اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

تحصیل در اسپانیا

در این مطلب ضمن معرفی کامل کشور اسپانیا، در مورد مهاجرت دندانپزشکان به اسپانیا ، راههای دیگر مهاجرت و به طور کلی به موضوعات و مطالب مهمی که به مهاجرت به اسپانیا کمک کند پرداخته می شود.

مهاجرت دندانپزشکان به اسپانیا

برای درک بهتر مطالب فهرستی با عناوین مختلف در مورد سوالات احتمالی برای مهاجرت دندانپزشکان به اسپانیا و به طور کلی مهاجرت به این کشور وجود دارد که به هر یک به طور کامل پاسخ داده می شود:

  1. کشور اسپانیا چگونه است و در کجا قرار دارد؟
  2. اسپانیا چند زبان دارد؟
  3. صنعت گردشگری کشور اسپانیا چگونه است؟
  4. مهمترین شهرهای اسپانیا کدام موارد می باشند؟
  5. مردم اسپانیا چه فرهنگی دارند؟
  6. مهاجرت دندانپزشکان به اسپانیابه چه صورت است؟
  7. دوره های تحصیلی دندانپزشکی در اسپانیا چه مزیت هایی دارد؟
  8. تخصص دندانپزشکی در اسپانیا چه مزیت هایی دارد؟
  9. دانشکده دندانپزشکی اسپانیا چه برنامه هایی را برای متخصصان دارد؟
  10. انواع قوانین و روش های مهاجرت به اسپانیا کدام موارد می باشند؟
  11. پارامترهای عمومی برای گرفتن ویزای اسپانیا
  12. نحوه به دست آوردن تابعیت و شهروند اسپانیا شدن به چه شکل است؟

کشور اسپانیا چگونه است و در کجا قرار دارد؟

اسپانیا با همین نام پادشاهی یکی از کشورهای مستقل و جزء اتحادیه اروپا می باشد. این کشور در شبه جزیره ی ایبری در جنوب غربی اروپا قرار دارد. عمده ی کشور اسپانیا از ناحیه ی جنوبی و شرقی به دریای مدیترانه و منطقه ی جبل الطارق، از بخشهای شمالی و شمال شرقی به کشور فرانسه، آندورا و خلیج بیسکای و از سوی غرب و شمال غرب به پرتقال و بخش هایی از اقیانوس اطلس منتهی می شود.

محدوده ی این کشور علاوه بر ناحیه ی اصلی جزیره های بالئارس واقع در دریای مدیترانه، شامل جزیره های قناری که در حاشیه ی ساحلی آفریقایی اقیانوس اطلس واقع هستند و شهرهای سبته و ملیله در آفریقای شمالی نیز می باشد که دارای مرز مشترک با کشور مراکش و تعدادی جزیره قابل سکونت و برخی غیرمسکونی می باشد.

کشور اسپانیا چگونه است و در کجا قرار دارد؟

این جزیره ها با عناوین آلبوران، شافاریناس، آلوزماس، ولزدلا گومرا شناخته می شوند.

با وسعتی معادل 505992 کیلومتر مربع، اسپانیا در بخش غربی اروپا،دومین کشور از نظر وسعت و از نظر کلی پنجمین کشور بزرگ قاره ی اروپا می باشد.

نخستین بار و حدود 35000 سال پیش، آدمیان به جزیره ایبریا وارد شدند و در حدود 200 سال قبل از تولد مسیح، این ناحیه تحت حکومت رومیان قرار گرفت و با هیسپانیا شناخته شد که پس از آن، در قرون وسطی و به واسطه ی قبیله های ژرمن و مورها تصرف شد.

اسپانیا چند زبان دارد؟

کشور اسپانیا یک کشور است که دارای چند زبان می باشد و بر طبق قانون اساسی از همه ی حقوق انسانی حفاظت و پاسبانی می کند.

اسپانیایی یا اسپانیولی در دسته ی زبان های مرسوم و مورد تایید همه ی نقاط این کشور به شمار می رود و بر اساس قانون وظیفه و حق هر فرد با نژاد اسپانیایی است که این زبان را به طور کامل یاد بگیرد. از جمله زبان های دیگری که در این کشور صحبت می شود، عبارتند از:

پیشنهاد می کنیم از مقاله ۱۰ دلیل برای یادگیری زبان اسپانیایی دیدن کنید.

