اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: آلمانی

رشته تئاتر و هنر در آلمان

♦ آموزشگاه آموزش زبان آلمانی اصفهان ♦

 

 

تحصیل رشته هنر در آلمان

رشته هنر در آلمان به دلیل برنامه های آموزشی این کشور برای دانشجویان متقاضیان زیادی دارد.  دانشجویان در این کشور سیستم آموزشی را تجربه می کنند که اصول پایه و اصلی آن تاکید بر زندگی بهتر و پرورش هرچه بهتر بعد انسانی بشریت است. در کنار این علوم و دانش، کشور آلمان به دلیل مهاجر پذیر بودن محل زندگی مردمانی با فرهنگ های گوناگون از جای جای کره زمین است. دانشگاه ها در تلاشند تا بتوانند ضمن احترام به تمام فرهنگ ها، ارتباط واحدی را میان دانشجویان بوجود آورند؛ این یکی از مزیت هایی است که از سیستم آموزشی آلمان می توان نام برد. از زمان جنگ جهانی اول در آلمان هنر با تغییر و تحولی روبرو شد و هنرمندانی تازه کار خود را به دنیای هنر معرفی کردند. ماکس بکمان نقاش، مجسمه ساز و نویسنده آلمانی که با نقاشی “شب” ، فون اشتوک نقاش و معمار با نقاشی گناه، هرمان تساپف گرافیست آلمانی از هرمندان این کشور هستند که هر کدام با اثار خود جهانیان را شگفت زده کردند. برای تحصیل رشته هنر در آلمان باید تمام تلاش خود را به کار برید. در این کشور آینده ای درخشان در انتظار شماست.

 

 

تحصیل رشته هنر در آلمان چه شرایطی دارد؟!

وکیل مهاجرت به آلمان بیان میدارد: اگر بخواهید در یکی از دانشگاه های معتبر دنیا مدرک بگیرید آلمان گزینه خوبی به شمار می رود. متقاضیان رشته هنر در این کشور باید در آزمون های ورودی دانشگاه ها پذیرفته شوند و همچنین ارائه نمونه کارهای عملی الزامی است. هر دانشگاه با توجه به قوانین خود شرط سنی مشخصی برای مقاطع مختلف تعیین کرده است. در سایت دانشگاه ها می توانید رشته های مرتبط با هنر را بررسی کنید و بدانید که به زبان آلمانی ارائه می شوند یا انگلیسی.

 

 

مقطع کارشناسی هنر در آلمان در بازه ۳ تا ۴ ساله ارائه می شود. دانشجویان در این مقطع دروس پایه و مبنا اعم از تاریخ هنر، پیشینه موسیقی و.. فرا می گیرند و در کلاس های رقص، موسیقی، نقاشی، مجسمه سازی و… شرکت می کنند. نمره زبان مورد نظر این مقطع برای آیلتس ۶ و برای زبان آلمانی سطح B2 می باشد.

مقطع کارشناسی ارشد هنر در این کشور متمرکز بر جزئیات رشته ای است که فرد به عنوان گرایش و علاقه مندی خود انتخاب کرده است. دانشجویان می توانند در رشته های معماری، نقاشی، مجسمه سازی، موسیقی، طراحی لباس، بازیگری و … مدرک بگیرند. برای این مقطع باید معدل کارشناسی شما بالای ۱۷ بوده و همچنین توصیه نامه و انگیزه نامه قوی ارائه دهید. مقطع دکتری این رشته به مراتب سخت تر از دیگر مقاطع است. در این مقطع شما باید برای خود استاد راهنما و سوپروایزر انتخاب کنید و از این طریق با دانشگاه در انتخاب باشید. رزومه شما در رشته تان بسیار حائز اهمیت است.

 

 

 

 

تحصیل رایگان در آلمان

کشور آلمان یکی از کشورهایی است که سیاست جالبی را برای جذب دانشجوهای نخبه به این کشور به کار گرفته است. شما در کشور آلمان می توانید در دانشگاه های دولتی آن هم به زبان آلمانی رایگان تحصیل کنید و از خدمات دانشگاه همچون خوابگاه و غذاهای سلف استفاده کنید. البته در کنار تحصیل به زبان آلمانی رشته های تحصیلی به زبان انگلیسی نیز ارائه می شوند که در این حالت باید شهریه بپردازید و خبری از تحصیل رایگان نخواهد بود. در کنار این موضوع شما می توانید از بورسیه های تحصیلی آلمان مثل بورسیه تحصیلی پسا دکتری انیشتین که مختص دانشجویان رشته هنر دانشگاه برلین است استفاده کنید.

 

 

مدارک لازم برای تحصیل هنر در آلمان

فرد متقاضی باید دو گروه مدرک به دانشگاه برای پذیرش تحصیلی و به سفارت برای اخذ ویزا تحصیلی ارائه دهد.

 

 

مدارک مورد نیاز برای پذیرش تحصیلی

  1. آخرین مدرک مقطع تحصیلی به همراه ریز نمرات
  2. مدارک شناسایی
  3. مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی
  4. سوابق تحصیلی و کاری مرتبط
  5. کار عملی

 

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا

  1. مدارک شناسایی معتبر اعم از شناسنامه و پاسپورت معتبر
  2. مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی
  3. مدارک مالی اعم از تمکن مالی و گردش ۳ ماهه حساب بانکی
  4. ووچر هتل و رزرو بلیط هواپیما
  5. گواهی عدم سوپیشینه کیفری

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

 

 




Scroll to Top