اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

آموزش زبان اسپانیایی

آموزشگاه زبان اسپانیایی در اصفهان ، آموزش زبان اسپانیایی ، مکالمه زبان اسپانیایی اصفهان

 

آموزش مکالمه زبان اسپانیایی در موسسه زبان های خارجی سخن سرایان ( اصفهان )



آموزشگاه زبان سخن سرایان یکی از معتبرترین موسسات آموزش زبان اسپانیایی در اصفهان می باشد که از سال 1382 فعالیت خود را در زمینه تدریس زبان اسپانیایی آغاز نموده و تا کنون به طور جدی و فعال ادامه داده است .

 

هر دوره شامل 40 جلسه کلاس و در مدت 3 ماه برگزار می گردد دوره پایه شامل سطح A1 زبان اسپانیایی می باشد و در ادامه سطح A2 و ..... که مبتنی بر مکالمه زبان اسپانیایی می باشد ، برگزار می گردد .

 

برای داوطلبانی که امکان حضور در کلاس های عمومی را ندارند کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی نیز در نظر گرفته شده است .

 

جهت اخذ اطلاعات بیشتر با شماره تماس  : 36251197-36285448-031 تماس حاصل نمایید .

 

در این موسسه زبان اسپانیایی توسط کادر مجرب دارای تحصیلات آکادمیک در رشته زبان اسپانیایی با بهره گیری از جدیدترین متدهای آموزشی به صورت Audio Visual در خدمت علاقه مندان یادگیری این زبان می باشد .


متد آموزشی :


آموزش زبان اسپانیایی در موسسه سخن سرایان مطابق با استانداردهای موسسه بین المللی آموزش زبان اسپانیایی سروانتس و به بهرگیری از کتابهای آموزشی پیشرفته ذکر شده انجام می شود. یکی از رایج ترین متدهای آموزش اسپانیایی در دنیا Sueña می باشد .

 

مجموعه کتاب ، حاصل تلاش زبانشناسان و مدرسين زبان اسپانيايي در دانشگاه Alcalá مي باشد . این کتاب از سطح مبتدي تا سطح پيشرفته طراحي شده است . همچنین مجموعه کتابهاي Sueña منطق بر چارچوب کلي موسسه Cervantes اسپانيا می باشد.


در هر يک از سطوح سعي بر آن است که با استفاده از تمرينات و مثالهاي بسيار متنوع ، زبان آموز را به هر چهار مهارت خواندن و و درک مفاهيم ، گفت و شنود، نگارش و تلفظ مسلط کرده و به صورت مداوم دانشجو را به مشارکت در پيشبرد کلاس تشويق نماييم .


دركنار متد اصلی كتب كمك آموزشی ، فیلم های آموزشی و كتاب های داستان نیز ارائه می شود تا زبان آموزان به سطح زبانی لازم برای برقراری ارتباط در كشورهای اسپانیایی زبان و یا درمحیط كاری در ایران دست یابند و بتوانند درآزمون های DELE که از طرف سفارت اسپانیا برگزار می شود شرکت نمایند .

 

کاستیلی یا زبان اسپانیایی


زبانی از خانوادهٔ زبان های رومی و یکی از پُرگویش‌ وَرترین زبان‌های جهان است.


زبان اسپانیایی به لحاظ تکلم به عنوان زبان مادری رتبه دوم و از نظر مجموع افرادی که به این زبان سخن می‌گویند رتبه سوم را در جهان دارد .
در سال 1999 میلادی ،اسپانیایی زبان مادری ۳۵۸ میلیون نفر و مجموعا ۴۱۷ میلیون سخنور بوده است و هم اکنون این ارقام به ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون نفر افزایش یافته‌اند .


در حال حاضر این زبان به جز اسپانیا در 23 کشور از جمله مکزیک ، آرژانتین ، کلمبیا ، شیلی ، ونزوئلا، پرو، بولیوی ، کوبا، پوئه رتوریکو، اکوادور، نیکاراگوا، اکوادور و غیره به عنوان زبان رسمی تکلم می شود .


