال می‌کنند. از آنجایی که شرایط رفاهی، اقتصادی و وضعیت اشتغال در کشور آلمان مطلوب است افراد متقاضی استخدام دامپزشکی در آلمان هستند.

برای دریافت اشتغال دامپزشکی در آلمان شخص متقاضی باید واجد شرایط برای این شغل باشد، به عنوان مثال داشتن مجوز طبابت و اجازه کار در آلمان جزء موارد بسیار ضروری است. افراد باید کارت آبی اتحادیه اروپا را دریافت کنند تا بتوانند در زمینه کار دامپزشکی در آلمان مشغول به کار شوند و در این کشور اقامت دائم داشته باشند.

میزان درآمد کار دامپزشکی در خارج از کشور به قدری مطلوب و معقول است که دامپزشکان زیادی تمایل به کار دامپزشکی در آلمان داشته و حاضر به طی پروسه‌ پذیرش و اعزام دامپزشک به آلمان هستند.

 

برنامه مقطع دکتری در علوم زیست‌پزشکی

دپارتمان دامپزشکی و دپارتمان بیولوژی در این دانشگاه، با همکاری یکدیگر، دانشجویان برجسته دوره دکترا در علوم زیست‌پزشکی را ارائه می‌دهند که در سال 2008 تحت نظارت دانشکده تحقیقاتی Dahlem راه‌اندازی شد و یک برنامه آموزشی فارغ‌التحصیلی در زمینه دامپزشکی است. در سال 2013 یک مرکز مرجع فائو برای سلامت عمومی دامپزشکان در دپارتمان دامپزشکی در دانشگاه فری تأسیس شد. در دپارتمان دامپزشکی دانشگاه فرای برلین طیف وسیعی از پروفایل‌های مختلف تحقیقات علمی وجود دارد.

این تنوع امکان مقابله با مشکلات پیچیده را با استفاده از رویکردهای مختلف از طریق همکاری میان رشته‌ها ممکن می‌سازد. زمینه‌های ویژه‌ای در این بخش مورد تأکید قرار می‌گیرد که به‌عنوان‌مثال تحقیق در مورد میکروبیوتا و پروبیوتیک‌ها، ایمنی غذا و کیفیت محصول، تعاملات پاتوژن – میزبان و بیماری‌های مشترک بین انسان‌ها و بیماری‌های سیستم عصبی مرکزی (CNS) را می‌توان نام برد.

 

 

شرایط استخدام دامپزشکی در آلمان

برای اشتغال دامپزشکی در آلمان نیز شرایط و ضوابط خاصی وجود دارند که شخص متقاضی باید دارای آن‌‌ها باشد. به عنوان مثال کار دامپزشکی در آلمان نیاز ضروری به تسلط در زبان آلمانی دارد. مدرک زبان آلمانی شخص متقاضی کار دامپزشکی در آلمان حداقل باید نمره B2 باشد تا شخص قادر به اعزام دامپزشک به آلمان باشد.

رشته دامپزشکی و کار دامپزشکی در آلمان از جمله مشاغل حساس بوده و معتبر بودن مدرک تحصیلی دامپزشک به شدت حائز اهمیت است. در برخی مواقع لازم است که برای استخدام دامپزشک در آلمان آزمون معادل سازی و ارزشیابی مدارک تحصیلی صورت بپذیرد تا افراد صلاحیت خود را برای اعزام به آلمان برای دامپزشکی ثابت کنند.

کشور آلمان در حال حاضر با کمبود دامپزشک مواجه بوده و تمایل بسیار زیادی برای قبول اعزام دامپزشک به آلمان دارد. از طرفی میزان درآمد دامپزشکی در خارج از کشور و آلمان به گونه‌ای است که‌ افراد از شرایط حاکم استقبال کرده و برای دریافت کار دامپزشکی در آلمان با هم‌ رقابت می‌کنند.

 

تحصیل در کشور آلمان برای کار دامپزشکی در آلمان

افرادی که تمایل به کار دامپزشکی در آلمان دارند، با گذراندن دوره‌ تحصیلی در رشته دامپزشکی در کشور آلمان می‌توانند به راحتی به اهداف خود دست یابند. دوره‌ تحصیلی دامپزشکی در دانشگاه‌های برجسته آلمان کمتر از ۶ سال بوده و دانشجو در طی تحصیل دو مرحله دروس عملی و نظری را آموزش می‌بیند.

 

پس از گذراندن دوره‌ آموزشی عملی شخص دانشجو باید در آزمون دولتی State examination شرکت کرده و دوره‌ تحصیلی خود را به پایان برساند تا به راحتی برای کار دامپزشکی در آلمان اقدام کرده‌ و از میزان حقوق دامپزشکی در آلمان بهرمند شود.

دانشجویانی که در رشته‌ی دامپزشکی در برترین دانشگاه‌های آلمان فارغ التحصیل می‌شوند، می‌توانند در مشاغل کارمند در درمانگاه‌ها و کلینیک‌های دامپزشکی، مشاوران متخصص در زمینه داروسازی برای حیوانات، نظارت بر سلامتی حیوانات، مدیریت و نظارت بر تجارت‌‌های مرتبط با احشام از جمله گوشت مشغول به کار شوند.

 

مزایای کار دامپزشکی در آلمان

شغل دامپزشکی در آلمان دارای مزایای متعددی است که افراد بنا به دلیل وجود این مزایا شغل دامپزشکی را انتخاب کرده و برای داشتن یک موقعیت شغلی مناسب و ایده‌آل به آلمان مهاجرت می‌کنند. از جمله مهم‌ترین مزایای کار دامپزشکی در آلمان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

• برای کار دامپزشکی می‌توانید در کلینکیک‌های دامپزشکی واقع در شهرهای برلین‌‌، مونیخ، هامبورگ، اشتوتگارت، هانوفر، کلن، فرانکفورت، اسن، دورتموند، دوسلدورف، برمن و درسن اقدام کنید‌.

• میزان حقوق کار دامپزشکی در آلمان به صورت میانگین ۲۵۹۵ دلار آمریکا است.

• وقتی در شغل دامپزشکی در کشور آلمان مشغول به کار شوید برنامه و بیمه بازنشستگی به شما تعلق می‌گیرد.

• می‌توانید به صورت تمام وقت یا پاره وقت در کشور آلمان مشغول به کار شوید.

• استخدام دامپزشکی در آلمان می‌تواند به صورت قراردادی یا خود اشتغالی باشد.

• ساعت کاری دامپزشکی در آلمان به صورت ۴۰ ساعت در هفته است.

 

 

 

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

 

 

 




Scroll to Top