  1. زبان باسکی در ناوارا و باسک

زبان کاتالان در کاتالونیا و والنسیا که در والنسیا گونه متفاوتی از کاتالایی یعنی گویش والنسیایی وجود دارد که جزء زبان های رسمی این کشور می باشد.

  1. زبان گالیسی در گالیسیا

به لحاظ نسبت و درصد گویش، زبان باسکی دو درصد، کاتالایی و والنسیایی هفده درصد و گالیسی هفت درصد در کشور اسپانیا دارای کاربرد هستند. از سال 2006 یک لهجه به نام اکسیتان در کاتالونیا شاخته شده که تنها 6700 نفر گویشور این زبان هستند و شهر اسپانیایی ملیله در شمال آفریقا زبان ریفیتان به وسیله بخش قابل توجهی از ساکنان به کار برده می شود.

زبان گالیسی در گالیسیا

صنعت گردشگری کشور اسپانیا چگونه است؟

این کشور در طول چهار دهه گذشته به یکی از کشورهای توریستی و گردشگری تبدیل شده است، به صورتیکه صنعت گردشگری آن جزء دومین صنعت گردشگری بزرگ دنیا می باشد.

در حال حاضر آثار تاریخی بسیار زیاد و موقعیت جغرافیایی این کشور باعث شده تا هر ساله به تعداد توریست های آن اضافه شود و یکی از درآمدهای اصلی این کشور از طریق همین صنعت می باشد.

در این کشور رتبه بندی هتل ها و اقامتگاهها بسیار سخت گیرانه انجام می شود و هتل های اسپانیا از سطح بسیار بالا و گران تر از کشورهای دیگر می باشد.

صنعت گردشگری کشور اسپانیا چگونه است؟

مهمترین شهرهای اسپانیا کدام موارد می باشند؟

اسپانیا دارای شهرهای زیادی است که مهمترین آنها عبارتند از:

شهر مادرید در اسپانیا

شهر زیبای مادرید پایتخت کشور اسپانیا است. مادرید دقیقا در مرکز اسپانیا قرار گرفته است و در فلات اسپانیا مستقراست که پس از شهر بزرگ لندن و برلین آلمان، از زمره شهر های بزرگ در حوزه ی اتحادیه اروپا است. جمعیت شهر مادرید حدود 3.3 میلیون می باشد که دارای وسعتی معادل با 604.3 کیلومتر مربع است.

این شهر به خاطر اینکه در مرکز جغرافیایی این کشور و فعالیت های مثبت سیاسی و مالی که دارد، جزء شبه جزیره ایبری به شمار می رود. از جمله جاذبه های دیدنی این شهر می توان به

پالاسیو رئال یا همان کاخ سلطنتی، پارک رتیروف موزه باستان شناسی، موزه دل پرادو، موزه ملی مرکز هنر رئینا سوفیا و موزه تایسن بورنمیسا.

اشاره نمود

شهر بارسلون در اسپانیا

بعد از مادرید پرجمعیت ترین شهر اسپانیا، بارسلون می باشد و مهمترین بندر کشور اسپانیا می باشد که پایتخت شهر کاتالونیا است.

این شهر بخش اصلی شهرداری ها می باشد و جزء ششمین شهر پرجمعیت اتحادیه اروپا است که یکی از کلان شهرهای اروپا در کنار دریای مدیترانه می باشد.

بندر بارسلونا از اساسی ترین بندرهای قاره ی اروپا واقع در دریای مدیترانه می باشد و فرودگاه شهر بارسلونا موفق شده است در سال 2009 در حدود 27 میلیون مسافر را به نقاط متنوعی جابجا نماید.

این شهر دارای یک قطار سریع السیر می باشد که اسپانیا را به فرانسه و سپس به پرتقال وصل میکند. بارسلون در آغاز در فرم یک شهر رومی ساخته شد و سپس پایتختی برای کنت های بارسلون شد.

بعد از ملحق شدن به پادشاهای آراگون یکی از شهرهای مهم امپراطوری آراگون بوده که در تاریخ زمان خودش بارها مورد تصرف واقع شد و امروزه شهر بارسلون از جمله مراکز مهم فرهنگی و یکی از مقصدهای اصلی گردشگران شده که بسیار توریست پذیر است.

شهر بارسلون در اسپانیا

شهر والنسیا در اسپانیا

بعد از مادرید و بارسلونا شهر والنسیا نیز از جمعیت زیادی برخوردار است و این شهر جزء سومین منطقه شهری بزرگ اسپانیا می باشد که جمعیت تقریبی 2.3 میلیون نفر را دارد.

