اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: آلمانی

رشته مهندس کشتی رانی در آلمان

♦ آموزشگاه آموزش زبان آلمانی اصفهان ♦

آوسبیلدونگ مکانیک کشتی

 

درباره آوسبیلدونگ مکانیک کشتی و کارهایی که یک مکانیک کشتی انجام می‌دهد

شما به عنوان یک مکانیک کشتی در شرکت‌های کشتیرانی، حمل‌ونقل بار، مسافر و یا زمینه کشتی‌سازی کار خواهید کرد. در واقع انجام این کار نیاز به قدرت بدنی زیاد و بازوهای قوی دارد چرا که قطعات ماشینی که بر روی یک کشتی بزرگ قرار گرفته‌اند اصلاً کوچک نیستند، پس قضیه داشتن آمادگی جسمی را کاملاً جدی بگیرید. علاوه بر قدرت بدنی لازم است که از نظر ذهنی نیز همیشه آماده باشید زیرا ایرادات و خطاهای سیستم‌های فنی همیشه هم جلوی چشم نبوده و پیدا کردن و تشخیص آن‌ها بخش اساسی کار شما خواهد بود.

 

 

 

کار در کشتی یک فعالیت گروهی بوده و شما با گروهی از خدمه در حل سفر خواهید بود بدین ترتیب شیفت‌های کاری شما بین همکارانتان تقسیم‌بندی می‌شود. نکته دیگر اینکه به عنوان یک مکانیک کشتی وظایف مختلفی را بر عهده دارید. این وظایف کارهای تعمیر و نگهداری قطعات را در بالا و پایین عرشه کشتی یا در صورت لزوم وظیفه نگهبانی بر روی بخش ناوبری و موتورخانه را شامل می‌شود. مکانیک‌های کشتی همچنین مسئول تجهیزات ایمنی موجود در کشتی و در صورت لزوم آمادگی برای عملیات نجات کشتی هستند.

 

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان آلمانی اصفهان ♦

 

 
 

در طول دوره آوسبیلدونگ مکانیک کشتی چه آموزش‌هایی می‌بینیم؟

اگر در دوران مدرسه فیزیک، ریاضیات و مهمتر از همه انگلیسی (زبان حمل‌ونقل بین‌المللی!) از دروس مورد علاقه شما بوده‌اند، پس بدون شک برای تبدیل شدن به یک مکانیک کار کشتی ساخته شده‌اید. با این حال ازآنجایی‌که شرایط این شغل با سایر زمینه‌های شغلی بسیار متفاوت است در ابتدا باید تصور و اطلاعات دقیقی از تعریف وظایف خود در این شغل داشته باشید. صرف‌نظر از هر گزینه دیگر برای شرکت در آوسبیلدونگ مکانیک کشتی باید حداقل 16 سال سن داشته باشید و مدرک پزشکی دال بر آمادگی جسمی و ذهنی خود برای حضور در کشتی و ارائه خدمات دریایی ارائه دهید. قبل از اینکه مجاز به تعمیر موتورهای کشتی‌های بزرگ به طور مستقل باشید تمامی مهارت‌های لازم را در آوسبیلدونگ مکانیک کشتی یاد خواهید گرفت. این آموزش‌ها شامل فلزکاری، تعمیر ماشین‌آلات، جابجایی طناب، تجهیزات ایمنی و ابزار است.

 

 

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان آلمانی اصفهان ♦

 

پس از اینکه دوره آوسبیلدونگ مکانیک کشتی را با موفقیت به پایان رساندید می‌توانید خود را یک کارگر ماهر و مورد تأیید سازمان کار در آلمان بدانید. اکنون می‌توانید به ساخت کشتی‌های جدید نه در دریا بلکه در خشکی کمک کنید یا در سفرهای دریایی طولانی دریایی مسئولیت فنی کشتی را بر عهده بگیرید؛ اما پیشرفت شغلی شما در اینجا به پایان نمی‌رسد، بلکه همچنان فرصت این را دارید که در یک کالج فنی یا دانشگاه علمی کاربردی ثبت‌نام کرده و مسیر خود را به عنوان افسر کشتی دریایی یا مدیر ماشین‌آلات کشتی با موقعیت شغلی بهتر و حقوق بالاتر ادامه دهید.

 

 

 

 

 

شما برای دوره‌ای آوسبیلدونگ مکانیک کشتی مناسب هستید اگر ...

  • از سفرهای آبی یا دریایی نمی‌ترسید.
  • از کار با ابزار لذت می‌برید.
  • به جزییات دقت دارید.

 

 

 

 

 

شما برای دوره‌ای آوسبیلدونگ مکانیک کشتی مناسب هستید اگر ...

  • از نظر فیزیکی ضعیف هستید.
  • کوررنگی دارید.
  • دانش مهارت زبان انگلیسی دارید.

 

 

 

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان آلمانی اصفهان ♦

 

کارآموز آوسبیلدونگ مکانیک کشتی در دوره آوسبیلدونگ چه درآمدی دارد؟

سال اول آوسبیلدونگ مکانیک کشتی مسائل تئوری را آموزش می‌بینید. شما بیشتر دوره آموزشی خود را در کشتی می‌گذرانید بنابراین در دوره کارآموزی شما حقوق و پاداش مناسبی را دریافت می‌کنید. یک کارآموز آوسبیلدونگ مکانیک کشتی بیش از 1000 یورو در ماه درآمد دارد. در واقع در سال اول آموزش طبق قرارداد کاری حدود 1020 یورو درآمد دارید. در سال دوم آموزش شما مهارت‌های بیشتری کسب کرده و می‌توانید حقوق 1273 حقوق ناخالص در ماه داشته باشید. در سال سوم آموزش شما تقریباً یک مکانیک کشتی محسوب شده و می‌توانید حقوق 1763 یورو ناخالص در ماه را دریافت کنید؛ بنابراین آوسبیلدونگ مکانیک کشتی یکی از پردرآمدترین دوره‌های آموزشی در آلمان به شمار می‌رود.

 

 

 

 

مسیر شغلی کارآموز دوره آوسبیلدونگ مکانیک کشتی

مسیر شغلی و تکمیل دوره‌های آموزشی یک مکانیک کشتی به شرح زیر است:

پس از اتمام دوره آوسبیلدونگ مکانیک کشتی و قبول شدن در امتحان نهایی به مکانیک کشتی حرفه‌ای می‌شوید. در ادامه می‌توانید پس از گذراندن 8 ترم لیسانس مهندسی کشتی دریافت و به عنوان یک افسر دریایی یا مهندس حرفه‌ای مشغول به کار شوید. تبدیل‌شدن به کاپیتان کشتی از دیگر مسیرهای شغلی شما خواهد بود. با گذراندن یک دوره یک ساله می‌توانید گواهینامه کاپیتان کشتی را دریافت کنید.

 

 

 

 

 

• بعد از پایان دوره آوسبیلدونگ مکانیک کشتی شما می توانید ...

  • انواع موتورهای کشتی را با چشم غیر مسلح نیز شناسایی کنید.
  • با کار کردن در کشتی دیگر دریازده نخواهید شد.
  • با تمامی ابزارهای تعمیر کشتی می‌توانید کار کنید.
  • می‌توانید به راحتی کشتی را تعمیر و اداره کنید.
  • به تمامی مراحل کار در کشتی تسلط پیدا خواهید کرد.
  • ساختار و ساز و کار یک شرکت حمل‌ونقل را می‌شناسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان آلمانی اصفهان ♦

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

 

 




Scroll to Top