زبانهایی که در کشور اسپانیا به آنها صحبت می شود :

 

کاسته یانو، گایه گو، کاتالان و باسکو هستند که زبان کاسته یانو یا کاستیلی زبان رسمی اسپانیا و سایر کشورهای اسپانیایی زبان محسوب می شود.

 

کشور اسپانیا بالای ۴۸ میلیون جمعیت دارد که البته اگر بخواهیم به این تعداد افرادی را که زبان دومشان زبان اسپانیایی است را اضافه کنیم چیزی معادل ۴۸۰ میلیون نفر می شوند که همه به زبان کاستیلی صحبت می کنند و به این زبان زنده و مهم جهان مسلط هستند.

این موضوع به تنهایی می تواند دلیل مهمی برای یادگیری زبان اسپانیایی باشد چرا که زبان اسپانیایی بعد از زبان چینی در واقع دومین زبان پر گویش یا پر متکلم در جهان محسوب می شود.

 


زبان اسپانیایی زبان رسمی بسیاری از کشورهای مهم جهان از جمله آرژانتین، شیلی، مکزیک، اروگوئه، پرو، اسپانیا، کوبا، کلمبیا، پاراگوئه و ونزوئلا است و می توان به عنوان زبان غیر رسمی کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا از این زبان نام برد که البته باید به این موضوع نیز اشاره داشت که حدود ۲۱درصد جمعیت ایالات متحده آمریکا به زبان اسپانیایی سخن می گویند.

گردشگری در کشور اسپانیا

 

از مناطق دیدنی در کشور اسپانیا می توان به موارد زیر اشاره داشت:


- سویا: شهر سویا در کشور اسپانیا یکی از شهرهای قدیمی و مربوط به روم باستان است که از این شهر به عنوان شهر آندلسی اسپانیا نیز یاد می شود. تنها پیاده روی در این شهر می تواند شما را سر ذوق بیاورد و برای شما خاطرات خوبی را در سفر به اسپانیا رقم بزند.

 


- سانتیاگو دِ کامپوستلا: زیارتگاه سانتیاگودِ کامپوستلا در اسپانیا، یکی از مهم ترین زیارتگاه های مسیحی است که یکی از مراکز توریستی و زیارتی در اسپانیا محسوب می شود. این مکان از لحاظ قدمت و زیبایی می تواند به عنوان یکی از زیباترین مراکز گردشگری در اسپانیا شناخته شود.

 


- لئون: از مشخصه های این شهر زیبا می توان به کلیسای جامع آن اشاره داشت. جایی که با معماری فوق العاده اش می تواند چشمان شما را ساعت ها به خود خیره نگه دارد. این کلیسای اسپانیایی با حیاط ۲۰۰۰ متری خود و البته نقوش حکاکی شده و معماری خارق العاده اش در میان مردم اسپانیا و سایر علاقه مندان به تاریخ کشور اسپانیا از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.


- مینورکا: جزیره مینورکا در اسپانیا با داشتن اقیانوسی آرام و فیروزه ای رنگ شما را در هر کجای دنیا که باشید به خود مجذوب می کند و شما می توانید در کنار این اقیانوس زیبا زمان خود را به تفریح و سرگرمی بگذرانید و از سفر خود لذت ببرید.

 


- کاسرس: شهر کاسرس در اسپانیا به عنوان میراث سال یونسکو شناخته شده است و از شهرهای قرون وسطایی در اسپانیا است. شما می توانید با سفر به این شهر به جایی که کمتر کسی به آنجا سفر کرده است سفر کنید و از یک مسافرت آرام در یک شهر تاریخی در اسپانیا لذت ببرید


آموزش و پرورش


تحصيلات در اسپانيا به دوره هاي آموزش قبل از دبستان، تحصيلات عمومي (8 سال) و دوره دبيرستان (4 سال) تقسيم مي شود. تحصيلات در اين دوره ها در مدارس دولتي و وابسته به كليسا رايگان بوده و تا 16 سالگي اجبـاري اسـت. علي الاصـول بيـن مدارس دولتي (كه تعليمات ديني را از دروس خود حذف كرده اند) و مدارس وابسته به كليسا (كـه بـه آموزش آن توجه و تاكيـد ويژه دارند)، براي جدب دانش آموزان رقابت وجود دارد. عـلاوه بر مـدارس فوق الذكر، مدارس خصوصي نيز در اسپانيا فعاليت دارند.


