اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: آلمانی

دانشگاه هانوفر(Leibniz University Hannover)

 
 

دانشگاه هانوفر(Leibniz University Hannover)

 

دانشگاه هانوفر یا به نام کامل"Leibniz University Hannover" یکی از دانشگاه‌های بزرگ و معتبر در آلمان است. این دانشگاه به نام فیلسوف و دانشمند معروف جهانی "گوتفرید ویلهلم لایبنیتس" نامگذاری شده است. آن در شمال آلمان، در شهر هانوفر واقع شده و یکی از دانشگاه‌های معتبر در زمینه‌های مهندسی، علوم زیستی، علوم انسانی، و علوم طبیعی محسوب می‌شود.

ویژگی‌های مهم دانشگاه هانوفر عبارتند از:

1.     تحصیلات عالی:دانشگاه هانوفر ارائه دهنده برنامه‌های تحصیلی متنوع در سطوح مختلف از لیسانس تا دکتری است.

2.     تحقیقات و فناوری:دانشگاه هانوفر یک مرکز تحقیقاتی قدرتمند است که در زمینه‌های مختلف از جمله مهندسی، علوم زیستی، و فیزیک فعالیت دارد.

3.     همکاری با صنعت:دانشگاه هانوفر با صنعت و شرکت‌های محلی همکاری‌های فعالی دارد، که به دانشجویان فرصت‌های شغلی و تجربیات عملی ارائه می‌دهد.

4.     آموزش به زبان انگلیسی:برخی از برنامه‌های تحصیلی در دانشگاه هانوفر به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند، که برای دانشجویان بین‌المللی امکان دسترسی به تحصیلات عالی را فراهم می‌کند.

5.     موقعیت جغرافیایی:شهر هانوفر به عنوان یکی از شهرهای مهم در آلمان واقع در منطقه مرکزی کشور، دسترسی آسان به دیگر شهرها و فرودگاه‌ها را فراهم می‌کند.

برای اطلاعات دقیقتر و بررسی برنامه‌های تحصیلی در زمینه فیزیولوژی یا هر رشته دیگری که علاقه‌مند به تحصیل در آن دارید، به وبسایت رسمی دانشگاه هانوفر مراجعه کنید یا با دفتر مربوط به پذیرش دانشگاه تماس بگیرید.

 

 

کلاس های آنلاین زبان آلمانی

رشته هایی تحصیلی دانشگاه هانوفر(Leibniz University Hannover)

 

دانشگاه هانوفر یک دانشگاه چندرشته‌ای با برنامه‌های تحصیلی در دسته‌های مختلف می‌باشد. زیرا اطلاعات دقیق ممکن است با گذر زمان تغییر کنند، برخی از رشته‌های تحصیلی این دانشگاه را می‌توان به شرح زیر نام برد:

1.     مهندسی:

·         مهندسی مکانیک

·         مهندسی برق

·         مهندسی عمران

·         مهندسی صنایع

·         مهندسی مواد

2.     علوم زیستی:

·         بیوتکنولوژی و ژنتیک مولکولی

·         علوم پزشکی

·         بیوانفورماتیک

3.     علوم کشاورزی:

·         مهندسی آب و خاک

·         مهندسی کشاورزی

·         علوم گیاه‌پزشکی

4.     ریاضیات و علوم کامپیوتر:

·         علوم کامپیوتر

·         ریاضیات

5.     مدیریت و اقتصاد:

·         مدیریت صنعتی

·         اقتصاد

6.     فنون:

·         معماری و شهرسازی

·         هنرهای تجسمی

7.     علوم انسانی:

·         مطالعات آلمانی

·         زبان‌ها و فرهنگهای خارجی

8.     فیزیک:

·         فیزیک

9.     علوم اجتماعی:

·         جغرافیا و محیط زیست

·         علوم سیاسی

10.  علوم حقوقی:

·         حقوق

لطفاً به وبسایت رسمی دانشگاه هانوفر مراجعه کنید تا اطلاعات به‌روز و جزئی‌تری در مورد رشته‌های تحصیلی و شرایط پذیرش بدست آید. همچنین، با دفتر پذیرش دانشگاه تماس بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شما به‌روز است و هر گونه تغییر در برنامه‌های تحصیلی اعمال نشده است.

 

بورس دانشگاه هانوفر(Leibniz University Hannover)

 

دانشگاه هانوفر به عنوان یک دانشگاه عالی در آلمان، برنامه‌های مختلف بورس و کمک‌های مالی برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهد. این بورس‌ها ممکن است از منابع داخلی دانشگاه، سازمان‌های خصوصی یا دولت آلمان تأمین شده باشند. برخی از انواع بورس‌ها و کمک‌های مالی ممکن است عبارتند از:

1.     Bourses Hörtech Scholarship:

·         این بورس تحت پشتیبانی شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه تکنولوژی صنعتی و ارتباطات قرار دارد و به دانشجویان مهندسی مکانیک، برق، و مهندسی مواد اختصاص دارد.

2.     Kurt Hansen Science Scholarship:

·         این بورس به دانشجویان بین‌المللی اختصاص دارد که در زمینه‌های مهندسی، فیزیک، یا ریاضیات تحصیل می‌کنند.

3.     Katharina Gepke Scholarship:

·         بورسKatharina Gepke برای دانشجویان مرد و زن در تمام رشته‌ها با اهتمام به جنسیت و ترکیب جمعیت دانشگاه مختص است.

4.     DAAD Scholarships:

·         دانشگاه هانوفر همچنین همکاری باDAAD (سازمان تبادل دانشجویی آلمان) دارد و این سازمان بورس‌های مختلفی برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهد.

5.     هزینه زندگی و کار پاره‌وقت:

·         برخی از دانشجویان ممکن است از فرصت‌های کار پاره‌وقت در دانشگاه یا شهر هانوفر بهره‌مند شوند تا به تأمین هزینه‌های زندگی کمک کنند.

برای اطلاعات دقیقتر در مورد بورس‌ها و کمک‌های مالی مختلف، به وبسایت رسمی دانشگاه هانوفر مراجعه کرده و یا با دفتر پذیرش و دفتر کمک‌های مالی دانشگاه تماس بگیرید. همچنین، وبسایتDAAD نیز منابع خوبی برای اطلاعات در مورد بورس‌های تحصیلی در آلمان است.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان جهت ثبت نام کلیک کنید

 

 




Scroll to Top