اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

طراحی لباس در اسپانیا

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان اسپانیایی اصفهان ♦

 

تحصیل رشته طراحی لباس در اسپانیا در بین دانشجویان خارجی و بومی محبوبیت زیادی دارد. اسپانیا همانند ایتالیا نمایشگاه های مد بسیاری دارد. و محلی برای برندهای معتبر جهان است. رشته طراحی لباس که مستقیما با صنعت مد در ارتباط است رشته جذاب و نمایشی و البته پول ساز به حساب می آید. اسپانیا دارای دانشگاه های معتبر و همچنین آکادمی های طراحی خوبی است که می توانید در آنها به تحصیل رشته طراحی لباس و سایر رشته های مرتبط بپردازید.

 

تحصیل رشته طراحی لباس در کشور اسپانیا

مد صنعتی قدرتمند و پویا است که فرصت های شغلی مستمری را ارائه می دهد و علیرغم بحران اقتصادی توانسته خود را به عنوان بخشی در رشد مستمر حفظ کند. اسپانیا چهارمین کشوری است که بیشترین صادرات مد را دارد و تا %10 از بخش تجاری اسپانیا تقریباً 6800 شرکت به طور مستقیم یا غیرمستقیم برای این بخش کار می کنند. با داشتن مدرک تحصیلی از موسسات معتبر اسپانیا می توانید وارد این صنعت شوید. برنامه های تحصیلی رشته طراحی لباس در اسپانیا معمولا در زمینه کارشناسی 3 تا 4 سال و کارشناسی ارشد در 2 سال ارائه می شود. البته اکثر دوره ها گواهی طراحی لباس را به دانشجویان در طول 4 سال تحصیل در لیسانس ارائه می کند.

 

تحصیل رشته طراحی لیسانس در موسسه طراحی LED اسپانیا

موسسه طراحیIED بارسلونا تنها مرکزی در اسپانیا است که مدرک لیسانس هنر (Hons) در طراحی لباس را که توسط دانشگاه وست مینستر تأیید شده است، اعطا می کند. این برنامه در طراحی مد، افراد حرفه ای را با دانش فنی و فرهنگی گسترده از طریق یادگیری مفاهیم از حوزه مد، بر اساس خلاقیت و تجزیه و تحلیل نیازهای بازار، آماده می کند. فلسفه آن این است که دانشجویان را به ‌عنوان فردی توسعه دهد، تبدیل به طراحان مبتکر و خلاق شوند و آنها را برای ایجاد سبک زیبایی ‌شناختی مرتبط با صنعت مد بین ‌المللی به چالش بکشد.

 

کار پس از تحصیل رشته طراحی لباس در اسپانیا

مدارک معتبر صادر شده در طراحی لباس و مد در دانشگاه های اسپانیا دارای قرارداد همکاری با برخی از بهترین شرکت ها و موسسات در این بخش است که در آن دانشجویان می توانند دوره های کارآموزی حرفه ای خود را انجام دهند و بنابراین اولین تجربه کاری بسیار سخت را به دست آورند. فارغ التحصیلان طراحی مد ممکن است در برخی از فرصت های حرفه ای زیر شغلی ایجاد کنند:

  • طراحی مد و لوازم جانبی
  • طراحی پارچه، مواد و چاپ
  • طراحی صحنه و لباس: تئاتر، اپرا، رقص، فیلم و تلویزیون
  • مربی برای موضوعات مد
  • مدیر محصول و خرید
  • ساختن الگو
  • تصویرسازی مد
  • ویترین
  • مسئول خرید
  • مشاور تصویر
  • رسانه های تخصصی مد
  • بازاریابی مد: ارتباطات، نمایندگی، مدیریت محصول، دفاتر تجارت بصری
  • سازماندهی رویدادهای مد: نمایش مد، نمایشگاه ها، ارائه ها و نمایشگاه ها
  • مدیریت مد و بازاریابی: فروش، تولید و تدارکات

دانشجویان پس از تحصیل در اسپانیا حداقل 6 ماه فرصت دارند تا برای یافتن کار در این کشور اقدام کنند.

درآمد طراحین لباس در اسپانیا

با توجه به توسعه رشته طراحی لباس و رونق این صنعت در اسپانیا، طراحین لباس در اسپانیا از درآمد خوبی برخوردار هستند. به صورت متوسط طراحین لباس در اسپانیا به میزان 2520€ (یورو) در ماه درآمد دارند. این میزان مبلغی بالغ بر 31000€ (یورو) در سال است. همچنین طبق بررسی های صورت گرفته طراحین لباس در کم ترین حالت در حدود 1050€ (یورو) و در بیشترین حالت به میزان 4700€ (یورو) در ماه حقوق کسب می کنند.

 

لیسانس طراحی لباس و مد در دانشگاه نبریجا Spain

مدرک لیسانس طراحی لباس و مد دانشگاه نبریجا موضوعات مرتبط با دانش این بخش، مانند طراحی و طراحی دیجیتال، تسلط بر مواد، تکنیک های الگوسازی و لباس را ادغام می کند. علاوه بر یک پایگاه اساسی تکنولوژیکی و انسانی که به عنوان الهام بخش و مرجع فرهنگی برای ایجاد و طراحی مد عمل می کند. دانشگاه نبریجا، همراه با IADE، با ترکیبی از تجربه و نوآوری، یکپارچه سازی روش تدریس بسیار عملی، با بهترین امکانات در مرکز مادرید، یک تطابق کامل ایجاد می کند.

دانشگاه نبریجا و انجمن خالقان مد اسپانیا (ACME) گرد هم می آیند تا آموزش های با کیفیت را به متخصصان آینده در این بخش ارائه دهند. این یک توافق نامه با بخش مد برای مشاوره متقابل از حوزه علمی و حرفه ای، تبادل متخصصان و دانشجویان، همکاری در توسعه پروژه های دانشجویی، کنفرانس ها، سمینارها و غیره است. نبریجا به عنوان یک الگوی مرجع آکادمیک، دانشجویان را با رفتار فردی عالی، تعامل با محیط خود و با انگیزه و برای آموزش مداوم و مستمر آموزش می دهد. موسسه مهارت های حرفه ای نبریجا هر روز برای دستیابی به تمایز دانشجویان از طریق توسعه نگرش ها و مهارت ها تلاش می کند.

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان



 

 




Scroll to Top