بندر والنسیا به لحاظ حمل و نقل و جابجایی های کانتینرها، پنجمین بندر در قاره ی اروپا و در زمره ی بزرگترین بندرهای دریای بزرگ مدیترانه می باشد.

این شهر از شهرهای روم بوده که در زمان های دور تاسیس گشته و محل واقع شدن آن در بخش شرقی شبه جزیره ی ایبری در جوار رودخانه توریا و در بخش فوقانی خلیج والنسیا است که در دریای مدیترانه قرار دارد.

والنسیا با تقریبا 169 هکتار اراضی تاریخی و باستانی خود، در زمره ی مرکزهای تاریخی عظیم اسپانیا به شمار می رود و این سرمایه تاریخی و فرهنگی، والنسیا را به یکی از مقصد های توریستی مبدل نموده است. از نمونه اثرهای باستانی که شهر والنسیا دارد، می توان به مواردی چون

کلیسای جامع اسپانیا، مجموعه برج های سرانو، لونخا دلا سدا و شهر هنر و علوم

اشاره داشت.

شهر سبیا در اسپانیا

سبیا یا با نام سویا یا حتی سویل در بخش خودمختار اندلس در کشور اسپانیا قرار دارد که نام عربی این شهر اشبیلیه است که جاذبه توریستی آن کلیسای جامع سبیا است.

شهر ساراگوسا در اسپانیا، مورسیا، پالما د مایورکا، لاسپالماس، لاکرونیا، شهر مالاگا از جمله شهرهای دیگر کشور اسپانیا می باشند.

شهر سبیا در اسپانیا

مردم اسپانیا چه فرهنگی دارند؟

رفتار مردم اسپانیا اغلب خونگرم و پرمهر است و همانند ایرانی ها از مهمانان بسیار استقبال می کنند و یکی از دلایل محبوبیت بالای این کشور همین است و افرادی که به این کشور مهاجرت میکنند کمتر غربت و تنهایی را احساس میکنند.

خیلی از رفتارهای مردم اسپانیا مانند ایرانی ها می باشد و به همین دلیل خیلی راحت با آنها ارتباط برقرار کرده و احساس خوبی را به یکدیگر منتقل میکنند. به عنوان مثال خیلی از ایرانی ها در زمان ملاقات با یکدیگر دست می دهند و برای همراهی کردن اسم خانم ها یا آقایان از کلمه های DON یا DONA استفاده می کنند.

در محیط های اداری و کاری رفتاری غیر صمیمانه از خود نشان می دهند

در محیط های اداری و کاری رفتاری غیر صمیمانه از خود نشان می دهند و در محل کار باید قوانینی را رعایت کنند که کارها به بهترین شکل ممکن انجام شود و این خود باعث پیشرفت بسیاری از افراد در محیط کار شده است. در مهمانی ها و دید و بازدید ها برای میزبان گل، شیرینی دسر یا بطری های نوشیدنی می برند و فرد میزبان هدیه را باز کرده و از آنها تشکر میکنند.

در زمان مهمانی ها و دید و بازدید ها تا صرف شام در جایی که نشسته اند منتظر می مانند و بعد از دعوت شدن برای شام یا نهار از جای خود بلند می شوند.

تا زمانی که غذایشان مجددا سرو نشده قاشق و چنگال را روی یکدیگر قرار می دهند و این نشان دهنده آن است که دیگر میلی برای غذا ندارند. در زمان اتمام غذا قاشق و چنگال را به صورت موازی بر روی یکدیگر قرار می دهند.

فرهنگ پوشش این کشور برای سرکار و مراسمات اداری بسیار رسمی بوده است و باید با نهایت دقت انجام شود که از آراستگی های لازم نیز برخوردار باشد.

در مهمانی، مراسمات و جشن ها نیز پوشش و لباس های آنان نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این کشور در مورد مذهب کسی از آنها سوال نمی شود و در این مورد تعصب بسیار زیادی دارند.

در محیط های اداری و کاری رفتاری غیر صمیمانه از خود نشان می دهند

مهاجرت دندانپزشکان به اسپانیا به چه صورت است؟

این کشور به دلیل اینکه از لحاظ اقتصادی، فرهنگی، موقعیت جغرافیایی، آب و هوا باعث شده تا افراد زیادی برای مهاجرت برای این کشور اقدام کنند.

