اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: آلمانی

آموزش زبان و مکالمه آلمانی در اصفهان

آموزش زبان و مکالمه آلمانی در اصفهان

آموزشگاه زبان آلمانی موسسه زبان های خارجی سخن سرایان ( اصفهان )


موسسه سخن سرایان دوره های مقدماتی ، متوسط و پیشرفته زبان آلمانی را به شکل زیر ارائه می نماید
تمامی کلاسها به زبان آلمانی و با تکیه بر گفتگو و محاوره تشکیل می گردند. دوره ها به ترتیب از سطوح مقدماتی تا پیشرفته می باشد .


متد آموزش زبان آلمانی در موسسه سخن سرایان


متد تدریس ، در موسسه سخن سرایان برگرفته از کتاب های   starten wir  ( اشتارتن ویا ) مطابق با سر فصل تدریس زبان آلمانی در سفارت آلمان (تهران) می باشد .

کتاب های   starten wir در هر سطح مثلا  A1 در دوترم ارایه می شود. ( A 1-1 ) و ( A 1-2 )

      

در موسسه سخن سرایان هر کتاب مثلا ( A 1-1 ) ، در 27 جلسه یک و نیم ساعته و به صورت نیمه فشرده در مدت یک ماه و نیم تدریس می شود

 

برای داوطلبانی که امکان حضور در کلاس های عمومی را ندارند کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی نیز در نظر گرفته شده است .

جهت اخذ اطلاعات بیشتر با شماره تماس  : 36251197-36285448-031 تماس حاصل نمایید .

نحوه کار کردن با دانشجویان در کلاس های زبان آلمانی مبتنی بر مکالمه زبان بوده و دانشجویان برای شرکت در آزمون های بین المللی مانند گوته آلمان آماده می شوند

مدت زمان لازم برای رسیدن دانشجویان به سطح B1 به صورت کلاس عمومی  و جهت شرکت در آزمون گوته کمتر از 9 ماه خواهد بود لازم به ذکر است در صورت شرکت متقاضیان در دوره های فشرده این زمان کوتاه تر خواهد شد .


سطوح ارائه شده عبارتند از :


A 1- A 2
B 1- B 2
C 1- C2

هر سطح در دو دوره ارائه می گردد .


اهداف آموزشی و آشنائی با زبان آلمانی در سطوح مختلف :
توضیحات زیر درباره محتوای هر دوره مطابق با چارچوب تعیین شده مشترک در اروپا برای زبان آلمانی میباشد.


A 1
دانشجو قادر خواهد بود پس از این دوره واژه های روزمره ، پرسش و پاسخ درباره اطلاعات فردي و جملات ساده را که در ارتباط با نیازهای مشخصی میباشد ، درک کرده و بکار برد ضمنا خود را معرفی نموده و از دیگران پرسشهائی را بعمل آورد.

 

A2
دانشجو قادر خواهد بود پس از این دوره واژه هائی با کاربرد زیاد در ارتباط با موارد مشخص (مانند اطلاعات درباره خود و خانواده ، برقراري ارتباط در امور ساده ، تبادل اطلاعات مورد نياز، توصيف محيط زندگي ، خرید ، کار و محیط اطراف) را درک نموده و در شرایط ساده و معمول منظور خود را ادا نماید.


B1
دانشجو قادر خواهد بود پس از این دوره در صورت استفاده از زبان استاندارد و صحبت در مورد مسائل آشنا ، نکات اصلی را درک نماید و در بیشتر مواردی که در سفر به کشور مربوطه با آن روبرو میشود، مشکلات خود را حل کند و در عین حال قادر خواهد بود علاوه برنگارش متون با جملات ساده و پیوسته در ارتباط با مطالب آشنا و مورد علاقه ، گفتگو نماید .


B 2
دانشجو قادر خواهد بود پس از این دوره نکات اصلی متون پیچیده در ارتباط با مطالب معین یا انتزاعی را درک نموده و در رشته تخصصی خود بحث های تخصصی را دنبال نماید. وی قادر خواهد بود بطور ناگهانی و روان بدون اضطراب و آمادگي قبلي گفتگو کند. بطوریکه یک گفتگوی عادی با شخصی که زبان مادریش است، بدون هیچ مشکلی برای هر دو طرف بخوبی ممکن باشد .


C 1
دانشجو قادر خواهد بود پس ازاین دوره متون طولانی شامل طیف گسترده ای از واژه های سطح بالا را درک نموده ، درامور اجتماعی ،آکادمیک و حرفه ای به طور موثر بحث کرده و نکاتی را که مختصرا" مورد اشاره قرار گرفته اند نیز متوجه شود وی قادر خواهد بود بطور ناگهانی و روان گفتگو کند. بدون اینکه مجبور باشد به دفعات و بگونه ای محسوس در جستجوی لغات مورد نظر برآید.


