اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: فرانسه

رشته موسیقی در فرانسه

♦ آموزشگاه آموزش زبان فرانسه اصفهان ♦

 

شرایط تحصیل رشته موسیقی در فرانسه

مدرک کارشناسی می تواند شما را به سمت آموزش عالی هدایت کند، موقعیتی برای کار حرفه ای ایجاد کند یا راهی در زمینه کسب مدارک بالاتر فراهم کند. هدف کمک به دانش آموزان آینده نگر برای کسب موفقیت در برنامه های انتخابی است. با ساده و آسان کردن جستجوها، کار آسان می شود. برنامه های موسیقی موقعیتی برای دانشجویان ایجاد می کند تا مجموعه ای از بخش های تئوری موسیقی تا بخش های کنسرت های اجرایی را دنبال کنند از لحاظ فنی و آکادمی آموزش موسیقی یک رویکرد جالب توجه برای پیشرفت بهتر هنر ایجاد می شود.

فرانسه یک سیستم آموزش عالی بسیار خوبی را نه تنها برای شهروندان فرانسوی بلکه برای دانشجویان خارجی ارائه می کند. فرهنگ پویای فرانسه باعث جذب دانشجویان خارجی که علاقه مند به تحصیل در دوره های بین الملل هستند می شود. فرانسه دارای عقاید موروثی در ابتکار فنی و علمی است. به همین دلیل این اطمینان وجود دارد که محققان می توانند به طور کامل از خلاقیت خود استفاده کنند.

مشاغل حوزه موسیقی

علاوه بر این، تجربه تحصیل در فرانسه در رزومه یا CV هر شخصی جالب توجه به نظر می رسد. کارفرمایان به متقاضیانی که در خارج از کشور تحصیل کرده اند علاقه دارند. این نشان می دهد که متقاضیانی که بخش تحصیلی زندگی خود را در خارج ار کشور گذرانده اند در خارج از کلاس آموزش های زندگی را نیز کسب کرده اند زیرا برای تحصیل در خارج از کشور نیاز است که افراد مسائل را خلاقانه حل کنند، تغییر ایجاد کنند و ارتباطات متقابل فرهنگی داشته باشند که تمام اینها مهارت های مهمی برای محیط کار محسوب می شود. اگر شما ترجیح می دهید که رئیس خودتان باشید و کار موسیقی خود را مدیریت کنید در این صورت نیز کسب مدرک تحصیلی در رشته موسیقی برای شما مناسب است.

  1. مشاغل موجود در حوزه موسیقی
  2. همراه کننده آواز یا ساز
  3. تنظیم کننده
  4. مدیر برنامه یک هنرمند
  5. صدابردار
  6. آموزش موسیقی
  7. ژورنالیست/ بلاگر موسیقی
  8. مسئول کشف استعدادها
  9. استاد تکنیک

 

 

شرایط اخذ پذیرش رشته موسیقی از دانشگاه های فرانسه

این واقعا انتخاب شما برای یادگیری است. حتی ممکن است ترکیبی از زبان ها وجود داشته باشد. ممکن است یک یا دو ترم به زبان فرانسه باشد و بقیه به زبان انگلیسی باشد. انتخاب دیگری که شما دارید این است که در دوره های زبان شرکت کنید. از آنجا که مدت زیادی در فرانسه هستید در حالیکه به دانشگاه می روید می توانید از مزیت یادگیری زبان فرانسه نیز بهره ند شوید تا بتوانید بهتر صحبت کنید. فرانسوی زبان زیبایی است و گوش کردن به آن شیرین است. توانایی صحبت کردن به زبان فرانسه و درک کردن آن توانایی قابل توجهی به زندگی شما اضافه می کند. این تصمیم اشتباهی نیست که تا زمانی که تحصیل می کنید آموزش زبان را ادامه دهید.

بازار کار رشته موسیقی در فرانسه

در سال 2013، صنعت موسیقی بعد از ده سال رکود ( 62-% بین سالهای 2003 تا 2012) 2.3+% رشد داشته است و صنعت موسیقی به درآمد 6.3 میلیون یورو در سال 2013 دست پیدا کرده است. 70% از جامع مصرفی موسیقی آنلاین در ماه گذشته از طریق آنلاین آثار موسیقی را گوش کرده اند. در بازار دیجیتال (1.1+%)، در حال حاضر درآمد از طریق آنلاین بیشتر از دانلود است. صنعت موسیقی در فرانسه بیش ار 240.874 شغل ارائه می کند.

موسیقی و فرانسه

99 درصد از مردم فرانسه به طور میانگین 2 ساعت و 25 دقیقه در روز به موسیقی گوش می دهند. 3 نفر از هر 4 فرانسوی نمی تواند بدون موسیقی زندگی کند.  6نفر از هر 10فرانسوی حداقل یکبار در سال به کنسرت یا فستیوال می رود.

فستیوال های 2013

  • 1.425 فستیوال موسیقی در سال 2013 برگزار شده است
  • 726 فستیوال در تابستان
  •  357 فستیوال در بهار 
  • 253 فستیوال در پاییز

پنج منطقه ای که 50% از فستیوال ها در آنجا برگزار شده است: 

ایل دو فرانس، رون آلپ، پراونس آلپ کوت دازور، برتاین و پیرنه میانه. اما فستیوال ها در تمامی ژانرها در سراسر کشور در مناطق شهری و در مناطق با جمعیت کمتر برگزار می شود. 110 فستیوال در سال برگزار می شود. فستیوال موسیقی سنتی FILETS BLUETS که در برتاین برگزار می شود طولانی ترین فستیوال در حال اجرا است.

رقابت های بین المللی

  • دیوید گتا ( آهنگساز): 2.5 میلیون کپی در جهان فروخته است.
  • ایندیلا: 160.800 کپی از آلبوم MINI WORLD در جهان فرخته است
  • یوان لومو آن: 148.6 کپی از البوم GOLDEN AGE در جهان فروخته است.

 

دانشگاه مونپلیه :دانشگاه مونپلیه، دانشگاهی تحقیقاتی در جنوب شرقی فرانسه و یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های جهان است. این دانشگاه به ترتیب در رتبه 55 و 16 را در جهان و رویترز کسب کرده است و بین 200 دانشگاه برتر در رتبه‌بندی آکادمیک جهان در سال 2019 قرار گرفته است.

دانشگاه لیل : دانشگاه لیل با 66 ازمایشگاه تحقیقاتی، 350 پایان‌نامه دکتری، 3000 نشریه علمی در هر سال در جامعه تحقیقاتی به خوبی نمایان شده است. این دانشگاه یکی از اعضای دانشگاه‌های تحقیقاتی فرانسه به شمار می‌رود.

دانشگاه استراسبورگ: این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های تحقیقاتی با بیش از52000 دانشجو می‌باشد. دانشگاه استراسبورگ فرانسه با بیش از 19 جایزه نوبل و دو برنده مدال فیلدز در بین بهترین دانشگاه‌های اتحادیه تحقیقات اروپایی در ردیف بهترین‌ها قرار گرفته است.

 

 

 

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

 

 

 




Scroll to Top