اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: فرانسه

رشته هنر در فرانسه

♦ آموزشگاه آموزش زبان فرانسه اصفهان ♦

 

فرانسه میزبان بسیاری از هنرمندان مشهور جهان از جمله کلود مونه ، پل گوگن ، ادگار دگا ، پل سزان ، ادوارد مانه و آگوست رنوار بوده است. و بسیاری دیگر از هنرمندان همچون وینسنت ون گوگ در دوره ای از زندگی خود تحصیل در فرانسه را انتخاب کرده اند ، با تحصیل رشته هنر در فرانسه ، فرصتی برای بازدید از گالری ها و موزه هایی که شاهکارهای زیبایی را به نمایش می گذارند خواهید داشت و حتی ممکن است بتوانید ردپای استادان را دنبال کنید و دریابید که آنها از کجا الهام گرفته اند.

با انتخاب فرانسه برای تحصیل رشته هنر شانس ثبت نام مستقیم در یکی از کالج های هنری فرانسه را خواهید داشت ، یا می توانید به سادگی در یک یا چند دوره هنر ، معماری یا تاریخ هنر با تمرکز در سبک های فرانسوی شرکت کنید.

 

همچنین می توانید دوره ای را در یک سبک یا جنبش هنری خاص مانند هنر قرن نوزدهم ، امپرسیونیسم و پست امپرسیونیسم بگذرانید ، گذراندن دوره هایی در یک سبک هنری خاص ، مانند نقاشی در فضای باز یا عکاسی در پاریس نیز امکان پذیر است.

مدارک پذیرش رشته هنر در فرانسه

دانشگاه های فرانسه برای پذیرش تحصیل رشته هنر علاوه بر یک سری مدارک کلی ، بیشتر به کارهایی که به نمایش می گذارید علاقه مند هستند و قطعا باید سه مورد را در درخواست و پرونده خود اضافه کنید.

بیانیه شخصی : معمولا حداقل در ۵۰۰ باید صلاحیت ها ، مهارت ها و چگونگی ارائه آنها را برای موسسه مورد نظر خود برجسته کنید.

رزومه : این نیز ممکن است درخواست شود و شامل ذکر تمام نمرات کسب شده شما در طول دوره های تحصیل و سابقه کار قبلی است.

نمونه کارها : در درخواست تحصیل رشته هنر ، بدون شک مهمترین قسمت نمونه کارها است و معمولا از شما خواسته می شود که ۱۰ – ۲۰ نمونه از بهترین کار خود را با هم در یک نمونه کار جمع آوری کنید ، که ممکن است لازم باشد آنها را بصورت آنلاین ارسال کنید یا با خود برای مصاحبه همراه داشته باشید.

دوره های پیش نیاز رشته هنر در فرانسه

تمام دانشگاه های هنر در فرانسه دارای دوره های مقدماتی برای تحصیل در این رشته هستند که گذراندن این دوره ها اجباری است و دانشجو می توانید آمادگی لازم برای تحصیل و قبولی در رشته مورد نظر خود را بدست آورد.

اما از آنجا که بیشتر این دوره ها به زبان فرانسه برگزار می شود ، پیشنهاد می شود که دانشجویان بین المللی ابتدا در دوره های زبان فرانسه در یان کشئر ثبت نام کنند تا به سطح زبانی مورد استفاده رد کلاس های آموزشی دست یابند.

 

بهترین دانشگاه های هنر فرانسه به شرح زیر می باشند.

  • کالج هنر پاریس
  • موسسه عالی ملی هنرهای زیبای پاریس
  • موسسه عالی ملی هنرهای تزئینی
  • دانشکده هنر های زیبا ملی لیوند
  • دانشسرای عالی ملی هنرهای پاریس – سرگی

تحصیل در کالج هنر پاریس

کالج هنر پاریس برنامه های مدرک آمریکایی را در زمینه هنر و طراحی ارائه می دهد که در آن دانشجویانی که چهار سال تحصیل را با موفقیت به پایان می برند ، مدرک لیسانس دریافت می کنند.

در PCA ، دانشجویان می توانند در مقطع کارشناسی در رشته های هنرهای زیبا ( BFA ) همچون مطالعات لیبرال و تاریخ هنر طراحی ارتباطات ، طراحی مد ، طراحی داخلی و عکاسی به صورت حضوری یا آنلاین تحصیل کنند.