C 2
دانشجو قادر خواهد بود پس از این دوره عملا" آنچه را می خواند یا می شنود بدون هیچگونه مشکلی درک نماید و اطلاعات کلامي و غير کلامي را خلاصه کند. وی قادر خواهد بود اطلاعات کتبی یا شفاهی از منابع گوناگون را جمع بندی نموده و در این رابطه دلائل یا توضیحات مربوطه را به شکلی پیوسته عنوان کند و معاني تلويحي مختلف در پيچيده ترين موقعيت ها تعبير و تفسير نماید

آشنایی با بهترین آثار تاریخی و گردشگری کشور آلمان

مقدمه :


زبان آلمانی یکی از مهمترین زبان های علمی و فرهنگی دنیا می باشد که علاوه بر آلمان و اتریش در کشورهای لوکزامبورگ ، بخشی از هلند ، شرق بلژیک و غرب فرانسه و همچنین در لیختن اشتاین به این زبان صحبت می شود. هم اکنون بیش از 100 میلیون نفر اروپایی به این زبان تکلم می کنند .


پس از چینی ، انگلیسی ، اسپانیایی ، روسی و هندی این زبان بیشترین تکلم را در دنیا دارد. موسسه زبانهای خارجی سخن سرایان افتخار دارد دوره های آموزش زبان آلمانی را در سه سطح مقدماتی ، متوسطه و پیشرفته با استاندارهای انستیتو گوته آلمان بصورت ترمیک و دوره ای برگزار نماید . امروزه کشور آلمان به دلیل اینکه یکی از سه کشور قدرتمند اروپا در زمینه تجاری و اقتصادی است می تواند یکی از شرکای تجاری مهم ایران در اتحادیه اروپا باشد

آلمان ، کشوری با فرهنگ غنی و تاریخچه ای غنی است. در این کشور می توان به صورت خلاصه و کاملا جامع تاریخ و هنر قاره اروپا را مشاهده کرد. همچنین توجه ویژه با آثار طبیعی باعث شده که این کشور دارای مناطق گردشگری متعددی باشد که، در ادامه متن به تعدادی از آنها اشاره می شود.

کشور آلمان یکی از قدیمی ترین و معروف ترین کشورهای دنیاست. این کشور با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان رسمیت داشته و پایتخت آن شهر برلین است. نشانه های تاریخی گواه بر این است که انسان ها حداقل از 230 هزار سال قبل در این منطقه سکونت داشته اند و در زمان امپراتوری قدرتمند روم این منطقه جزئی مهم از این امپراتوری بود. با وجود اهمیت این منطقه اما آلمان تا سال های زیادی منطقه حکومتی مهمی نبود و عمده دلایل معروفیت این کشور مربوط به هزاره دوم تاریخ است.

آلمان امروزی دارای مردمی با تنوع نژادی است و زبان رسمی این کشور زبان آلمانی است.

کشور آلمان در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته ترین کشورهای دنیا به شمار می رود و در زمینه های مختلف صنعتی در دنیا شهره است.

این کشور در قرن های گذشته همواره کشوری مهم بوده و خصوصا در قرن اخیر بسیاری از کشورهای دنیا زیر سلطه و یا تاثیر این کشور بوده اند. به همین دلیل امروزه این کشور توانسته با حفظ بخشی از اقتدار و صنعت قرن های گذشته های خود، به یک کشور مقتدر تبدیل شود و در نتیجه با توجه به شرایط عالی این کشور، آلمان به عنوان بهترین مقصد گردشگری به شمار می رود. در ادامه تعدادی از معروف ترین جاذبه های گردشگری آلمان معرفی خواهند شد.

آشنایی با بهترین آثار گردشگری کشور آلمان

شهر برلین یکی از بهترین مکان های گردشگری کشور آلمان

کشور آلمانیکی از بهترین و مناسب ترین مکان های اروپا و دنیا برای گذران امورات گردشگری است. این شهر به عنوان پایتخت کشور آلماندارای موزه های متعددی است که می توان با بازدید از آنها با بخش مهمی از تاریخ کشور آلمان، اروپا و همچنین تعدادی از آثار هنری دنیا را از نزدیک رو به رو شد.. این شهر با امکانات مختلف به عنوان بهترین مرکز تفریحات شبانه اروپا شناخته می شود. در این شهر می توان انواع هنرهای مختلف را مشاهده کرد و در این شهر می توان انواع غذاهای ارزان را تهیه نمود. برلین شهری عالی و به عنوان یکی از ارزان ترین پایتخت های اروپا به شمار می رود. دروازه براندنبورگ که پاسخی به طاق پیروزی در پاریس است، یادبود دیوار برلین و چک پوینت چارلی، گروسر تیر گارتن و ستون پیروزی یا همان باغ حیوانات، جنگل طبیعی و بسیار زیبای گرون والد، جزیره موزه، کاخ و پارک شارلوتنبورگ، رایشتاگ، باغ‌ های جانورشناسی برلین، محله نیکولای یا قلب شهر، باغ و موزه گیاه‌شناسی برلین و کلیسای یادبود قیصر ویلهلم از جمله آثار تاریخی شهر برلین و همچنین دیدنی های کشور آلمانهستند.

