اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

وکالت در اسپانیا

♦ آموزشگاه آموزش زبان اسپانیایی اصفهان ♦

 

درخواست برای تحصیل رشته حقوق در اسپانیا

فرآیند اپلای تحصیلی اسپانیا برای دریافت مدرک حقوق کم و بیش همانند همان رویه‌ای است که دانشجویان برای رشته‌های دیگر انجام می‌دهند. مراحلی که برای اپلای یا اخذ پذیرش تحصیلی در رشته حقوق در اسپانیا باید انجام دهید شامل موارد زیر است:

 

  1. دانشگاهی را که قصد تحصیل در آن را دارید انتخاب کنید.
  2. بررسی کنید که آیا شرایط لازم برای ورود به این دانشگاه را دارید یا خیر.
  3. مدارک پشتیبان مورد نیاز برای ارسال را بررسی کنید.
  4. اطمینان حاصل کنید که از نظر مالی توانایی تامین هزینه‌های تحصیلی خود را دارید.
  5. تمام مدارک پشتیبان را آماده کنید.
  6. شهری که می‌خواهید در آن زندگی کنید را انتخاب کنید.
  7. بررسی کنید که چه زمانی آخرین مهلت است و مطمئن شوید که قبل از بسته شدن پورتال برنامه درخواست داده‌اید.

 

 

تحصیل رشته حقوق در اسپانیا در مقطع کارشناسی

 

مدت زمان تحصیل در این مقطع و دریافت مدرک LL. B. توسط یک دانشکده حقوق بین المللی ۳ تا ۴ سال است. البته باید بدانید که برنامه‌های کارشناسی حقوق اغلب به زبان اسپانیایی است و درصورت انتخاب این زبان برای تحصیل هزینه تحصیل کاهش می‌یابد. افرادی که زبان اسپانیایی را برای تحصیل رشته حقوق انتخاب می‌کنند باید مدرک DELE را ارائه کنند.

 

 

در طول دوره کارشناسی حقوق، زمان زیادی را صرف مطالعه کتب حقوق و قوانین کیفری، حفظ مقررات و استثنائات می‌کنید. موارد حقوقی را تجزیه و تحلیل می‌کنید و می‌آموزید که چگونه به طور موثر اطلاعات را خلاصه کنید. کلاس‌ها همچنین بر اخلاق حقوقی تمرکز می‌کنند و دانش‌آموزان با اصول حقوقی مختلف آشنا می‌شوند.

 

 

تحصیل رشته حقوق در اسپانیا در مقطع کارشناسی‌ارشد

 

مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دریافت مدرک LL. M. رشته حقوق، ۱ الی ۲ سال است. آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای لازم برای قبولی دانشجویان در آزمون ملی، پروانه وکالت را به آن‌ها ارائه می‌کند. از جمله مهارت‌هایی که در این مقطع تحصیلی آموخته می‌شود شامل مواردی مثل تحلیل اطلاعات و اسناد قانونی، پیش‌نویسی و ارائه شفاهی مدارک قانونی و دفاع از نقطه نظرات خود با استفاده از قوانین و عبارت‌های حقوقی، آشنایی با حقوق اخلاقی خود در خصوص روابط حرفه‌ای وکیل با موکل و سایر افراد، مانند کادر دادگاه یا مسئولین، نحوه ارائه مشاوره به موکل با استفاده از تکنیک‌های عملی برای به کارگیری قوانین و یادگیری تکنیک‌های مباحثه و حل تضاد‌های موجود است.

 

 

تحصیل رشته حقوق در اسپانیا در مقطع دکترا

مدت زمان تحصیل در این مقطع (.LL.D)، ۳ سال بصورت تمام‌وقت و ۵ سال به‌صورت پاره‌وقت است. تحصیل در دکترای رشته حقوق به دانشجویان مهارت تحقیق در خصوص مسائل اجتماعی روز از دید تحلیلی و پژوهشی را آموزش می‌دهد. مهم‌ترین تمرکز آن بر شرایط کنونی و تغییرات تدریجی قانون در حوزه مسائلی مانند افراد تحت تکفل، جهانی‌سازی و فعالیت‌های کارآمد، اشتغال‌پذیری و سیاستهای کارآفرینی، دربرداری اجتماعی و معلولیت، سرمایه‌گذاری عمومی، مشارکت عمومی – خصوصی و چالش‌ها و تفاوت‌های فرهنگی است.

