اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: هلندی

رشته علوم کامپیوتر در هلند

♦ آموزشگاه آموزش زبان هلندی اصفهان

 

رشته علوم کامپیوتر در هلند یکی از رشته های جذاب و پر طرفدار است. هلند از جمله کشورهای برتر اروپایی از نظر ارائه رشته علوم کامپیوتر است. همچنین اکثر مردم هلند به زبان انگلیسی مسلط هستند و این کار شما را به عنوان یک متخصص رشته علوم کامپیوتر برای کار و یا تحصیل راحت می کند. دوره های ارائه شده در علوم کامپیوتر در هلند به زبان انگلیسی ارائه می شود. دانشجویان برای تحصیل کارشناسی جهت معادل سازی مدرک دیپلم خود می توانند در دوره 1 ساله پیش لیسانس شرکت کنند و مدرک خود را معادل کنند. شرایط ورود معمولا شامل آزمون ریاضی، ارائه مدرک زبان و سایر شرایط دانشگاه مورد نظر است.

هزینه تحصیل در کشور هلند بالاست و هزینه دوره های علوم کامپیوتر سالانه حدود 7000€ الی 15000€ (یورو) است. اما با تحصیل در این کشور و فرصت 1 ساله کاریابی پس از تحصیل مطمئنا می توانید در هلند کار پیدا کنید و هزینه تحصیل در این کشور به دید سرمایه گذاری بر روی خود نگاه کنید.

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در هلند

فناوری اطلاعات و ارتباطات در جامعه مدرن فراگیر است. آخرین تحولات سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه هایی مانند رسانه های اجتماعی، امنیت، سلامت، انرژی، سیستم های ICT، امور مالی و مخابرات بسیار مهم است. به همین دلیل برنامه های علوم کامپیوتر در هلند بر توسعه سیستم های ICT در زمینه اجتماعی آنها و همچنین بر جنبه های تکنولوژیکی و کاربردهای سیستم های تعبیه شده تمرکز می کند. فرآیندهای توسعه سیستم های نرم افزاری پیچیده نیز بسیار مهم است. شما برای ترکیب یک ذهنیت علمی با دانش فنی تخصصی آموزش خواهید دید. شما همچنین طراحی، تجزیه و تحلیل، اعتبار سنجی و پیاده سازی سیستم های فناوری اطلاعات و ارتباطات مدرن در زمینه عملیاتی آنها را خواهید آموخت.

در کشور هلند در کارشناسی دوره علوم کامپیوتر به صورت پایه و دوره های اصلی ارائه می شود. در دوره های تحصیلات تکمیلی رشته علوم کامپیوتر به صورت تخصصی و در گرایشات مختلف از جمله موارد زیر ارائه می شود:

  • علوم داده
  • فناوری اطلاعات
  • شبکه
  • مهندسی کامپیوتر
  • سخت افزار
  • هوش مصنوعی
  • محاسبات
  • برنامه نویسی

لیسانس رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه وریجه هلند

در طول لیسانس علوم کامپیوتر، پایه وسیعی از دانش در مورد رایانه ها و نحوه کار آنها را به دست خواهید آورد. سخنرانی ها و تکالیف چالش برانگیز است و توسط معلمانی ارائه می شود که آموزش را با تحقیقات با کیفیت بالا ترکیب می کنند. شما ریاضیات و منطق را مطالعه خواهید کرد و کد نویسی را به زبان های مختلف یاد خواهید گرفت. همچنین در امنیت و فناوری شبکه غوطه ور خواهید شد. این برنامه به زبان انگلیسی تدریس می شود. فناوری اطلاعات (IT) در همه جا وجود دارد و طیف وسیعی از امکانات را در اختیار ما قرار می دهد. در اصل، علم کامپیوتر در مورد چگونگی تعامل انسان با اطلاعات و نقش رایانه ها در این زمینه است.

  • در طول برنامه کارشناسی علوم کامپیوتر، شما صحبت و درک زبان کامپیوترها را یاد خواهید گرفت.
  • منطقی را که رایانه ها بر اساس آن کار می کنند بررسی کرده و به انواع زبان های برنامه نویسی بینش می یابید.
  • خواهید آموخت که چگونه شبکه های کامپیوتری اطلاعات را به طور موثر و ایمن به اشتراک می گذارند و ماهیت تعامل بین کامپیوتر و کاربر را کشف می کنید.