همچنین ، دانشجویان می توانند BFA جهانی در هنر فیلم را که یک برنامه مشترک با کالج امرسون به مدت سه سال است را به پایان برسانند.

در مقطع تحصیلات تکمیلی متقاضیان می توانند در رشته های کارشناسی ارشد هنرهای زیبا ( MFA ) و کارشناسی ارشد هنر ( MA ) تحصیل کنند.

 

الزامات لازم برای پذیرش در کالج هنر پاریس

به طور کلی هر متقاضی با توجه به تجربه ، موفقیت و پتانسیل رشد هنری خود به طور جداگانه بررسی می شود و تصمیم کمیته پذیرش در مورد برنامه ها براساس ارزیابی نمونه کارها ، بیانیه شخصی ، نمرات آزمون و یک مصاحبه تلفنی یا حضوری است ، PCA متقاضیانی خلاق ، مسولیت پذیر و با انگیزه بالا را جستجو می کند.

زبان تحصیل رشته هنر در فرانسه در این دانشگاه انگلیسی است و همه متقاضیان باید نشان دهند که سطح لازم انگلیسی برای تحصیل به انگلیسی در سطح دانشگاه را دارند ، متقاضیانی که دوره های تحصیلی خود را به زبان انگلیسی به پایان نرسانده اند برای در نظر گرفتن پذیرش باید یکی از آزمون های زیر را بگذرانند:

تافل آی بی تی

  • حداقل امتیاز : ۹۴

آیلتس :

  • حداقل امتیاز: ۷٫۰ امتیاز باند

انگلیسی کمبریج :

  • حداقل نمره : ۱۸۰ در آزمون C1 Advanced یا C2 Proficient

برای همه آزمون های انگلیسی ، درخواست کنید که نمره شما مستقیما به PCA ارسال شود.

متقاضیانی که در مدارس یا دانشگاه های دو زبانه یا بین المللی که در آن دوره ها به چندین زبان آموزش داده می شود ، تحصیل کرده اند ، باید دروس اصلی آکادمیک را به زبان انگلیسی خوانده باشند و متقاضیانی که در دبیرستان به زبان انگلیسی تحصیل کرده اند اما برای کلاسهای زبان آموزان انگلیسی (ELL / ESL )به زبان انگلیسی شرکت نکرده اند ، باید در آزمون انگلیسی شرکت کنند.

متقاضیان برنامه های تحصیلات تکمیلی ما که دوره کارشناسی خود را به زبان انگلیسی گذرانده اند ، نیازی به انجام آزمون صلاحیت ندارند.

 

تحصیل در موسسه عالی ملی هنرهای زیبای پاریس

این موسسه آموزش عالی که در قرن هفدهم توسط لوئی چهاردهم تاسیس شد ، یک نهاد عمومی و تحت مسئولیت وزارت فرهنگ فرانسه است و اولین مأموریت آن آموزش دانشجویانی است که قصد دارند خود را وقف آفرینش هنری سطح بالا کنند.

 

نحوه پذیرش در موسسه عالی ملی هنرهای زیبای پاریس

Beaux-Arts de Paris عضو دانشگاه تحقیقاتی علوم و لترس پاریس (P SL ) است که جامعه ای متشکل از ۲۵ موسسه آموزشی معتبر می باشد.

ورود به دوره های مقدماتی در این موسسه با آزمون رقابتی انجام می شود و برای ثبت نام ، داوطلبان باید در تاریخ ۱ سپتامبر سال جاری بین ۱۷ تا ۲۳ سال داشته باشند و هنگام ثبت نام نهایی مدرک دیپلم دبیرستان فرانسه یا مدرک دیپلم معادل آن را داشته باشند.

داوطلبان خارجی باید بتوانند دوره های کلاس مقدماتی را فقط به زبان فرانسه دنبال کنند ، این سطح از مهارت زبان فرانسه در طول مصاحبه های پذیرش ارزیابی خواهد شد و ضمیمه کردن سندی با تائید سطح TEFL یا معادل آن در پرونده برنامه ضروری نیست.