مهاجرت دندانپزشکان به اسپانیا یکی از اصلی ترین موضوعات مهاجرت این کشور است که بسیار مورد توجه است و هر ساله افراد متخصص زیادی را از سراسر دینا جذب کرده و آنها را به خدمت میگیرد. مدرک تخصصی دندانپزشکی در اسپانیا شامل دو مرحله می باشد که با نام Ciciles معروف است و در مرحله اول به خصوص در سال اول دوره، علوم پایه را پوشش می دهد که فرد از ابتدا می تواند به تحصیل در این رشته بپردازد.

اما برای افرادی که تخصص خود را دریافت کرده اند و میخواهند از طریق مهاجرت دندانپزشکان به اسپانیا این اقدام را انجام دهند،

به دلیل پیچیدگی دوره ها و تعداد زیاد دانشجو از افراد زیادی برای تدریس و یا کلاسهای عملی یا حتی دوره های درمان استفاده میکنند که این فرصت بسیار خوبی برای دندانپزشکانی است که می خواهند در کشوری دیگر به تحصیل یا کار بپردازند. ضمن اینکه همانطور که قبلا گفته شد کشور اسپانیا جزء کشورهای ثروتمند و بسیار با اهمیت است.

دوره های تحصیلی دندانپزشکی در اسپانیا چه مزیت هایی دارد؟

یک دوره پنج ساله با نام UEM در رشته دندانپزشکی ارائه می شود که معادل دوره BDS انگلستان می باشد و افرادی که در این رشته فارغ التحصیل می شوند، می توانند در کشورهایی مانند: انگلستان، ایرلند و دیگر کشورها شروع به کار کنند. این دوره به زبان انگلیسی تدریس می شود که البته برای ارتباط بهتر با بیمار حتما باید زبان اسپانیایی نیز یاد گرفته شود.

تخصص دندانپزشکی در اسپانیا چه مزیت هایی دارد؟

  • چنانچه افراد دارای تخصص می خواهند برای مهاجرت کاری به اسپانیا از طریق رشته دندانپزشکی اقدام کنند، می توانند حضور در بهترین مراکز درمانی و بیمارستان های اسپانیا را تجربه کنند.
  • امکان پذیرش دائم از این کشور برای آنها فراهم می شود.
  • امکان بسیار راحت تر پذیرش برای کشورهای دیگر مانند: آمریکا، کانادا و دیگر کشورهای اروپایی
  • هزینه های زندگی بسیار مناسب و در عین حال با کیفیت
  • امکان گذراندن دوره های فوق تخصص و ورود به مراحل بالاتر
  • اقامت در کشوری بسیار خوب و با آب و هوایی دلپذیر

همچنین برای افرادی که قصد دارند، این رشته را در اسپانیا شروع کنند و تخصص خود را از این کشور بگیرند نیز مزایای بسیار زیادی وجود دارد، از جمله اینکه:

  • تحصیل در فضایی با کیفیت و استانداردهای بسیار بالا
  • شهریه های مناسب و مزایای بسیار زیاد برای دانشجویان ممتاز
  • دروس های تدریس شده بر اساس مدارک بین المللی
  • مدارک معتبر برای دیگر کشورها
  • امکان انتقال مدارک و ادامه تحصیل در ایران و سایر کشورها

دانشکده دندانپزشکی اسپانیا چه برنامه هایی را برای متخصصان دارد؟

UB دانشکده دندانپزشکی اسپانیا برای آموزش متخصصان دندانپزشکی بر اساس دستور العمل های رسمی وجود دارد که برنامه های تحصیلی آن برای دانشجویان و متخصصان بر اساس واحدهای دوره های اروپایی می باشد و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

دانشگاه llicenciaturadegreeدر رشته های دندانپزشکی فارغ التحصیلان را به عنوان یک حرفه و شغل مجزا آماده می کند و در این رشته آموزش های بسیار مفید و کاربردی به دانشجویان و افراد متخصص داده می شود.

دندانپزشک باید صلاحیت لازم برای انجام فعالیت های دندانپزشکی در این کشور را داشته باشد

مشخصاتی که از رشته دندانپزشکی در کشور اسپانیا وجود دارد، با قوانین اروپا تایید صلاحیت شده است و این بدان معناست که دندانپزشک باید صلاحیت لازم برای انجام فعالیت های دندانپزشکی در این کشور را داشته باشد که البته با آموزش های کاربردی که می بیند بسیار می تواند توانمند عمل کند.