تحصیل در دانشگاههای اسپانیا


تحصیلات در دانشگاههای دولتی اسپانیا برای عموم دانش پژوهان و داوطلبان بین المللی رایگان می باشد. البته این به معنی 100% رایگان نیست بلکه داوطلبان شهریه به نسبت بسیار پائین تر از دیگر دانشگاههای اروپا می پردازند. به طور مثال برای مقطع کارشناسی ارشد شهریه هر ترم بین 500 تا 800 یورو نسبت به رشته مورد تحصیل متفاوت است که البته این مبلغ برای تحصیل در مقطع دکترا بسیار پائین تر است.


اکثر دانشگاه های اسپانیا دوره های تحصیلی خود را به زبان اسپانیایی ارائه می دهند لذا یادگیری این زبان بسیار ضروری و لازم می باشد. البته برخی دانشگاههای مستقر در اسپانیا دوره هایی به زبانهای انگلیسی و فرانسوی برگزار می کنند که هم از نظر هزینه گرانتر از تحصیل به زبان اسپانیایی است و هم برای اخذ پذیرش داشتن اطلاعات پایه زبان اسپانیایی ضروریست .


از جمله دانشگاه های برتر اسپانیا :


Universidad de Alcala de Henares
Universitat HYPERLINK "http://www.ecap.uab.es/" HYPERLINK
"http://www.ecap.uab.es/"AutonomaHYPERLINK "http://www.ecap.uab.es/" de
HYPERLINK "http://www.ecap.uab.es/"Barcelon
Universidad HYPERLINK "http://www.ucm.es/"ComplutenseHYPERLINK
"http://www.ucm.es/" de Madrid
Universitat HYPERLINK "http://www.ub.edu/" de Barcelona
Universidad de Cantabria
Universidad de Extremadura
Universidad de Granada
Universidad de Las Palmas de Gran HYPERLINK "http://www.ulpgc.es/"Canaria
Universidad de Murcia
Universidad de Salamanc

این 10دانشگاه از جمله دانشگاههای گروه یک یعنی برترین دانشگاههای اسپانیا محسوب می شوند که هر کدام رشته های تحصیلی و شرایط پذیرش خاص خود را دارند که داوطلبان محترم با ورود در هر یک از سایت های این دانشگاه ها می تواند اطلاعات مورد نیاز خود را به اسپانیایی و انگلیسی جستجو کند .


پس از اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر مدارکی که جهت ارائه به سفارت نیاز دارید شامل: گواهی عدم سوءپیشینه و ترجمه آن به اسپانیایی، ریز نمرات تحصیلی با مهر وزارت خارجه و ترجمه آن ، گواهی سلامت با ترجمه آن و آزمایشات لازم برای گواهی سلامت شما که شامل ایدز و هپاتید می باشد.


لازم به ذکر است که برای ویزای تحصیلی سفارت اسپانیا از شما مدرک زبان نمی خواهد اما شما برای کار ، زندگی یا تحصیل در این کشور باید حتما به این زبان آشنایی داشته باشید چون عملا مردم اسپانیا تمایلی به انگلیسی صحبت کردن ندارند. البته برای داشتن شغل و ادامه تحصیل در مقاطع بالا داشتن مدرک DELE امتیاز بزرگی محسوب می شود .

 


آزمون DELE چیست ؟


DELE ( دیپلم اسپانیایی ) یک مجوز رسمی از میزان تسط به زبان اسپانیایی می باشد که از طرف وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و ورزش اسپانیا صادر شده و دارای اعتبار بین المللی است. همه ساله این آزمون به طور همزمان در 86 کشور جهان برگزار می شود. موسسه سروانتس که یک موسسه بین المللی آموزش زبان اسپانیایی می باشد عهده دار برگزاری این آزمون در سطح جهانی است ولی آماده سازی، اصلاح و نهایتا ارزیابی این آزمون از طرف دانشگاه سالامانکا انجام می گیرد. البته چون موسسه سروانتس در ایران شعبه ندارد این آزمون را گاهی خود سفارت اسپانیا برگزار می کند .

