اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: فرانسه

مهندس پلیمر در فرانسه

♦ آموزشگاه آموزش زبان فرانسه اصفهان ♦

 

بسته به کشور و دانشگاه موردنظر شما، شرایط اپلای مهندسی پلیمر در خارج از کشور متفاوت می‌باشد. همانند سایر رشته های تحصیلی، اپلای رشته مهندسی پلیمر نیز نیازمند داشتن شرایط و مدارک خاصی است. به‌طورکلی برخی از این شرایط برای اپلای رشته مهندسی پلیمر داشتن نمرات کافی در دروس مقطع دبیرستان همانند دیفرانسیل، فیزیک، ریاضیات و شیمی می‌باشد. داشتن مدرک زبان مرتبط با توجه به کشوری که در آن درخواست پذیرش داده‌اید برای ورود به رشته مهندسی پلیمر مورد نیاز است. علاوه بر این متقاضی باید انگیزه نامه ای مناسب برای تحصیل در کشور مقصد و تحصیل در این رشته، آخرین مدرک تحصیلی که اخذ نموده، ریز نمرات و توصیه ای نامه ای مناسب ارائه دهد. در مواردی نیز ممکن است نیاز به شرکت در آزمون ورودی باشد.

 

بهترین کشورها برای مهاجرت رشته مهندسی پلیمر در خارج از کشور

 

این‌که بهترین کشورها برای مهاجرت رشته مهندسی پلیمر در خارج از کشور کدامند، با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می‌شود. از مهم‌ترین موارد تعیین بهترین کشور برای مهاجرت رشته مهندسی پلیمر، داشتن دانشگاه های برتر برای تحصیل این رشته، بازار کار مناسب، درآمد ماهیانه و سطح رفاه زندگی در کشور موردنظر می باشد. آلمان، کانادا، سوئد، نروژ و استرالیا کشورهای مناسبی برای مهاجرت رشته مهندسی پلیمر هستند. برای مهاجرت به هر کدام از این کشورها، با توجه به دانشگاه و مقطع تحصیلی شرایط متفاوتی ممکن است در نظر گرفته شده باشد.

 


مراحل اپلای مهندسی پلیمر

 

در دانشگاه های خارج از کشور، در مقاطع مختلف تحصیلی شرایط متفاوتی برای اپلای وجود دارد، اما مسئله ای که  مهم است، انجام دقیق مراحل اپلای، ارائه مدارک و داشتن شرایط لازم می باشد. مراحل اپلای مهندسی پلیمر به صورت مختصر در ادامه معرفی شده است:

  1. داشتن یک برنامه درست
  2. اطلاع از لیست دانشگاه های مهندسی پلیمر در کشورهای مختلف
  3. دانستن ددلاین دانشگاه ها جهت ارسال به موقع درخواست
  4. داشتن مدرک زبان مرتبط
  5. داشتن تمکن مالی لازم برای پوشش هزینه‌های تحصیلی و زندگی
  6. ارائه رزومه و ارائه انگیزه نامه
  7. ارائه تمامی مدارک مورد نیاز اعم از مدارک تحصیلی و ریز نمرات
  8. ارتباط داشتن با استاد مربوطه
  9. تکمیل کردن فرم درخواست پذیرش
  10. ارائه فیش واریز هزینه های درخواست
  11. ارسال کردن مدارک لازم

بازار کار و درآمد رشته مهندسی پلیمر

 

بازار کار رشته مهندسی پلیمر در خارج از کشور در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد و افرادی که دارای مدرک رشته مهندسی پلیمر می توانند برای کار و تحصیل به کشورهای نظیر آلمان، کانادا، استرالیا و سوئد درخواست کار دهند. حوزه های مختلفی مانند شرکت تولید پلاستیک، شرکت های تایرسازی، پالایشگاه های سوخت و کنترل کیفیت برای فارغ التحصیلان رشته مهندسی پلیمر مناسب هستند که شروع به کار کنند. داشتن سابقه کاری یکی از عامل های بسیار مهم برای ورود به بازار کار این رشته است. با توجه به عنوان‌های شغلی مختلفی که در این رشته وجود دارد، کشور مقصد، سابقه و مهارت شخص درآمد بالایی را بدست خواهند آورد. میانگین درآمد مهندس پلیمر در کانادا ۹۵ هزار دلار، در فرانسه ۵۳ هزار دلار، در آمریکا ۹۲ هزار دلار، در سوئد ۵۰۱ هزار کرون و در آلمان مبلغ ۸۰ هزار دلار در سال می‌باشد.

 

 

 

 

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

 




Scroll to Top