در این مطلب سعی شد اصلی ترین مواردی که برای گرفتن تخصص، فوق تخصص، مهاجرت کاری دندانپزشکان به اسپانیا و یا تحصیل در رشته اسپانیا ذکر شود که البته آمارهای دقیق در این رابطه را باید با موسسات مهاجرتی که در این حوزه خدمت رسانی میکنند دریافت کرد و تمامی جوانب را سنجیده و سپس برای آن اقدام کرد که البته آنقدر مزایای خوبی برای تحصیل در رشته دندانپزشکی اسپانیا وجود دارد، کمتر کسی است که بخواهد آن را رد کند.

در مطالب پایانی این مقاله به این موضوع پرداخته می شود که چه روش های دیگری برای مهاجرت به اسپانیا وجود دارد که البته ذکر تمامی موارد فقط جنبه افزودن سطح آگاهی می باشد و برای دریافت اطلاعات دقیق تر باید حتما از افراد با تجربه و متخصص در حوزه های مهاجرت کمک گرفت.

دندانپزشک باید صلاحیت لازم برای انجام فعالیت های دندانپزشکی در این کشور را داشته باشد

انواع قوانین و روش های مهاجرت به اسپانیا کدام موارد می باشند؟

کشور اسپانیا به قوانین جدیدی که اعمال کرده است، گفته است، مهم نیست که چه مدت زمانی در این کشور صرف می شود، افرادی که از طریق سرمایه گذاری در این کشور اقدام کرده اند، می توانند در خارج از اسپانیا باقی بمانند و به کسب وکار خود نیز بپردازند و این در حالی می باشد که با بهره گیری از اقامت این کشور و آزادی سفر و گردش در اتحادیه اروپا نیز وقت بگذارنند.

به طور کلی از هر طریقی که مهاجرت به اسپانیا انجام می شود، باید تمامی قوانین و مقررات آن رعایت شده تا دولت این کشور نیز نهایت همکاری را داشته باشد.

برای اتباع کشورهای دیگر نیز ممکن است، ویزای اسپانیایی برای یکسال باشد و تنها به مدت یک سال افراد بتوانند در این کشور باقی بمانند که بتوانند اعتبارات لازم برای دو سال دیگر را نیز به دست آورند.

برای همسر یا فرزندان نیز می توانند به طور همزمان و یا حتی بعد از آن هم اقدام کنند که مانعی برای آن وجود ندارد، مگر در موارد بسیار خاص که کمی ادامه روند را با مشکل رو به رو کرده و البته دولت آپشن هایی در اختیار افراد میگذارد که قابل حل شدن می باشد.

پارامترهای عمومی برای گرفتن ویزای اسپانیا

  • به طور کلی ویزا به افراد سرمایه گذار، کارآفرین، افراد بسیار حرفه ای، متخصصان در حوزه های مختلف برای کار و دانشجویان بورسیه شده تعلق میگیرد.
  • هیچ فردی نمی تواند بدون ویزا در اسپانیا زندگی کند.
  • پرونده های قضایی در هیچ موردی نباید داشته باشند.
  • شهروندان اتحادیه اروپا و شهروندان سوئیس به راحتی می توانند ویزا را دریافت کنند.
  • در زمانی که در کشور اسپانیا هستند و برای گرفتن ویزا اقامت خود را میگذرانند نباید پرونده شکایتی داشته باشند.
  • از منابع مالی کافی برخوردار باشند.
  • تحت پوشش بیمه پزشکی و یا خصوصی در این کشور باشند.

نحوه به دست آوردن تابعیت و شهروند اسپانیا شدن به چه شکل است؟

برای اینکه فردی بتواند تابعیت این کشور را به دست آورد، باید به مدت ده سال در این کشور اقامت داشته باشد و این ممکن است، از طریق کار، ازدواج، تولد به دست بیاید. حتی ممکن است، پدر یا مادر در خارج از این کشور به دنیا آمده باشند و خود فرزند در اسپانیا متولد شده باشد، تابعیت این کشور را می تواند به دست آورد.

ضمن اینکه برای بدست آوردن تابعیت این کشور باید از طرف مقامات قضایی به عنوان یک شهروند خوب شناخته شده باشید و مدارک کافی نیز برای اثبات آن داشته و یا اینکه کسی از شما شکایتی نداشته باشد.

برای گرفتن اقامت دائم اسپانیا و شهروند این کشور شدن محدودیت سنی خاصی وجود ندارد و البته برای تمامی سنین قوانین اعمال شده است که در صورت واجد شرایط بودن می توانید در این کشور بمانید و شهروند آن شوید.