 

برنامه های لیسانس کامپیوتر دانشگاه وریجه هلند

این برنامه 3 ساله است و به شرح زیر است:

سال شرح دوره
سال اول با دنیای علوم کامپیوتر آشنا می شوید. شما با اولین زبان برنامه نویسی خود کار می کنید، با معماری کامپیوتر آشنا می شوید و با تفکر محاسباتی آشنا می شوید. در دوره فناوری وب، شما وب سایت خود را ایجاد می کنید. در نیمه دوم سال شما شبکه های کامپیوتری و منطق را مطالعه می کنید. سال با پروژه ای به پایان می رسد که در آن شما خودتان برنامه ای را برنامه ریزی می کنید.
سال دوم در سال دوم شما چندین زبان برنامه نویسی دیگر را یاد می گیرید و به جبر خطی، روش های ایستا و الگوریتم ها غوطه ور می شوید. در بخش دوم با سیستم عامل های کامپیوتر بیشتر آشنا می شوید. موضوعات مهم دیگر عبارتند از طراحی نرم افزار و در پایان سال، دوره ای در مورد تعامل انسان و کامپیوتر: چه چیزی رابط کاربری را کاربر پسند می کند و چگونه آن را طراحی می کنید؟ شما همچنین بر روی مهارت های حرفه ای خود کار می کنید و نحوه استفاده از فرصت های شغلی را بررسی می کنید.
سال سوم در ترم اول، شما یک رشته جزئی را انتخاب می کنید، مانند بیوانفورماتیک و سیستم های زیست شناسی، برنامه نویسی عمیق، علم داده یا خدمات وب و داده. شما همچنین یادگیری ماشین را بررسی کرده و جنبه اخلاقی فناوری اطلاعات را کشف می کنید. در نهایت، شما یک پروژه کارشناسی را طراحی

درآمد متخصصین علوم کامپیوتر در هلند

میزان حقوق ماهیانه کار در هلند در مشاغل مربوط به رشته علوم کامپیوتر به صورت متوسط 4760€ (یورو) در ماه است که سالانه حدود 57200€ (یورو) می باشد. همچنین افراد تازه کار با تجربه کاری کم تر از 2 سال در هلند به میزان 2990€ (یورو) و افراد دارای تجربه زیاد و بیش از 10 سال به میزان 5850€ (یورو) در ماه در کشور هلند حقوق دریافت می کنند.

 

کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر دانشگاه وریجه هلند

در دانشگاه Vrije می توانید از بین طیف وسیعی از برنامه های کارشناسی ارشد فارغ التحصیل، از جمله برنامه های دارای رتبه برتر در Keuzegids، راهنمای هلندی آموزش عالی را انتخاب کنید. یکی از این موارد کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر است که به طور مشترک توسط VU آمستردام و دانشگاه آمستردام ارائه شده است. از طرف دیگر، می توانید یک برنامه کارشناسی ارشد مرتبط را انتخاب کنید:

  • هوش مصنوعی
  • علوم محاسباتی
  • سیستم های کامپیوتری موازی و توزیع شده
  • علوم اطلاعات
  • بیوانفورماتیک و زیست شناسی سیستم ها

کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر این رشته جذاب و بسیار مرتبط را از زوایای مختلف پوشش می دهد. جنبه فنی علوم کامپیوتر با عملیات رایانه مانند نرم افزار سیستم، شبکه های کامپیوتری و محیط های برنامه نویسی سروکار دارد. مبانی نظری محدودیت های محاسبه، کارآیی محاسباتی، صحت و پیچیدگی های اجرای همزمان را پوشش می دهد. مهندسی نرم افزار به بررسی ساخت و نگهداری سیستم های نرم افزاری بزرگ و غالباً مهم ماموریت می پردازد که باید توسط تیم های زیادی از افراد نگهداری شوند.

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان هلندی اصفهان

آموزشگاه زبان هلندی اصفهان

آموزشگاه زبان هلندی اصفهان

 

 

 




Scroll to Top