اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: آلمانی

رشته موسیقی در آلمان

♦ آموزشگاه آموزش زبان آلمانی اصفهان ♦

 

نحوه تحصیل موسیقی در آلمان

برای گرفتن پذیرش در دانشگاه موسیقی آلمان، باید استعدادهای هنری خود را ثابت کنید. هر کجا که برای گرفتن مدرک مربوط به موسیقی اقدام کنید، یکی از اصلی ترین شرایط پذیرش اثبات استعداد هنری است. هنگام تحصیل در مقطع موسیقی، در زمینه سازماندهی موضوعی، آزادی زیادی خواهید داشت. اساساً، شما می توانید اثبات کنید بسته به توانایی های خود چه چیزی را می خواهید در آلمان کار کنید و طبق آن دوره مدرک خود را انتخاب کنید.

دانشگاه های متعددی در آلمان این گزینه را برای شما فراهم می کنند. شما می توانید گزینه های خود را در مورد یک رشته خاص تحصیل بررسی کنید. این در حالی است که برخی از دانشگاه های آلمان بلافاصله دوره های تخصصی را ارائه می دهند که بسته به علاقه خود می توانید انتخاب کنید.

 

 

شرایط تحصیل موسیقی در آلمان چگونه است؟

یکی از اولین قدم های پذیرفته شدن در دوره موسیقی در دانشگاه موسیقی آلمان، گرفتن نتیجه خوب در کنکور است. به عنوان فردی که می خواهد یک دوره موسیقی در آلمان بگذراند، از شما انتظار می رود که به یک ساز انتخابی خود تخصص و تجربه کامل را داشته باشید. از همه مهمتر، شما باید علاقه مند به مطالعه موسیقی باشید. به این ترتیب، شما تمام بار نظری و عملی را مدیریت خواهید کرد.

دانشجوی موسیقی در آلمان به معنای آن است که هم دانش عملی و هم نظری، از جمله تاریخ موسیقی، فناوری، هماهنگی و تنظیم آهنگ را کسب خواهید کرد. بسته به دوره خود، در حالت های مختلف تدریس مانند سخنرانی ها، سمینارها، پروژه ها و نمایش ها شرکت خواهید کرد. این امر به ویژه از آنجایی که شما مهارت های خود را کامل کرده و بیشتر می آموزید بسیار مهم است.

در دانشگاه های موسیقی آلمان، شما می توانید دوره های موسیقی با تمرکز بر طیف گسترده ای از موضوعات را پیدا کنید. یکی از محبوب ترین سازها در بین دانشجویان، پیانو است. بسته به ترجیحات خود، می توانید در یک حوزه یا ساز خاص تخصص داشته باشید. دوره های کارشناسی ارشد موسیقی شامل مواردی مانند موسیقی معاصر، موسیقی اولیه، موسیقی مجلسی، مدیریت موسیقی و بسیاری موارد دیگر است. دانشجویانی که امتحانات کنسرت را در دانشگاه موسیقی آلمان قبول می شوند، بسیار موفق خواهند بود.

آکادمی های موسیقی در آلمان همچنین به ارتباطات بین المللی اهمیت زیادی می دهند و بسیاری از آنها ممکن است برای دانشجویان خود برنامه های مبادله ای ارائه دهند تا مطمئن شوند دانشجویان نیز دیدگاه های دیگری کسب می کنند. موسسات مختلف آموزش عالی ارتباط تنگاتنگی با صنعت دارند، به این ترتیب دانشجویان این فرصت را پیدا می کنند تا روی صحنه بروند. درست مانند پذیرش، بازار کار در صنعت موسیقی نیز بسیار رقابتی است.

شرایط پذیرش تحصیل در موسیقی در آلمان

ممکن است بدست آوردن پذیرش در دانشگاه موسیقی آلمان چالش برانگیز باشد؛ زیرا در آلمان داوطلبان موسیقی با معیارهای دقیق پذیرش می شوند و حتی در برخی از دانشگاه ها، فقط تعداد مشخصی دانشجو را پذیرش می کنند.

