اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: آلمانی

رشته تاریخ شناسی در آلمان

♦ آموزشگاه آموزش زبان آلمانی اصفهان ♦

 

رشته باستان شناسی کلاسیک در دانشگاه هایدلبورگ آلمان

کارشناسی باستان شناسی در دانشگاه هایدلبورگ با طیف وسیعی از دروس ارائه شده مشخص می شود، که علاوه بر حوزه های اصلی باستان شناسی یونانی و رومی، همچنین شامل مطالعه فشرده عصر برنز دریای اژه و همچنین اتروسکولوژی و باستان شناسی رومی ایالتی است. باستان شناسی کلاسیک، مطالعه بقایای مادی فرهنگ های یونان و روم باستان و همچنین فرهنگ های پیشین، تاثیر این فرهنگ ها بر تمدن آینده و سایر فرهنگ های احاطه کننده آن ها است. گستره بقایای مادی از اقلام مورد استفاده در زندگی روزمره گرفته تا سازه ها در سکونتگاه ها و تا آثار باستانی و نقاشی متغیر است. بدین ترتیب، این برنامه تمام حوزه هایی که فرهنگ در آن ها قابل مشاهده است را در بر می گیرد. این برنامه به صورت تمام وقت است و تحصیل در آن 36 ماه به طول می انجامد.

 

رشته تاریخ هنر و باستان شناسی بیزانس در دانشگاه هایدلبورگ آلمان

برنامه کارشناسی تاریخ هنر و باستان شناسی بیزانس در دانشگاه هایدلبورگ تحقیقات مربوط به میراث مادی دوران اواخر باستان و بیزانس (the late Antique and Byzantine period) را بررسی می کند. این برنامه به صورت تمام وقت است و تحصیل در آن 36 ماه طول می کشد. این برنامه تا حدودی به زبان انگلیسی و تا حدودی به زبان آلمانی تدریس می شود.

 

رشته باستان شناسی خاور نزدیک در دانشگاه هایدلبورگ آلمان

کارشناسی باستان شناسی خاور نزدیک در دانشگاه هایدلبورگ بر استقرار و تاریخ فرهنگی خاور نزدیک باستان، از سکونت انسان تا مراحل شهرنشینی و توسعه دولت های سرزمینی و در نهایت شکل گیری و نابودی امپراتوری های خاور نزدیک باستان تمرکز دارد. این برنامه تا حدودی به زبان انگلیسی و تا حدودی به زبان آلمانی تدریس می شود. مهلت ارسال درخواست و زمان آغاز برنامه به صورت زیر است:

مهلت ارسال درخواست آغاز برنامه
قبل از ژانویه 2022 آوریل 2022
قبل از جولای 2022 اکتبر 2022

این برنامه تمام وقت است و تحصیل در آن 36 ماه طول می کشد. تحصیل در این برنامه در محل دانشگاه انجام می شود. هزینه تحصیل در این برنامه برای دانشجویان بین المللی 3000€ (یورو) در ماه است. در این برنامه، دانشجویان دانش عمومی در مورد فرهنگ ها، تاریخ سیاسی و زبان های خاور نزدیک باستان را به دست می آورند. علاوه بر این، این دوره به دانشجویان مقدمه ای در مورد کار (practice) باستان شناختی ارائه می دهد.

 

طول دوره کارشناسی ارشد آلمان چقدر است؟

دوره کارشناسی ارشد در آلمان حدود یک سال و نیم تا دو سال زمان می‌برد.

طول دوره کارشناسی ارشد آلمان کاملاً به موضوعاتی از قبیل اینکه دانشجو در هر ترم چند واحد انتخاب می‌کند، چند واحد پاس می کند و … بستگی دارد.

 

ترم‌های تحصیلی کارشناسی ارشد آلمان از چه زمانی شروع می‌شوند؟

همانند اکثر دانشگاه‌های اروپایی، شروع ترم دانشگاه‌های آلمان یک نوبت در سپتامبر و یک نوبت در ژانویه-فوریه می باشد.

ناگفته نماند که برخی از دانشگاه ها، 3 الی 4 نوبت برای شروع ترم خود دارند.

 

رشته‌های تحصیلی کارشناسی ارشد در آلمان کدام‌اند؟

رشته‌های تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد در آلمان تنوع بسیار زیادی دارند. اما نکته مهم اینجاست که شما نمی توانید در رشته های غیرمرتبط با مدرک کارشناسی خود، مشغول به تحصیل شوید. البته استثنا نیز وجود دارد.

 

هزینه تحصیل کارشناسی ارشد در آلمان چقدر است؟

شاید جالب باشد بدانید ادامه تحصیل در آلمان در مقطع کارشناسی ارشد (به زبان آلمانی و انگلیسی) رایگان است و هزینه‌ای برای شما در بر ندارد. حتی ممکن است بتوانید برای فاند کارشناسی ارشد آلمان نیز اقدام کنید. البته پس از حضور در این کشور.

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

 

 

 




Scroll to Top