از طریق تولد فرزند چگونه می توان تابعیت این کشور را به دست آورد؟

  • از یک مادر یا پدر اسپانیایی متولد شده باشد.
  • تولد در کشور اسپانیا از یک پدر یا مادر خارجی
  • حضور افراد زیر 18 سال و بیشتر از 18 سال به مدت دو سال در این کشور حضور داشته اند.
  • تولد در این کشور به وسیله پدر یا مادر ناشناخته

دریافت تابعیت کشور اسپانیا از طریق ازدواج

از طریق ازدواج می تواند سریعا تابعیت این کشور را به دست آورید و بعد از یک دوره اقامت یک ساله در این کشور جزء شهروندان اسپانیایی شوید. این روش مزیت خوبی که دارد، این است که لازم نیست، به مدت 10 سال صبر کنید و حتی اگر در صورت ازدواج و بعد از آن بیوه اسپانیایی باشید، باز هم می توانید اقامت این کشور را به دست آورید.

مهاجرت کاری به اسپانیا

مهاجرت از طریق کار برای اسپانیا نیازمند مراحل کاغذ بازی زیادی است و فرد باید مجوزهای لازم را دریافت کرده باشد تا بتواند تنها از طریق کار به این کشور مهاجرت کند.

مهاجرت کاری به اسپانیامهاجرت کاری به اسپانیا

مهاجرت تحصیلی به اسپانیا

این کشور یکی از محبوب ترین مکان ها برای تحصیل دانشجویان و دانش آموزان است که رتبه های علمی بالایی از طریق تحصیل در این کشور می توان به دست آورد و تا به این لحظه افراد بسیار زیادی از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت کرده و به تحصیل پرداخته اند.

برای تحصیل در این کشور نیازمند مدارک و اسناد تحصیلی و مالی است که اطلاعات دقیقتر از آنها را می توان در سایت های معتبر مهاجرتی و یا موسسات دریافت کنید.

مدارک لازم برای ویزای دانشجویی اسپانیا

  • پرکردن فرم های درخواست پذیرش
  • پاسپورت برای گرفتن ویزا و اقامت
  • مدارک دانش آموزی
  • مدارک دانشجویی برای تحصیل در مقاطع بالاتر
  • نامه پذیرش دانشگاه و کالج برای گرفتن ویزا
  • پوشش بین المللی بهداشت و درمان
  • اثبات کردن توان مالی در طول اقامت خود
  • اثبات کردن کمک هزینه زندگی لازم برای زندگی در این کشور
  • نامه محضری از اجازه پدر یا مادر
  • اظهارات حساب بانکی معتبر که نشان دهد، مقدار تعیین شده برای یکسال زندگی وجود دارد.

سرمایه گذاری در اسپانیا و اخذ ویزا و تابعیت این کشور

ویزای سرمایه گذاری برنامه ای است که به فرد این امکان را میدهد تا بتواند حقوق شهروندی کامل این کشور را به دست بیاورد و از طریق سرمایه گذاری در یک پروژه یا یک کسب و کار بتواند ثابت کند که برای دولت می تواند مفید باشد.

از جمله مزایایی که این روش دارد، عبارتند از:

  • آزادی حرکت نامحدود در کشورهای عضو منطقه شنگن و اتحادیه اروپا
  • حق کار در اسپانیا و ایجاد یک کسب و کار
  • موقعیت جغرافیایی کسب و کار و ایجاد فرصت های بیشتر
  • نظام مالیاتی مفید برای برنامه ریزی مالیاتی بین المللی
  • مجوز اقامت اسپانیایی
  • از طریق سرمایه گذاری نیاز حضوری به این کشور نیست،
  • این روش با سرعت بیشتری انجام میشود.
  • گرفتن ویزا برای اعضای خانواده
  • در صورت سرمایه گذاری تا 5 سال می توان اقامت این کشور را به دست آورد

دریافت دو ملیتی و تابعیت اضافه در اسپانیا

چنانچه موفق شدید که ویزای خود را دریافت کنید، باید سوگند وفاداری خود را به پادشاه نشان داده و وعده های اطاعت کردن از قانون اساسی اسپانیایی و قوانین را به طور کامل انجام دهید.

در این جا به انتهای مقاله ی مهاجرت دندانپزشکان به اسپانیا رسیدیم. امید است مطالب ارائه شده در خصوص مهاجرت دندانپزشکان به اسپانیا برای شما مفید بوده باشند.




Scroll to Top