شرایط تحصیل موسیقی در آلمان چگونه است؟

شرایط عمومی پذیرش برای تحصیل در دانشگاه های موسیقی آلمان عبارتند از:

  • نتایج آزمون استعداد
  • آزمون یا استماع کتبی
  • الزامات زبان انگلیسی (بسته به زبان دوره)
  • شرایط زبان آلمانی (بسته به زبان دوره)
  • گواهینامه ها / مدارک های قبلی
  • ویزا، اجازه اقامت، اثبات منابع مالی (در صورت لزوم)
  • ارائه انگیزه موسیقیایی
  • دانش عملی و نظری مقدماتی حوزه خاص مطالعه

اساساً برای پذیرش تحصیل در دانشگاه موسیقی المان باید مهارت های استثنایی نشان دهید. با این حال، اگر زود شروع به آماده سازی خود کنید، غیرممکن نیست. از آنجا که آزمون های استعدادیابی به طور معمول یک سال قبل از شروع دوره برگزار می شود، مهم است که اطلاعات لازم را در مورد شرایط خاص دانشگاه خود کسب کنید. مهلت ثبت نام برای تحصیل موسیقی در المان  3 آگوست – 27 آگوست  (آخرین مهلت ثبت نام: 15 ژوئن) می باشد.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای تحصیلی آلمان

مهمترین شرایط در طی مراحل ویزای تحصیلی آلمان برای تحصیل موسیقی در آلمان عبارتند از:

  • اسناد درخواست ویزا.
  • فرم درخواست ویزای ملی را به طور کامل پر و امضا کنید.
  • پاسپورت ملی معتبر
  • دو فتوکپی از گذرنامه شما.
  • گواهی تولد شما.
  • سند ازدواج شما (در صورت وجود)
  • گواهی تولد فرزند شما. (در صورت وجود)
  • عکسهای اخیر شما به سبک گذرنامه. (تا 3).
  • کپی از عناوین قبلی اقامت آلمان. (در صورت وجود)
  • ویزای قبلی شینگن.
  • اجازه اقامت قبلی آلمان.

به طور متوسط، 25 روز طول می کشد تا درخواست ویزای دانشجویی آلمان شما بررسی شود. زمان رسیدگی به کشور و سفارت آلمان که در آن درخواست می کنید متفاوت است. سایر درخواستهای ویزای آلمان برای تحصیل به طور معمول طی 3 ماه بررسی می شوند.

هزینه تحصیل موسیقی در آلمان

اگر تحصیل رایگان موسیقی در آلمان و آکادمی های موسیقی با بودجه دولتی در آلمان را انتخاب کنید، دیگر نیازی به پرداخت شهریه نخواهید بود. تمام آنچه شما باید بپردازید یک هزینه اداری ترم است، که معمولاً از 100-350 یورو برای هر ترم بالاتر نیست. یک استثنا می تواند دانشگاه های دولتی در ایالت بادن-وورتمبرگ باشد که دریافت شهریه های خود را مجدداً آغاز کرده اند، از دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا خواسته می شود که معمولاً بیش از 3000 یورو در سال پرداخت کنند.

اما در دانشگاه های خصوصی دانشجویان موظف به پرداخت شهریه هستند. متوسط شهریه در دانشگاه های خصوصی به طور معمول حدود 8000 – 20،000  یورو در سال است. بسته به دوره تحصیلات، سطح تحصیلات و دانشگاه موسیقی آلمان، می توانید کمتر یا بیشتر پرداخت کنید. قبل از تصمیم به مطالعه یک برنامه موسیقی، باید مطمئن شوید که تمام اطلاعات شهریه و تحصیل رایگان موسیقی در آلمان را از دانشگاه انتخابی خود دریافت کرده اید.

موقعیت پس از تحصیل در آلمان

آلمان موسیقی و هنر را با طیف گسترده ای از کیفیت را به عنوان مقصد تحصیل برای دانشجویان بین المللی دارد. بسیاری از موسسات آموزش عالی این دانشگاه در ردیف دانشگاه های برتر جهان قرار دارند. آلمان با داشتن یک کادر علمی بسیار واجد شرایط، برنامه های جالب و خاص موضوع و مدارک مورد تأیید در سطح بین المللی، گزینه ای مناسب برای دانشجویانی است که مایل به پیشرفت در شغل انتخابی خود هستند.

علاوه بر این، تحصیل در رشته موسیقی خود در آلمان به این معنی است که شما بخشی از جامعه ای خواهید بود که بهترین هنرمندان و آهنگسازان را ایجاد کرده است. شما می توانید در یک محیط کاملاً فرهنگی احاطه شده توسط افرادی که موسیقی را تحسین می کنند، زندگی کنید. شما نه تنها از نظر شغلی بلکه در سطح شخصی نیز رشد خواهید کرد، با فرهنگ های مختلف آشنا خواهید شد.

 

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

 

 

 




Scroll to Top