اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

رشته مامایی در اسپانیا

♦ آموزشگاه آموزش زبان اسپانیایی اصفهان ♦

 

مامایی در اسپانیا

ماماها پرستاران متخصص در مشاوره، مراقبت از زنان در دوران بارداری، زایمان و نفاس (هفته پس از زایمان) هستند. این متخصصان وظیفه کنترل فرآیند گشاد شدن و نظارت بر جنین را بر عهده دارند. آنها همچنین مسئولیت هدایت زمان تولد، بخیه زدن اپیزوتومی و مراقبت از نوزادان تازه متولد شده را بر عهده دارند. آنها در مورد شیردهی و مراقبت از بند ناف توصیه می کنند.

 

 

 

آنها همچنین سخنرانی ها و دوره هایی را برای آمادگی برای زایمان و جلسات گروهی در مورد شیردهی و/یا پس از زایمان برای مادران و نوزادانشان برگزار می کنند. وظایف ماماها شامل مراقبت از زنان در مراحل مختلف زندگی، نه فقط در دوران بارداری است. کار او شامل آموزش جنسی به نوجوانان، کار پیشگیری، آموزش بهداشت زنان و کمک در دوران یائسگی است.

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان اسپانیایی اصفهان ♦

تحصیل مامایی در اسپانیا

برای ماما شدن در اسپانیا اولین قدم گرفتن مدرک پرستاری در دانشگاه است. این مدرک 4 ساله است. مدرک دانشگاهی در رشته پرستاری را دریافت کرده اید در صورتی که محیط کار عمومی را انتخاب کنید، باید در آزمون EIR (پرستار کارآموز مقیم) قبول شوید. این آزمون بسیار شبیه به MIR معروف حرفه پزشکی است. آماده سازی برای EIR در دستور کار آزاد و آزاد است.

 

 

 

این شامل 235 سوال چند درس است که حداکثر در 5 ساعت انجام می شود. اکثر دانش آموزان با کمک یک آکادمی تخصصی به شدت آماده می شوند. EIR سالی یک بار در سراسر کشور برای همه تخصص های پرستاری تشکیل می شود. تعداد ظرفیت پذیرش های مامایی در مقایسه با تعداد زیادی از داوطلبانی که هر سال درخواست می دهند بسیار کم است. پس از غلبه بر آزمون ها، آنها باید دو سال از تخصص رسمی پرستاری زنان و زایمان را در بیمارستان بگذرانند. این آموزش شامل دانش نظری و عملی است و به صورت پاداشی می باشد. دوران سخت نگهبانان بی شمار، کار زیاد و وقت آزاد بسیار کم است. در حوزه خصوصی، شرایط بسته به پیشنهادهای شغلی متفاوت است.

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان اسپانیایی اصفهان ♦

شرایط تحصیل مامایی در اسپانیا در مقطع کارشناسی

4 دانشگاه در اسپانیا لیسانس مامایی ارائه می دهند. میانگین مدت دوره لیسانس مامایی 3 تا 4 سال است، اما در برخی کشورها ممکن است متفاوت باشد. زبان تدریس در مقطع لیسانس ، اسپانیایی است و به همین دلیل داشتن مدرک زبان اسپانیایی الزامی است. دانشجویان مقطع لیسانس دانشگاه های اسپانیا، می توانند در هفته ۱۰ ساعت کار کنند و از این راه بخشی از هزینه های خود را تامین نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

تحصیل مامایی در اسپانیا در مقطع کارشناسی ارشد

کل دوره کارشناسی ارشد مامایی حدود 78 هفته برابر با 1.5 سال است. مدت زمان ثبت شده نمی تواند از زمان لازم برای تکمیل دوره بر اساس مقدار معمول مطالعه تمام وقت تجاوز کند، و نباید شامل هیچ دوره ای از آموزش مبتنی بر کار باشد ، مگر اینکه برای کسب صلاحیت دوره لازم باشد. زبان تحصیل در این مقطع دو زبان انگلیسی و اسپانیایی است. برای اینکه کارشناسی ارشد خود را به زبان اسپانیایی بگذرانید باید مدرک زبان اسپانیایی داشته باشید. اگر انتخاب شما زبان انگلیسی است باید مدرک آیلتس با حداقل نمره 6.5 را ارائه دهید.

 

 

 

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان اسپانیایی اصفهان ♦

اپلای مامایی در اسپانیا

 

اگر می خواهید برای هر دانشگاهی در اسپانیا درخواست دهید، باید شرایط خاصی را رعایت کنید. شما باید برخی از مدارک مهم را به عنوان مدرک مهارت، توانایی، ملیت و هویت خود ارائه دهید. شرایط لازم برای فرآیند پذیرش در دانشگاه های اسپانیا به سطح تحصیلی و دوره تحصیلی شما بستگی دارد. با این حال، برای تحصیل در اسپانیا، به مدارک پشتیبان زیر نیاز دارید:

 

 

  • کپی پاسپورت
  • CV/ رزومه به روز شده
  • مدارک تحصیلی دوازدهم به بعد (علامت گذاری برگه ها یا ریز نمرات)
  • دو توصیه نامه
  • بیانیه ای از هدف
  • اثبات مهارت زبان
  • عکس سایز پاسپورت
  • فرم درخواست پر شده (در صورت وجود)
  • مدارک سابقه کار

 

 

 

 

هزینه تحصیل مامایی در اسپانیا

متوسط شهریه لیسانس مامایی در اسپانیا 11250 دلار در هر سال تحصیلی است. همچنین متوسط شهریه کارشناسی ارشد مامایی در اسپانیا 10000 دلار در هر سال تحصیلی است، اما در برخی از دانشگاه ها ممکن است متفاوت باشد.

 

 

 

هزینه زندگی در اسپانیا

متوسط هزینه زندگی در اسپانیا 5000 تا 10000 دلار در سال برای یک دانشجوی بین المللی است که شامل مسکن، غذا، بیمه و سایر هزینه های روزانه می شود. هزینه زندگی در اسپانیا یکی از پایین ترین هزینه ها در اروپای غربی است. (و آفتاب معروف اسپانیایی که به صورت رایگان دریافت می کنید.) اگر از پرداخت اجاره یا وام مسکن بگذریم - بسته به سبک زندگی شما - یک زوج به راحتی می توانند با 20000 تا 22000 دلار در سال زندگی کنند و همچنان به طور منظم بیرون غذا بخورند.

 

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان اسپانیایی اصفهان ♦

 

 

تحصیل رایگان مامایی در اسپانیا

اگرچه دانشگاه های اسپانیا نسبت به سایر موسسات اروپایی ارزان تر هستند، اما ممکن است با درخواست بورسیه تحصیلی در اسپانیا به صورت رایگان فرصت تحصیل داشته باشید. این هزینه ها اغلب توسط خود دانشگاه ها و همچنین سایر خیرین و سازمان ها تامین می شود.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان اسپانیایی اصفهان ♦

آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 

 




Scroll to Top