پس از اولین بررسی پرونده ها توسط هیئت منصفه ، دانشجویان منتخب برای مصاحبه فردی دعوت می شوند و لیست دانشجویان پذیرفته شده در کلاس مقدماتی در پایان این مصاحبه ها اعلام می شود ، حضور فیزیکی داوطلبان برای مصاحبه های پذیرش اجباری است و هیچ مصاحبه ای توسط ویدئو کنفرانس انجام نخواهد شد.

 

تحصیل در موسسه عالی ملی هنرهای تزئینی

این دانشکده با بیش از ۲۵۰ سال قدمت ، ده تخصص در زمینه های هنر ، طراحی و مد در رشته های معماری داخلی ، فضای هنری ، سینمای انیمیشن ، طراحی گرافیک ، طراحی اشیا ، ، طراحی پارچه و مواد ، طراحی لباس ، تصویر چاپی ، عکس و فیلم ، سناریو ارائه می دهد.

هر ساله این دانشکده پذیرای بیش از ۸۰۵ دانشجو فرانسوی و خارجی است.

از جمله افراد معروف که به تحصیل در این دانشکده پرداخته اند می توان مایکل آمزالاگ و ماتیاس آگوستینیاک ، فیلیپ آپلوئیگ ، کادر آتیا ، یاسین ایت کاچی ، پنه لوپه باگیو ، نیل بلوفا ، محمد بوروئیسا ، رونان بورولک ، ناتالی کرینییر ، فیلیپ کازال ، سلین دیوونا ، چارلز دوناکس ، کنی شیمیل ، کنی گارنیه ، ژان پل گوده ، هکتور گیمارد و صد ها نام معروف دیگر را نام برد.

این دانشکده ، با ۸۲۰ دانشجوی فرانسوی و خارجی خود ، در ساخت مدل جدیدی از دانشگاه تحقیقاتی پیرامون برنامه های میان رشته ای سطح بالا مانند دکترای جدید هنر شرکت دارد

دانشکده هنرهای تزئینی شریک دانشگاه PSL است ، که در قلب پاریس واقع شده است ، دانشگاه PSL تمام زمینه های دانش ، نوآوری ، علوم انسانی و اجتماعی ، مهندسی و هنر را گرد هم آورده است.

 

نحوه پذیرش از موسسه عالی ملی هنرهای تزئینی

دانشجویان خارجی به طور کلی برای یک ترم در سال ۴ پذیرفته می شوند و به دوره های بخش انتخاب شده و استودیوهای هنری دسترسی دارند.

به استناد مدیر مطالعات و هماهنگ کننده بخش ، ممکن است استثنائاتی برای تمدید دوره تحصیل برای یک ترم دیگر ایجاد شود.

تصمیم در مورد پذیرش داوطلبان توسط اساتید هر بخش از دانشکده تعیین می شود و در پایان دوره تحصیل هیچ مدرکی به دانشجویان خارجی داده نمی شود و فقط می توانند از گواهینامه تأیید اعتبار ECTS بهره مند شوند.

دانشجویانی که برای یک سفر تحصیلی پذیرفته شده اند می توانند دوره های فرانسه را بگذرانند.

 

هزینه تحصیل در کالج هنر پاریس

  • هزینه دوره پیش نیاز : ۷٫۵۰۰ یورو برای هر ترم
  • هزینه کارشناسی رشته های هنر های زیبا : ۱۴٫۲۰۰ یورو در هر ترم تحصیلی
  • هزینه تحصیل برنامه های کارشناسی ارشد : ۲۸٫۴۰۰ یورو در هر سال تحصیلی
  • هزینه تخمینی زندگی در هر ترم : مسکن ۳،۸۰۰ یورو ، شخصی و وعده های غذایی ۲،۸۰۰ یورو ، حمل و نقل ۱۷۵ یورو

هزینه تحصیل در دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس

قیمت ها بسته به دوره انتخاب شده بین ۲۰۰ تا ۸۰۰ در هر ترم تحصیلی یورو متفاوت است و ۴۰٪ تخفیف ، با ارائه مدرک ، به دانشجویان زیر ۲۶ سال ، دارندگان بورس و جویندگان کار ارائه می شود.

هزینه تحصیل در موسسه عالی ملی هنرهای تزئینی

  • هزینه ثبت نام هر سال تحصیلی : ۴۳۸ یورو
  • هزینه بیمه درمانی در هر سال تحصیلی : ۹۲ یورو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

 

 

 

 

 




Scroll to Top