اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: هلندی

رشته جراحی مغز و اعصاب در هلند

شرایط تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در هلند برای افرادی که رزومه های تحصیلی قدرتمندی در اختیار دارند بسیار مناسب و ارزنده است. دانشگاه های هلند در بسیاری از رشته های تحصیلی در سطح جهانی در حال رقابت برای رسیدن به رتبه های برتر جهان هستند اما در رشته جراحی مغز و اعصاب توانسته اند رتبه های برتر را به خود اختصاص دهند. رشته جراحی مغز و اعصاب به عنوان یکی از بهترین رشته های گروه تخصص پزشکی در دانشگاه های محدودی از این کشور ارائه می شود اما سطح کیفی آن ها در بالاترین سطح قرار دارد و این مسئله را به خوبی می توان از شواهد و خروجی دانشگاه های این کشور دریافت کرد.

هلند یکی از بهترین کشورهای جهان از نظر کیفیت زندگی است و به همین دلیل بسیاری از افراد با هدف دریافت اقامت این کشور، تلاش می کنند تا از طریق تحصیل خود را به هلند رسانده و با دریافت مدرک تحصیلی خود، مسیر همواری را برای کار و زندگی در این کشور برای خود و سایر اعضای خانواده ایجاد کنند. هلند به عنوان یکی از کشورهای اروپایی، معمولا هزینه های بالایی برای تحصیل در نظر می گیرد اما باید به این نکته توجه داشت که هزینه های پرداختی برای تحصیل در این کشور در یک بازه زمانی کوتاه مدت پس از کار قابلیت جبران دارد. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در هلند می پردازند.

 

  • بهترین دانشگاه های هلند در این رشته کدامند؟

 

  • اعتبار دانشگاه های هلند در رشته جراحی مغز و اعصاب چگونه است؟

 

  • آیا هلند مقصدی پر هزینه برای تحصیل در این رشته به حساب می آید؟

 

  • آیا می توان به عنوان یک متخصص در هلند به کار مشغول شد؟

 

شرایط تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در هلند

توجه به این نکته ضروری است که هلند یکی از زیباترین و بهترین کشورهای اروپایی است و کاملا بدیهی است که افراد زیادی تمایل به زندگی در این کشور داشته باشند اما باید به این نکته نیز توجه کرد که رقابت برای تحصیل در هلند بسیار زیاد است و دانشجویان برای ورود به این کشور نیاز به رزومه ای درخور خواهند داشت. رشته جراحی مغز و اعصاب در این کشور یکی از مهم ترین رشته های پزشکی شناخته می شود و به همین دلیل است که برخی از دانشگاه های این کشور در این رشته رتبه اعلا به دست آورده اند.

 

 

در چنین شرایطی است که می توان گفت تحصیل پزشکی در هلند می تواند یک برگ برنده برای ورود به این رشته باشد ولی افرادی که به این مهم دست نیافته اند نیز همچنان شانس مناسبی برای ورود به این رشته در هلند خواهند داشت. طول دوره تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در هلند 3 ساله است و دانشجویان در این کشور آماده ورود به بازار کار در این حوزه نیز خواهند شد و به همین دلیل است که شرکت در دوره انترنی برای آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در هلند

یکی از مهم ترین معایبی که تحصیل در هلند به همراه دارد آن است که دانشجویان خارجی در این کشور باید هزینه های سنگینی را به عنوان شهریه خود به دانشگاه پرداخت کنند و به همین دلیل است که نمی توان از همه افراد انتظار داشت که هزینه های تحصیل خود در این کشور را تقبل کرده و بتوانند آن را پرداخت کنند. متوسط هزینه تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در هلند برای دانشجویان خارجی در حدود 17500€ تا 29000€ (یورو) در سال است که به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر هزینه سنگینی به حساب می آید.

از سوی دیگر هزینه زندگی در هلند نیز برای بسیاری از افراد ممکن است زیاد به نظر برسد چراکه برخلاف بسیاری از کشورهای همسطح با هلند، زندگی دانشجویی در این کشور ممکن است 1100€ تا 1500€ (یورو) در ماه به طور متوسط هزینه در بر داشته باشد.

 

 

شرایط کار پزشکان متخصص در هلند

افرادی که در هلند تحصیل کنند، اجازه خواهند داشت که در طول دوره تحصیل خود، به مدت 16 ساعت در هفته به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند اما به فارغ التحصیلان دانشگاه های هلند اجازه کار پس از تحصیل نیز داده خواهد شد و این افراد می توانند از طریق کار در هلند، در مسیر دریافت اقامت دائمی این کشور قرار گیرند. چنین مسئله ای سبب می شود تا پزشکان متخصص در هلند شرایط مناسبی پیدا کنند اما سوال اساسی آن است که از نظر مالی چه امکاناتی در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت. به طور متوسط یک جراح مغز و اعصاب در هلند 18100€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند که یکی از بالاترین نرخ های درآمدی در اروپا است.

به طور کلی می توان گفت که هلند کشوری ارزشمند هم برای تحصیل و هم برای کار است و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه سخن سرایان در همه حال هلند را به عنوان یکی از مناسب ترین گزینه های مهاجرتی به افراد پیشنهاد می کنند.




Scroll to Top