اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

مهندس شیمی در ایتالیا

آموزشگاه آموزش زبان ایتالیایی اصفهان ♦

 

 

رشته مهندسی شیمی در ایتالیا

مهندسی شیمی زمینه های بسیاری از توسعه صنعتی از مواد شیمیایی خاص گرفته تا داروسازی تا مهندسی نفت و گاز را در بر می گیرد. روش های آموزشی برنامه های مهندسی شیمی بسیار تعاملی است و با مشارکت ترکیبی از متخصصان صنعتی و محققان برجسته در زمینه های خود متفاوت است. فارغ التحصیلان نقش مهمی در توسعه، طراحی و بهره برداری از فرآیندهای شیمیایی در صنعت در سطح بین المللی در سال های آینده دارند. برنامه های مهندسی شیمی آموزش سطح پیشرفته را برای دانشجویان با مدارک اولیه در برنامه های مهندسی شیمی و فناوری ارائه می دهد. در این برنامه ها شما مهارت های مفهومی و عملی خود را در اصول اساسی و کاربردی تمرین مهندسی شیمی بهبود می بخشید. این برنامه ها موضوعات پیشرفته در مهندسی شیمی را پوشش می دهد و شامل کار پروژه گسترده و پروژه تحقیقاتی فردی است.

 

 

بازار کار رشته مهندسی شیمی در ایتالیا

مهندسان شیمی در طیف وسیعی از زمینه های علمی از تصفیه آب و فاضلاب گرفته تا پتروشیمی تا تولید برق از زیست توده گرفته تا تولید مواد غذایی و نوشیدنی های ما تا لوازم آرایشی و منسوجات کار می کنند. اکثر مشاغل یک مهندس شیمی در یکی از 2 گروه قرار می گیرند:

  • طراحی، ساخت و بهره برداری از کارخانه ها و ماشین آلات
  • توسعه مواد و مواد جدید یا سازگار

 

 

مهندسان شیمی می توانند در زمینه هایی مانند تولید، داروسازی، مراقبت های بهداشتی، طراحی و ساخت و ساز، خمیر و کاغذ، پتروشیمی، فرآوری مواد غذایی، مواد شیمیایی تخصصی، پلیمرها، بیوتکنولوژی، و صنایع ایمنی و بهداشت محیط و غیره استخدام شوند. شما می توانید در بخش های دارویی، بهداشتی و آرایشی و همچنین در صنایع غذایی و نوشیدنی، محصولات شیمیایی، مواد، پلاستیک و پلیمرها کار کنید. مهندسین شیمی و فرآیند با بکارگیری دانش شیمی آلی و معدنی، مواد خام را به محصولات نهایی تبدیل می کنند. مهندسان نقش کلیدی در فرآیند تولید و همچنین برنامه ریزی، طراحی، ساخت و مدیریت کارخانه های صنعتی دارند.

 

 

 

 

 

مهندسانی که در داروسازی و مواد شیمیایی کار می کنند می توانند خود را در طیف گسترده ای از فعالیت ها از جمله:

  • توسعه و اجرای فرآیندهای تولید دارو و دارو، غذا و نوشیدنی.
  • تولید سوخت های جدید و پاک تر از منابع طبیعی.
  • طراحی فناوری های پیشگیری از آلودگی برای حفاظت از محیط زیست و سلامت انسان.
  • تحقیق و توسعه: همکاری با دانشمندان و سایر رشته ها در طراحی و اجرای محصولات جدید و تکنیک های تولید.
  • طراحی و ساخت کارخانه های شیمیایی و دارویی از ابتدا تا انتها.
  • ارائه خدمات مهندسی به شرکت های تولیدی.
  • کار در تولید، عیب یابی و تطبیق و بهینه سازی فرآیندهای تولید.

 

 

 

درآمد مهندسین شیمی در ایتالیا

میزان درآمد مهندسان در ایتالیا مناسب است اما متغیر. میزان حقوق بسته به محل کار، شهر، نوع پست و موارد دیگر بستگی دارد. به صورت میانگین میزان حقوق ماهیانه کار در ایتالیا برای مهندسین شیمی در حدود 3910€ (یورو) ماه است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد مهندسین شیمی در ایتالیا به میزان 1800€ (یورو) و در بیشترین حالت 6220€ (یورو) می باشد.

 

 

 

 

تحصیل مهندسی شیمی در دانشگاه پلی تکنیک میلان ایتالیا

مهندسی شیمی و متخصصین شیمی راه‌ حل ‌های پیشرو برای نیازهای جامعه ارائه می‌ کنند. به فناوری‌ های کارآمد و پاک برای تبدیل انرژی، مواد پیشرفته فناوری، داروهای بهتر، تکنیک ‌های تولید غذای کارآمد، محیطی پاک، استفاده بهتر از منابع طبیعی نیاز دارد. مهندسی شیمی نقش محوری ایفا می کند زیرا همه این چالش ها یک مخرج مشترک دارند. آنها شامل فرآیندهای شیمیایی هستند. مهندسان شیمی با استفاده از شیمی، فیزیک و ریاضیات، فرآیندهای شیمیایی را از سطح مولکولی تا مقیاس کلان (کارخانه شیمیایی) توصیف می ‌کنند و تمام فرآیندهایی را که تولید، طراحی، اجرا و کنترل می‌ کنند.

 

 

 

 

کارشناسی ارشد مهندسی شیمی دانشگاه پادوا ایتالیا

برنامه کارشناسی ارشد به شما امکان می دهد تا دانش و مهارت هایی را در مورد مشکلات خاص صنایع شیمیایی و فرآیندی و فناوری های مدرن طراحی صنعتی کسب کنید. دانشجویان می توانند آموزش های آموزشی خود را با انتخاب دوره های خاص در زمینه توسعه پایدار صنعتی، حفاظت از محیط زیست و فرآیندهای نوآورانه تنظیم کنند. این برنامه فرد را برای یافتن فرصت های شغلی در بازارهای شغلی زیر آماده می کند:

  • صنایع فرآیندی (شیمیایی، پتروشیمی، مواد شیمیایی خوب)
  • صنایع انرژی (منابع متعارف و تجدیدپذیر)، صنایع تولید کالاهای مصرفی (غذا، دارو و غیره)
  • صنایع بیولوژیکی، بیوتکنولوژیکی و زیست پزشکی
  • شرکت های مهندسی، مراکز تحقیق و توسعه در شرکت های دولتی و خصوصی
  • خدمات مشاوره ای در خصوص کنترل ایمنی در صنایع فرآیندی، ایمنی صنعتی، حفاظت و کنترل محیط زیست

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان ایتالیایی اصفهان

آموزشگاه زبان ایتالیایی اصفهان

آموزشگاه زبان ایتالیایی اصفهان

 

 

 




Scroll to Top