اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دانشگاه پلی‌تکنیک کاتالونیا

♦ آموزشگاه آموزش زبان اسپانیایی اصفهان ♦

 

دانشگاه پلی‌تکنیک کاتالونیا


دانشگاه پلی‌تکنیک کاتالونیا یکی از دانشگاه‌های برتر و معتبر در اسپانیا است که در منطقه کاتالونیا واقع شده است. این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشرو در زمینه فناوری، مهندسی و علوم کاربردی شناخته می‌شود.



دانشگاه پلی‌تکنیک کاتالونیا بیش از ۲۵۰ سال تاریخ دارد و از زمان تأسیس خود، به تولید دانشمندان و مهندسان با توانایی‌های بالا و تحصیلات عالی متمرکز است. این دانشگاه دارای برنامه‌های تحصیلی متنوع در رشته‌های مختلف از جمله مهندسی برق، مهندسی الکترونیک، فیزیک، ریاضیات، علوم کامپیوتر و غیره است.



دانشگاه پلی‌تکنیک کاتالونیا با دارا بودن ارتباطات قوی با صنعت و شرکت‌های معتبر، فرصت‌های شغلی خوبی برای فارغ التحصیلان خود فراهم می‌کند. همچنین، این دانشگاه به عنوان یک مرکز تحقیقاتی برجسته نقش مهمی در توسعه فناوری و نوآوری در منطقه و کشور دارد.



اگر شما به دنبال تحصیل در رشته برق یا الکترونیک در اسپانیا هستید، دانشگاه پلی‌تکنیک کاتالونیا یک گزینه عالی برای ادامه تحصیلات و پیشرفت حرفه‌ای شما خواهد بود.


رشته های تحصیلی دانشگاه پلی‌تکنیک کاتالونیا


دانشگاه پلی‌تکنیک کاتالونیا برنامه‌های تحصیلی متنوع در رشته‌های مختلف ارائه می‌دهد. برخی از رشته‌های تحصیلی معروف این دانشگاه عبارتند از:


1. مهندسی برق
2. مهندسی الکترونیک
3. فیزیک
4. ریاضیات
5. علوم کامپیوتر
6. مهندسی مکانیک
7. مهندسی صنایع
8. مهندسی مواد
9. مهندسی شیمی
10. معماری و طراحی شهری
11. علوم و فناوری غذا
12. علوم زمین و محیط زیست



این تخصص‌ها تنها چند مثال از رشته‌های تحصیلی موجود در دانشگاه پلی‌تکنیک کاتالونیا هستند. دانشگاه ارائه دهنده برنامه‌های تحصیلی در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است و دانشجوان از سراسر جهان به این دانشگاه برای ادامه تحصیلات خود می‌آیند.
 

 

کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی زبان اسپانیایی

بورسیه های دانشگاه پلی‌تکنیک کاتالونیا


دانشگاه پلی‌تکنیک کاتالونیا (UPC) از بورسیه‌ها و کمک‌های مالی مختلف برای دانشجویان بین‌المللی و داخلی خود پشتیبانی می‌کند. برخی از بورسیه‌ها و کمک‌های مالی موجود در این دانشگاه عبارتند از:


1. بورسیه‌های تحصیلی: UPC ارائه دهنده بورسیه‌های تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی است. این بورسیه‌ها ممکن است شامل تخفیف شهریه، هزینه‌های زندگی، هزینه‌های مسکن و سایر هزینه‌ها باشند.


2. بورسیه‌های تحقیقاتی: UPC از بورسیه‌های تحقیقاتی برای دانشجویان دکترا و پژوهشگران پسا دکترا پشتیبانی می‌کند. این بورسیه‌ها به دانشجوان کمک مالی و منابع لازم برای انجام تحقیقات و پروژه‌های پژوهشی فراهم می‌کنند.


3. بورسیه‌های ورودی: UPC ممکن است بورسیه‌های ورودی برای دانشجوان جدید ارائه دهد تا آن‌ها را در فرآیند پذیرش و شروع تحصیل به کمک مالی و راهنمایی هدایت کند.


برای اطلاعات بیشتر در مورد بورسیه‌ها و کمک‌های مالی موجود در دانشگاه پلی‌تکنیک کاتالونیا، به وب سایت رسمی دانشگاه مراجعه کنید یا با دفتر مسئول بورسیه‌ها و کمک‌های مالی تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 آموزشگاه زبان اسپانیایی سخن سرایان اصفهان جهت ثبت نام کلیک کنید

 




Scroll to Top