 

فهرست دانشگاه های بین المللی اسپانیا


دانشگاه بين المللي آندالوسيا
دانشگاه بين المللي منندز پلايو در سانتاندر
Top universities of Spain
1- Madrid Universidad Complutense de Madrid

2- Madrid Universidad Politécnica de Madrid

3- Barcelona Universitat de Barcelona

4- Universitat Politècnica de Catalunya "

5- Universidad de Granada

6- Universidad de Sevilla

Universidad de Las Palmas de Gran Canaria -7
Las Palmas de Gran Canaria ...
8- Universitat de València
Valencia
9- Universitat Autónoma de Barcelona
Cerdanyola del Vallès
10- Universidad de Zaragoza
Zaragoza
11- Universidad del País Vasco
Bilbao
12- Universidad de Alicante
San Vicente del Raspeig ...
13- Universidad de Málaga
Málaga
14-Universidad de Cádiz
Cádiz
15- Universidad Politécnica de Valencia
Valencia ...
16- Universidad Autónoma de Madrid
Cantoblanco
17- Universidad Pompeu Fabra
Barcelona
18- Universidad de Huelva
Huelva
19- Universidad de Salamanca
Salamanca ...
20- Universidad de Valladolid
Valladolid ...

21- Universidad de Extremadura
Badajoz
22- Universitat Jaume I
Castelló de La Plana
23- Universidad de Cantabria
Santander
24- Universidad Rey Juan Carlos
Móstoles ...
25- Universidad de La Rioja
Logroño
26- Universidad de Oviedo
Oviedo ...
27- Universidad de Castilla La Mancha
Ciudad Real
28- Universidad de Murcia
Murcia ...
29- Universidad de Santiago de Compostela
Santiago de Compostela ...
30- Universidad de Vigo
Vigo ...
31- Universidad de Alcalá
Alcalá de Henares ...
32- Universidad de Córdoba
Córdoba
33- Universidad de La Coruña
A Coruña
34- Universidad Carlos III de Madrid
Getafe
35- Universitat Rovira I Virgili
Tarragona ...
36- Universidad de Navarra
Pamplona ...
37- Universidad Pablo de Olavide
Sevilla
38- Universidad de La Laguna
La Laguna ...
39- Universidad de León
León ...
40- Universidad de les Illes Balears
Palma de Mallorca
41- Universidad de Almería
La Cañada de San Urbano
42- Universidad Internacional Menéndez Pelayo
Madrid
43- Universidad Politécnica de Cartagena
Cartagena
44- Universitat de Girona
Girona
45- Universidad de Deusto
Bilbao ...
46- Universidad de Jaén
Jaén ...
47- Universitat Ramon Llull
Barcelona
48- Universidad Miguel Hernández de Elche
Elche ...
49- IE University
Segovia ...
50- Universidad Europea de Madrid
Villaviciosa de Odón
51- Universidad Pontificia Comillas
Madrid
52- Universidad Pública de Navarra
Pamplona ...
53- Universitat de Lleida
Lleida
54- Universidad de Burgos
Burgos
55- Universidad Católica San Antonio
Guadalupe
56- Mondragon Univertsitatea
Mondragón ...
57- Universidad Camilo José Cela
Villafranca del Castillo
58- Universidad Internacional de Andalucía
Sevilla ...
59- Universidad Antonio de Nebrija
Hoyo de Manzanares
60- Universidad Alfonso X el Sabio
Villanueva de La Cañada
61- Universitat Internacional de Catalunya
Barcelona ...
62- Universidad CEU Cardenal Herrera
Moncada ...
63- Universidad Francisco de Vitoria
Madrid ...
64- Universidad Pontificia de Salamanca
Salamanca
65- Universidad San Jorge
Zaragoza ...
66- Universitat de Vic
Vic
67- Universidad CEU San Pablo
Madrid ...
68- Universidad Católica de Ávila
Ávila
69- Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir
Valencia
70- Universidad Europea Miguel de Cervantes
Valladolid
71- Universidad Abat Oliba CEU
Barcelona ..




Scroll to Top