اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: آلمانی

دانشگاه تکنیکی برلین

 

 

 

آموزش زبان آلمانی

دانشگاه تکنیکی برلین


دانشگاه تکنیکی برلین یکی از معتبرترین دانشگاه‌های آلمان در زمینه‌های مهندسی، علوم کامپیوتر و فناوری است. این دانشگاه که به زبان آلمانی با نام Technische Universität Berlin شناخته می‌شود، تاریخچه‌ای بسیار قدیمی دارد و از سال ۱۸۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده است.



دانشگاه تکنیکی برلین دارای انواع رشته‌های مهندسی، علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی و بسیاری دیگر است. این دانشگاه به عنوان یک مرکز برجسته برای تحقیقات و آموزش در زمینه‌های فناوری و مهندسی شناخته می‌شود و دارای همکاری‌های بسیار گسترده با صنعت و سازمان‌های بین‌المللی است.



برای فارغ التحصیلان رشته بیوشیمی، دانشگاه تکنیکی برلین می‌تواند یک مقصد مناسب برای ادامه تحصیلات و تحقیقات باشد. این دانشگاه امکانات بسیار خوبی برای دانشجویان خارجی فراهم کرده است و از طرف دولت آلمان حمایت قوی دارد.



برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته‌ها، شرایط پذیرش، هزینه‌ها و زندگی دانشجویی در دانشگاه تکنیکی برلین، می‌توانید به وبسایت رسمی دانشگاه مراجعه کنید یا با دفتر پذیرش دانشگاه تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با دانشجویان فعلی این دانشگاه تماس برقرار کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد تجربه آموزشی و زندگی دانشجویی در این دانشگاه به دست آورید.




رشته های دانشگاه تکنیکی برلین


دانشگاه تکنیکی برلین (Technische Universität Berlin) از رشته‌های مختلفی در زمینه‌های مهندسی، علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی و ... پذیرش دانشجو می‌کند. برخی از رشته‌های معروف این دانشگاه عبارتند از:



1. مهندسی برق
2. مهندسی مکانیک
3. مهندسی کامپیوتر
4. مهندسی صنایع
5. علوم کامپیوتر
6. فیزیک
7. شیمی
8. مهندسی مواد
9. مهندسی ساخت و تولید
10. مهندسی محیط زیست



این تنها چند نمونه از رشته‌های ارائه شده توسط دانشگاه تکنیکی برلین است و برای اطلاعات بیشتر و لیست کامل رشته‌های پذیرش شده می‌توانید به وبسایت رسمی دانشگاه مراجعه کنید یا با دفتر پذیرش دانشگاه تماس بگیرید.




بورسیه دانشگاه تکنیکی برلین


دانشگاه تکنیکی برلین انواع بورسیه‌ها و کمک‌های مالی برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهد. بورسیه‌های مختلفی برای دانشجویان تحصیلات تحصیلات تکمیلی (Master's و PhD) وجود دارد که به آن‌ها کمک مالی می‌کند. برخی از بورسیه‌های معروف این دانشگاه عبارتند از:
کلاس های آنلاین زبان آلمانی


1. DAAD Scholarships: بورسیه‌هایی که توسط سازمان DAAD (سازمان تبادل فرهنگی آلمان) ارائه می‌شود و برای دانشجویان بین‌المللی در دوره‌های مختلف تحصیلی قابل درخواست است.




2. Deutschlandstipendium: این بورسیه توسط دولت آلمان و صنایع خصوصی ارائه می‌شود و به دانشجویان با عملکرد برتر در تحصیل و پژوهش کمک مالی ارائه می‌دهد.



3. Einstein Foundation Scholarships: این بورسیه‌ها توسط بنیاد آلبرت اینشتین برای پژوهش‌های عالی در زمینه‌های علوم و فناوری ارائه می‌شود.




برای اطلاعات بیشتر در مورد بورسیه‌ها، شرایط و روند درخواست، به وبسایت رسمی دانشگاه تکنیکی برلین مراجعه کنید یا با دفتر پذیرش و امور بین‌الملل دانشگاه تماس بگیرید.

 

 

ثبت نام در کلاس های خصوصی و گروهی زبان آلمانی

 

 

 

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان

 




Scroll to Top