 

 

هزینه تحصیل رشته حقوق در اسپانیا

در اسپانیا، هزینه شهریه شما برای مدرک حقوق بسیار پایین است. هزینه‌های تحصیل ممکن است از موسسه‌ای به موسسه دیگر متفاوت باشد اما همچنان کاملا مقرون به صرفه است. به عنوان مثال، در دانشگاه‌های دولتی، شما یک بخش از هزینه را به نام «ماتریکولا» می‌پردازید و سپس دولت بقیه شهریه شما را پوشش می‌دهد. در دانشگاه‌های خصوصی اسپانیا، می‌توانید انتظار داشته باشید که هزینه‌های بالاتری برای برنامه‌های حقوقی بپردازید. این هزینه‌ها مجدد از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است زیرا دانشگاه‌های خصوصی هزینه‌های خود را خود، تعیین می‌کنند.

 

 

بورسیه‌های تحصیلی رشته حقوق در اسپانیا

دانشگاه‌های مختلفی در اسپانیا وجود دارند که برای دانشجویان برتر خود بورسیه‌های تحصیلی ارائه می‌دهند. در ادامه برخی از بهترین بورسیه‌های تحصیلی مختص متقاضیان تحصیل در رشته حقوق اسپانیا را بررسی خواهیم کرد.

 

 

بورس تحصیلی UIC بارسلونا

UIC بارسلونا مخفف Universitat Internacional de Catalunya (UIC) است. دانشگاه UIC بارسلونا این بورسیه را برای دانشجویان سراسر جهان فارغ از ملیت آن‌ها برای تمامی مقاطع تحصیلی ارائه می‌دهد. پرداخت این بورسیه به‌صورت پرداخت ۸۰٪ از هزینه‌های تحصیلی بوده و ددلاین آن ۱۹ نوامبر است.

 

 

بورسیه تحصیلی دانشگاه گرانادا

این بورسیه برای تمامی مقاطع تحصیلی ارائه می‌شود و گاهی شامل تمامی هزینه‌ها و گاهی بصورت کمک هزینه ترمی با توجه به مقطع تحصیلی و میزان هزینه‌ها متقاوت است.

 

 

 

 

 

 

 

 

مراحل و نحوه ورود به حوزه وکالت در اسپانیا

 

برای ورود به وکالت در کشور اسپانیا، دانشجویان باید مدرک کارشناسی خود را دریافت کرده و سپس در زمینه مورد علاقه خود به مهارت لازم و کافی برسند که با گذراندن مقطع کارشناسی‌ارشد ممکن خواهد‌‌بود. پس از این مرحله، فارغ‌التحصیلان باید در آزمون دولتی قبول شوند که سالانه برگزار می شود. آنها همچنین نیازمند به گذراندن دوره کارآموزی تحت نظارت در یک شرکت حقوقی هستند که اکثراً توسط داوطلبان پس از دریافت مدرک کارشناسی انجام می‌شود. به طور خلاصه، یک نامزد شغل وکالت نیاز به شرایط زیر خواهد داشت:

 

 

  • مدرک کارشناسی
  • کارآموزی کامل تحت نظارت یک شرکت حقوقی
  • مدرک کارشناسی ارشد برای تخصص
  • قبولی در آزمون دولتی

 

داوطلبان کشورهای جهان سوم که دارای مدرک حقوق غیر اسپانیایی هستند، می توانند مدرک خود را تأیید کنند، برای معافیت شهروندی قانونی درخواست دهند و در کانون وکلای اسپانیا برای وکالت در این کشور ثبت نام کنند.

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 

 




Scroll to Top