شهر مونیخ یکی از بهترین مکان های گردشگری کشور آلمان

کشور آلمان با جاذبه های گردشگری بی نظیر شهر مونیخ برای بسیاری از مردم سراسر دنیا شناخته شده است. این شهر به عنوان سومین شهر آلمان و مرکز ایالت بایرن است که در شمال رشته کوه معروف آلپ قرار گرفته است. حدود یک میلیون و سیصد هزار نفر در این شهر زندگی می کنند و به زبان آلمانیصحبت می کنند.

در منابع تاریخی متعدد کشور آلمانبارها به این شهر اشاره شده و آثار تاریخی و گردشگری این شهر گواهی بر قدمت و اهمیت ویژه این شهر در دوران تاریخی متعدد است.

کشور آلمانبه عنوان یکی از کشورهای پادشاهی دنیا مشهور است و به همین دلیل آثار تاریخی متعددی از این دوران برجای مانده است. کرسی سلطنتی باشکوه مونیخ که گنجینه ای از هنرهای مختلف است همواره در طول تاریخ مقر سکونت شاهزادگان و بزرگ منسبان آلمانی بوده و به همین دلیل به عنوان یکی از مجلل ترین کاخ های پادشاهی اروپا و یکی از آثار تاریخی و دیدنی های کشور آلمانبه شمار می رود. در این شهر همچنین میدان مارین پلاتز یکی از میدان های قدیمی و از جمله مکان های دیدنی این شهر است. در این میدان المان های تاریخی متعددی وجود دارند و همچنین بافت سنتی اطراف آن بینندگان را به قرون وسطی می برد.

کشور آلمان جاذبه های تاریخی و گردشگری متعددی دارد که در شهر مونیخ قرار دارند از جمله آنها می توان به کلیسای زیبا و عجیب و غریب آزام، باغ انگلیسی، کلیسای سنت پیتر، تئاتر کوویه، کلیسای سنت مایکل و باغ وحش هلابرون که یکی از باغ وحش های بزرگ اروپا است اشاره نمود .

دیگر آثار تاریخی و گردشگری کشور آلمان

کشور آلمان مللو از آثار گردشگری و تاریخی متعدد است. بی شک نام بردن از همه آنها در این مقاله امکان پذیر نیست با این حال سعی شده به تعدادی از مهمترین آنها اشاره شود. از دیگر آثار تاریخی، گردشگری و دیدنی های کشور آلمان می توان به بنای تاریخی نبرد ملت ها در لامپزیگ، تالار قدیمی شهر بامبرگ، کوه های هارز، کلیسای جامع آخن آلمان با آثار هنری کم نظیر، جزیره سیلت با سواحل عالی و موقعیت جغرافیایی بکر، شهر زیبا، فریبنده و بی نظیر ادینبورگ، پارک ملی ساکسون که تلفیقی از طبیعت و معماری انسانی است، دروازه هولستن، شهر قدیمی هایدلبرگ، قلعه شورین، صخره های روگن، شهر کوهستانی بایرن، کوه تسوگ اشپیتسه که شبیه به یک نقاشی تخیلی است، بازار کریسمس نورنبرگ، رودخانه رمانتیک راین، شهر تاریخی لینداو، شهر زیبای روتنبورگ و همچنین جنگل سیاه که از مناطق بکر و طبیعی گردشگر بی نظیر دنیاست، اشاره نمود.

چند نکته مهم و کاربردی برای مسافرت به کشور آلمان

کشور آلمان یکی از گردشگر پذیرترین کشورهای دنیا به شمار می رود. این کشور دارای مردمی بسیار متمدن است که قطعا ارتباط کلامی با آنها می تواند علاوه بر لذت بخش تر کردن مسافرت، در شناخت بهتر این کشور تاثیرگذار باشد. به همین دلیل توصیه می شود در حد امکان قبل از سفر به کشور آلمان نسبت به فراگیر پی اصولی زبان آلمانی اقدام کرد. البته فراگیری این زبان در موسسات معتبر و حرفه ای کار سختی نیست و می توان در مدت کوتاهی این زبان را فرا گرفت. برای مثال موسسه سخن سرایان به عنوان یک آموزشگاه زبان در اصفهان این زبان را آموزش به صورت حرفه ای و کوتاه آموزش می دهد و آموزش مکالمه زبان آلمانی اصفهان با استفاده از بهترین اساتید انجام می شود




Scroll to Top