اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

رشته تاریخ شناسی در اسپانیا

♦ آموزشگاه آموزش زبان اسپانیایی اصفهان ♦

 

در کشور اسپانیا کالج های بسیار زیادی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد وجود دارد .به همین دلیل هم اگر شما قصد دارید در این کشور به تحصیل بپردازید می توانید از بین گزینه های بسیار زیادی یک انتخاب درست داشته باشید . هم چنین شما می توانید در مقطع دکترا نیز در همین کشور به تحصیل بپردازید . برای این که بتوانید بهترین رشته تحصیلی در این کشور را برای خود انتخاب کنید لازم است تا در ابتدا همه رشته های تحصیلی این کشور را به خوبی بشناسید .

 

از بهترین رشته های تحصیلی در دانشگاه های اسپانیا می توان به رشته حقوق اشاره کرد .بسیاری از متقاضیان به این رشته گرایش دارند . تعداد دانشگاه هایی که رشته حقوق را برای افرادی که می خواهند وارد بازار کار در این کشور شوند پیشنهاد می کند . پس اگر شما می خواهید وکیل شوید و یا هر مقامی را کسب کنید که به حقوق ربط داشته باشد می توانید کشورهای مادرید و اسپانیا را برای تحصیل انتخاب کنید .

 

از جمله رشته های حقوق که متقاضیان بسیار زیادی را به خود جذب می کند رشته سیستم حقوقی اتحادیه اروپا است . دلیل انتخاب این رشته توسط دانشجویان این است که با استفاده از این رشته می توانند چهارچوب های کاری و عملکردهای قانونی را در این کشور پیاده سازی کنند. زمانی که دانشجو این رشته را انتخاب می کند هم با سیستم حقوقی کشور اسپانیا آشنا می شود و هم می تواند نحوه تصمیم گیری در این روند را بیاموزد.

از بهترین رشته های تحصیلی در دانشگاه های اسپانیا می توان به رشته حقوق جرم شناسی بین المللی اشاره کرد . البته این را بدانید که دانشجویی که رشته حقوق را برای تحصیل انتخاب می کند باید در آخر دوره ای دیگر را نیز پشت سر بگذارد . این دوره خود به دو بخش دیگر تقسیم بندی می شود . افراد با استفاده از این دوره می توانند با بسط قوانین آشنایی بیش تری پیدا کنند.

 

  • رشته های هنر و علوم انسانی : از بهترین رشته های تحصیلی در دانشگاه های اسپانیا می توان به رشته های هنر و علوم انسانی اشاره کرد . با تحصیل در این دوره می توانید در همه دوران تحصیل خود در هر زمینه ای که دوست دارید به تحصیل بپردازید . از رشته های بسیار پرطرفدار می توان به زبان و تاریخ ، زبان انگلیسی وهنرهای تجسمی اشاره کرد . برای این که بتوانید در این رشته فارغ التحصیل بشوید لازم است تا هم در امتحانات پایان ترم موفق شوید و هم این که باید روی پایان نامه شما تحقیقات نهایی صورت گیرد . آن دسته از افرادی که این مدرک را دریافت می کنند می توانند در صنایع مختلف نیز کار کنند.

تحصیل در این رشته ها روی زندگی افراد تاثیر بسیار زیادی می گذارد . پس اگر شما می خواهید در رشته های تحصیل کنید که زندگی شما را تغییر دهد رشته های هنر و علوم انسانی انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود . از جمله این رشته ها می توان به ادبیات اسپانیایی، فلسفه بنیادی ،موسیقی محبوب ،ادبیات آمریکای غربی واخلاق اشاره کرد .

 

  • از جمله بهترین رشته های تحصیلی در دانشگاه های اسپانیا رشته بازاریابی و سرمایه گذاری است . زمانی که شما بتوانید مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در این رشته ها کسب کنید مسلما خواهید توانست در آینده پیشرفت بیش تری را داشته باشید . آن دسته از افرادی که از این رشته فارغ التحصیل می شوند می توانند شغل هایی مثل تحلیل گر مالی ، مدیر تولید ، مدیر حسابداری ،مدیر تبلیغات و مشاور بازاریابی را برگزینند.
  • رشته علوم : فارغ التحصیل رشته علوم از دانشگاه های اسپانیا می تواند شغل های بسیار زیادی را برای خود انتخاب کند . کسی که این رشته را انتخاب می کند می تواند پیشرفت زیادی را در آینده نیز داشته باشد .به همین دلیل هم این رشته جز رشته های بسیار معروف است .
  • مدیریت مهمانداری : از جمله بهترین رشته های تحصیلی در دانشگاه های اسپانیا است که شامل کار کردن در هتل ها ، رستوران ها و … می شود . انتخاب این رشته به پیشرفت شما در آینده کمک بسیار زیادی می کند . پس شما می توانید در همین رشته مدرک کارشناسی خود را به راحتی بگیرید .

