اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دانشگاه تکنیک استانبول

♦ آموزشگاه آموزش زبان ترکی اصفهان  ♦

 

دانشگاه تکنیک استانبول


دانشگاه تکنیک استانبول (Istanbul مو Technical University یا ITU) یکی از معتبرترین دانشگاه‌های ترکیه است که در زمینه‌های مهندسی، معماری، علوم کامپیوتر، علوم دریایی و سایر رشته‌های فنی و مهندسی فعالیت دارد. این دانشگاه در سال 1773 تأسیس شده و به عنوان یکی از دانشگاه‌های قدیمی و معتبر ترکیه شناخته می‌شود.



دانشگاه تکنیک استانبول دارای ۵ فاکولته و ۳۹ دانشکده مختلف است که در زمینه‌های مختلف مهندسی و فناوری فعالیت می‌کنند. این دانشگاه همچنین دارای برنامه‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های مختلف مهندسی و علوم فنی است.



با توجه به اعتبار بالای دانشگاه تکنیک استانبول و برنامه‌های تحصیلی گسترده‌اش، این دانشگاه یکی از مقاصد محبوب برای دانشجویان داخلی و خارجی است که به دنبال تحصیل در زمینه‌های فنی و مهندسی هستند.






بورسیه های دانشگاه تکنیک استانبول


دانشگاه تکنیک استانبول یکی از معتبرترین دانشگاه‌های ترکیه است و ارائه دهنده بورسیه‌های مختلف به دانشجویان بین‌المللی می‌باشد. این بورسیه‌ها شامل بورسیه‌های تحصیلی، پژوهشی و همچنین بورسیه‌های دولتی مختلف می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر و درخواست بورسیه‌های دانشگاه تکنیک استانبول، به وب‌سایت رسمی دانشگاه یا دفتر مربوطه آن مراجعه کنید.




دانشگاه تکنیک استانبول دارای 13 دانشکده مختلف است که در زمینه‌های مختلف علوم و مهندسی فعالیت می‌کنند. برخی از رشته‌های ارائه شده توسط این دانشگاه عبارتند از:



1. مهندسی مکانیک
2. مهندسی برق
3. مهندسی عمران
4. مهندسی صنایع
5. مهندسی کامپیوتر
6. مهندسی مواد
7. مهندسی شیمی
8. مهندسی مخابرات
9. مهندسی معماری
10. علوم کامپیوتر
11. علوم پایه
12. مهندسی نفت
13. طراحی صنعتی

این فهرست تنها یک بخش از رشته‌های ارائه شده توسط دانشگاه تکنیک استانبول است و برای اطلاعات دقیق‌تر و بروز رسانی‌های اخیر، به وب‌سایت رسمی دانشگاه مراجعه کنید.
 

کلاس های زبان ترکی


امکانات دانشگاه تکنیک استانبول


دانشگاه تکنیک استانبول یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌های ترکیه است و امکانات زیادی برای دانشجویان و پژوهشگران خود فراهم کرده است. برخی از امکانات این دانشگاه عبارتند از:



1. کتابخانه‌های مدرن: دانشگاه تکنیک استانبول دارای کتابخانه‌های بزرگ و مجهز به آخرین فناوری‌ها و منابع الکترونیکی است که به دانشجویان و اعضای هیئت علمی امکان دسترسی به منابع علمی و تحقیقاتی را فراهم می‌کند.



2. آزمایشگاه‌های پیشرفته: دانشگاه تکنیک استانبول دارای آزمایشگاه‌های مجهز و پیشرفته در زمینه‌های مختلف علوم و مهندسی می‌باشد که به دانشجویان و پژوهشگران امکان انجام تحقیقات پیشرفته را می‌دهد.



3. امکانات ورزشی: دانشگاه تکنیک استانبول دارای امکانات ورزشی مدرن برای دانشجویان خود دارد که شامل سالن‌های ورزشی، استخر، زمین‌های ورزشی و سالن‌های تناسب اندام می‌شود.



4. خدمات پشتیبانی دانشجویان: دانشگاه از خدمات مختلفی برای دانشجویان خود ارائه می‌دهد از جمله مشاوره تحصیلی، خدمات بهداشتی، خدمات روانشناسی و ...



5. فضاهای آموزشی: دانشگاه تکنیک استانبول دارای فضاهای آموزشی مجهز به تجهیزات نوین است که برای انجام کلاس‌ها، کارگاه‌ها و سمینارها استفاده می‌شود.



6. فعالیت‌های فرهنگی و هنری: دانشگاه تکنیک استانبول از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی مختلف برای دانشجویان خود حمایت می‌کند.



این توضیحات تنها چند نمونه از امکانات فراوان دانشگاه تکنیک استانبول هستند. برای اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی دانشگاه یا مراجعه به دفتر پذیرش و بین الملل دانشگاه تکنیک استانبول توصیه می‌شود.

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان ترکیه در اصفهان جهت ثبت نام کلیک کنید

 




Scroll to Top