اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

رشته پرستاری در اسپانیا

♦ آموزشگاه آموزش زبان اسپانیایی اصفهان ♦

 

 

 

تحصیل پرستاری در اسپانیا با GO2TR

کارشناسان باتجربه GO2TR، با داشتن هزاران پرونده موفق مهاجرتی در رزومه خود، می‌توانند در تمام مراحل اپلای جهت تحصیل پرستاری در اسپانیا مانند آماده‌سازی مدارک، اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا و … به شما کمک کنند. در تصویر روبه‌رو، پرونده موفق اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا برای صبای عزیز را مشاهده می‌کنید که توسط کارشناسان GO2TR، انجام شده است.

 

 

 

 

مدرک لیسانس پرستاری در اسپانیا که به عنوان «Grado en Enfermería» نیز شناخته می‌شود، یک برنامه چهار ساله و هشت ترمی است که با ۲۴۰ ECTS (سیستم انتقال اعتبار اروپایی) مطابقت دارد. این برنامه شامل آموزش تئوری و عملی است. برای تحصیل در رشته پرستاری در اسپانیا، دانشجویان باید به زبان اسپانیایی مسلط باشند زیرا اسپانیایی، زبان اول در اکثر دانشگاه‌هایی است که برنامه پرستاری را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، دانشگاه گرانادا حداقل سطح B1 زبان اسپانیایی را برای دانشجویان بین‌المللی خود توصیه می‌کند.

 

 

 

در طول چهار سال مدرک کارشناسی پرستاری در اسپانیا، موضوعاتی مانند پرستاری بالینی، فارماکولوژی بالینی، پرستاری کودک و تعداد زیادی از موضوعات دیگر را مطالعه خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد در زمینه‌هایی که به آنها علاقه دارید تخصص پیدا کنید. آموزش دو زبانه اسپانیایی، انگلیسی به شما این امکان را می‌دهد که به سطح بالایی از صلاحیت حرفه‌ای در رشته پرستاری برسید و با بیشترین آمادگی به بازار کار ورود کنید.

 

 

تحصیل در اسپانیا به زبان‌های اسپانیایی و انگلیسی صورت می‌گیرد و برای اخذ پذیرش باید مدرک زبان ارائه دهید. پذیرش پرستاری در مقطع کارشناسی نیاز به ارائه مدارک خاصی ندارد و فقط باید مدرک دیپلم دبیرستان معتبر باشد و مورد تایید دانشگاه قرار گیرد. برای پذیرش در مقاطع تحصیلات تکمیلی پرستاری در اسپانیا، ارائه رزومه و پایان‌نامه قوی الزامی است. مدارک موردنیاز و شرایطی که برای تحصیل پرستاری در اسپانیا باید فراهم کنید، بسته به دانشگاه، رشته و مقطع تحصیلی شما متفاوت است. برخی از مدارک لازم که برای تحصیل پرستاری در اسپانیا باید به دانشگاه ارائه دهید شامل موارد زیر است:

 

  • مدارک تحصیلی مقطع قبلی (ترجمه شده)
  • ریز نمرات
  • مدارک هویتی مانند پاسپورت
  • دو قطعه عکس
  • رزومه‌ یا CV
  • انگیزه نامه
  • توصیه نامه (درصورت نیاز)

 

 

 

آزمون پرستاری اسپانیا

یکی دیگر از شرایط پذیرش، شرکت در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های اسپانیا تحت عنوان آزمون انتخابی یا «Selectividad» است. برخی موسسات آموزشی در اسپانیا شرکت در این آزمون را برای دانشجویان بین‌المللی الزامی می‌دانند.

 

 

این آزمون انتخابی شامل چهار جزء مختلف است:

  • تجزیه‌وتحلیل متن
  • سؤالاتی در مورد تاریخ یا فلسفه اسپانیا
  • آزمون زبان خارجی (مانند انگلیسی)
  • انتخاب موضوع

 

 

 

 

 

هزینه تحصیل پرستاری در اسپانیا

 

شهریه تحصیل پرستاری در اسپانیا به طور میانگین برابر ۳۸۰۰ یورو در سال است که می‌تواند بسته به عوامل مختلف از جمله؛ مقطع تحصیلی، زبان تحصیلی و دانشگاه از ۷۰۰ تا ۵۰۰۰ یورو در سال متغیر باشد. هزینه تحصیل به زبان اسپانیایی در رشته پرستاری معمولاً زیر از ۱۰۰۰ دلار در سال است که می‌توان با دریافت بورسیه‌های تحصیلی اسپانیا آن را تقریباً رایگان کرد. به علاوه هزینه‌های ماهانه تخمینی یک نفر در اسپانیا بدون در نظر گرفتن هزینه اجاره مسکن، حدود ۶۳۲ یورو است که در شهرهای مختلف متفاوت است.

 

 

بورسیه تحصیل پرستاری در اسپانیا

اسپانیا از جمله کشورهای اروپایی است که به دانشجویان بین‌المللی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. اکثر دانشگاه‌های اسپانیا از جمله دانشگاه‌های مادرید، بارسلونا، گرانادا، سویا و والنسا بورسیه‌های تحصیلی را برای کاهش هزینه‌های دانشجویان ارائه می‌دهند. بورسیه‌های اسپانیا بیشتر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می‌شوند. دریافت بورسیه‌های تحصیلی اسپانیا رقابتی است و برای دریافت آن‌ها باید رزومه تحصیلی قوی داشته باشید.

 

 

برخی از بورسیه‌های تحصیلی برای رشته پرستاری در اسپانیا شامل موارد زیر است:

 

 

  • بورسیه‌های کارشناسی ارشد مشترک اراسموس موندوس: کمک هزینه ماهانه ۱۰۰۰ یورو، سفر و غیره
  • بورسیه‌های تعالی بین المللی UIC بارسلونا: ۲۰% تخفیف در شهریه
  • کمک هزینه تحصیلی انفرادی ماری کوری: برای دانشجویان دکترا کمک هزینه تحرک ۶۰۰ یورو در ماه، کمک هزینه زندگی ۵۰۰ یورو در ماه، صندوق پروژه تحقیقاتی و سایر موارد، بسته به درخواست شما

 

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 




Scroll to Top