معرفی دانشگاه های کشور اسپانیا

  • دانشگاه بارسلونا :این دانشگاه در سال ۱۴۵۰ تاسیس شده است و جز اولین دانشگاه های این کشور است . این دانشگاه در سال ۲۰۱۱ در بین دانشگاه های این کشور رتبه اول را کسب کرده است . هم چنین در تدریس بعضی از رشته ها رتبه جهانی ان زیر صد است .
  • دانشگاه کامپلوتنس مادرید :این دانشگاه در سال ۱۲۹۳ بنا شده است و هر ساله دانشجویان بسیار زیادی را به خود جذب می کند . در رشته دندان پزشکی این مرکز در رتبه یک تا پنج جهان قرار دارد .
  • دانشگاه مستقل مادرید : این دانشگاه جز دویست دانشگاه برتر در جهان است و اعتبار بسیار زیادی را دارد .
  • دانشگاه فنی کاتولونیا : این دانشگاه شهرت بسیار زیادی دارد علت آن نیز محیط دانشگاهی پویا و زمینه تحقیقاتی بالای آن است . از دانشگاه فنی کاتولونیا به عنوان بزرگ ترین دانشگاه مهندسی در کشور اسپانیا یاد می شود . هر سال ۲۵۰۰ دانشجوی بین المللی وارد این دانشگاه می شوند .
  • دانشگاه سالامانکا :سالامانکا جز بهترین دانشگاه های کشوراسپانیا است که در زمینه های اقتصاد ، علوم سیاسی و اکتشافات علمی در جهان جز برترین ها بوده است . مزیتی که این دانشگاه برای دانشجویان علوم انسانی دارد این است که دوره های زبان انگلیسی را با کیفیت بسیار بالایی برای آن ها ارائه می کند .
  • دانشگاه کادیز: کادیز جز بهترین های کشور اسپانیا است . شهرت این دانشگاه در زمینه تدریس علوم فنی و مهندسی ، خدمات اجتماعی و پزشکی است . گاهی نیز برخی از واحدهای درسی برای این دانشجویان شرکت کردن در کلاس ها است .
  • دانشگاه پمپی فابرا :این دانشگاه در سال ۱۹۹۰ تاسیس شده است و فعالیت های آن نیز در زمینه های علوم انسانی ، علوم اجتماعی ، سلامت و ارتباطات است

 

رشته باستان شناسی در اسپانیا که زیر شاخه رشته انسان شناسی بوده که در 10 دانشگاه برتر ارائه شده و همه آن ها دارای رتبه جهانی بالایی می باشند. هزاران دانشجوی خارجی هر ساله در این کشور تحصیل می کنند و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. آب و هوای مدیترانه ای آن تنها یکی از مزایای تحصیل در این کشور است. از دیگر موارد می توان به سابقه طولانی تعالی آموزشی آن اشاره کرد. قدیمی ترین دانشگاه این کشور، دانشگاه سالامانکا به سال 1218 باز می گردد.

 

وقتی نوبت به محل تحصیل می ‌رسد، انتخاب‌ های زیادی خواهید داشت. زیرا، این کشور دارای دانشگاه‌ های متنوعی است. شهرهای محبوب دانشجویی شامل بارسلونا، گرانادا، مادرید، سویا و والنسیا هستند. در حالی که این کشور تاریخ و فرهنگ غنی خود را دارد که می توانید آن را کشف کنید، همچنین به خوبی با مقاصد مورد علاقه دیگری مانند لندن و پاریس در ارتباط خواهید بود. در حین تحصیل در این کشور، می‌توانید دومین زبان رایج دنیا را یاد بگیرید و همچنین ارتباطات بین ‌المللی زیادی ایجاد کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعاتی که در رابطه با رشته باستان شناسی دارد را در این نگارش آورده است.

 

معرفی دانشگاه های رشته باستان شناسی در اسپانیا

در سال 2007، این کشور سیستم آموزش عالی خود را برای انطباق با فرآیند بولونیا بازنگری کرد و اطمینان حاصل کرد که مدارک تحصیلی آن مستقیما با مدارک تحصیلی سایر کشورهای منطقه آموزش عالی اروپایی (EHEA) قابل مقایسه است.

2 نوع موسسه آموزش عالی (یا دانشگاه ها) در اسپانیا وجود دارد:

  • دولتی
  • خصوصی

مشاغل و حقوق رشته باستان شناسی در اسپانیا

باستان شناسی می تواند یک مسیر شغلی جذاب باشد. باستان شناسی شغل رضایت بخشی برای افراد کنجکاو است که هوس کشف دارند. اولین کسی بودن در صدها تا هزاران سال برای دیدن یک ساختمان یا شی از گذشته هیجان انگیز است. به عنوان یک باستان شناس، شما همچنین می توانید به مکان های مختلف در سراسر جهان سفر کنید و در مورد یافته های خود مطالب زیادی بنویسید، و با وجود شرایط کاری گاهی اوقات سخت، اکثر باستان شناسان از حرفه خود بسیار خوشحال هستند. باستان شناسی یکی از زیر شاخه های انسان شناسی است که به مطالعه انسان می پردازد.

باستان شناس کسی است که داده های تاریخی را از طریق مصنوعات، ساختمان ها، نوشته ها و سایر شواهد به جا مانده از نسل ها، تمدن ها و فرهنگ های قبلی جمع آوری می کند.سپس، با یک تیم کار می‌کنید، سؤال می ‌پرسید و تئوری ‌های آموزش ‌دیده ‌ای را در مورد یافته ‌های خود و اینکه چگونه همه این‌ها به رشد گونه ‌های انسانی در طول زمان کمک می‌کند، ایجاد می‌کنید. برخی از باستان شناسان در موضوعات خاصی تخصص دارند، به عنوان مثال تخصص زیست باستان شناسی مطالعه بقایای انسان است و تخصص لیتیک مطالعه ابزارهای سنگی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 آموزشگاه زبان اسپانیایی اصفهان

 




Scroll to Top