اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: فرانسه

تحصیل فشن و مد در فرانسه

♦ آموزشگاه آموزش زبان فرانسه اصفهان ♦

 

رشته فشن و مد در فرانسه هنری می باشد که مبنی بر استفاده از انواع تکنیک های طراحی برای ایجاد لباس و اکسسوری در زمینه پوشاک و لوازم جانبی بر اساس زیبایی شناسی است. رشته طراحی مد در فرانسه می تواند متاثر از نگرش های فرهنگی و اجتماعی باشد که در طول زمان و مکان متغییر و قابل تغییر است. اما رشته طراحی لباس در فرانسه می تواند یک مکان بهتری برای دنبال کردن رشته و تحصیل در این رشته باشد، از جایی که تحصیل در فرانسه بر حسب یک سیستم آموزش عالی نه تنها مکان مناسبی برای تحصیل می باشد بلکه متقاضیان و فارغ التحصیلان می توانند بر اساس خلاقیت و پویایی پس از اتمام تحصیلات خود در رشته طراحی مد وارد بازار کار شوند.

 

تقاضای بالا سبب شد مواردی چون شرایط تحصیل دوره های دانشگاهی، لیست گرایش های رشته طراحی لباس و مد را بازگو کرده و در ادامه لیست بهترین دانشگاه های طراحی لباس و مد در فرانسه را به شما همراهان گرامی مطرح نماییم. بنابراین امید است توانسته باشیم با مدد از وکلای محلی و تحقیق در سایت های معتبر فرانسه اطلاعات کاملی را در زمینه رشته طراحی لباس و مد در فرانسه گردآوری کرده باشیم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

 

شرایط تحصیل رشته طراحی فشن و مد در فرانسه در مقاطع مختلف 

 

با توجه به اینکه پاریس یکی از چهار پایتخت اصلی مد در جهان می باشد و طراحان مشهوری در دنیا که جوان و نوظهور می باشند، از همین شهر شروع کرده اند. سبب شده افراد و علاقه مندان بسیاری را برای تحصیل رشته طراحی لباس در فرانسه به سمت خود جذب کند. اما شرایط تحصیل رشته طراحی لباس و مد در فرانسه در مقاطع مختلف بسته به مقطع تحصیلی ممکن است متفاوت باشد. آنچه که دانشگاه های فرانسه در ابتدا اقدام به بررسی می کنند. تحصیلات متقاضی، سن و دانش افراد، مدرک زبان و موارد دیگر می باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

 

تحصیل طراحی لباس در فرانسه در دوره لیسانس

 

کشور فرانسه، به خصوص شهر پاریس به عنوان پایتخت مد به دلیل میراث غنی در مد، هنر و فرهنگ و برخورداری از بهترین دانشگاه های طراحی لباس در فرانسه در کنار کیفیت بالای آموزش امکان بهره مندی از تحصیل با حداقل شهریه را خواهند داشت. دانشجویان بین المللی بعد از مهاجرت به فرانسه حتی می توانند در مقطع کارشناسی نیز در کلاس های مد و فشن شرکت کنند و این شانس را داشته باشند که با انتخاب رشته مورد نظر خود در آموزش های عملی دانشگاه شرکت نمایند و به صورت کارگاه های آموزشی با تخصصان صنعت مد دوره خود را تکمیل کنند و یا به صورت دوره های کارآموزی در شرکت ها، دوره مد اقدام به آموزش عملی نمایند. شرایط تحصیل طراحی لباس در فرانسه در دوره لیسانس به شرح زیر می باشد:

 

  • حداقل سن 16 سال برای متقاضیان
  • ارائه دیپلم 12 ساله
  • ارائه آیلتس 5.5 به بالا
  • ارائه انگیزه نامه قوی در طراحی مد الزامی و ضروری می باشد.

 

شرایط پذیرش تحصیلات تکمیلی رشته طراحی لباس در فرانسه

 

هدف ارائه تحصیلات تکمیلی رشته طراحی لباس در فرانسه، آموزش در صنایع مد و لوکس به منظور بالا بردن سطح آگاهی با اطمینان از کارآمد بودن و تبدیل شدن به یک رهبر در صحنه جهانی می باشد. از بهترین دوره های تحصیلی رشته طراحی مد در فرانسه، تحصیل فوق لیسانس MBA مرتبط به هنر و طراحی مد معاصر، اما از سوی دیگر اکثر دانشگاه مد و فشن فرانسه برنامه های مدیریت مد را ارائه می دهند. شرایط پذیرش جهت تحصیل کارشناسی ارشد در فرانسه در رشته مد و طراحی لباس موارد ذیل لازم است:

 

  • ارائه مدرک تحصیلی مرتبط به رشته مد و طراحی لباس
  • انگیزه نامه و توصیه نامه
  • ارائه آیلتس 6.5 و یا تافل
  • ارائه نمونه کارها

 

مدارک مورد نیاز پذیرش رشته طراحی لباس در فرانسه

 

مدارک مورد نیاز پذیرش رشته طراحی لباس در فرانسه برای تحصیل در بهترین دانشگاه های طراحی لباس در فرانسه عبارتند از:

  • مدرک دیپلم (در واقع برای تحصیل دوره کارشناسی نیاز به مدرک و گواهی فارغ التحصیلی با ذکر ریز نمرات دیپلم می باشد.)
  • مدرک زبان (دانشجویان بین المللی برای تحصیل در دانشگاه های فرانسه بسته به دانشگاه مورد نظر نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسه دارند.) به طور معمول برای تحصیل در مقطع کارشناسی نیاز به آیلتس 5.5 الی 6 و یا B1 زبان فرانسه و برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیاز به آیلتس 6.5 و یا B2 زبان فرانسه می باشد.
  • در پایان نیاز به رزومه، توصیه نامه و یا LOR، انگیزه نامه و یا SOP و نمونه کار در رشته طراحی مد در فرانسه می باشد.

 

هزینه تحصیل در رشته فشن ومد در فرانسه در دانشگاه های مد و فشن

 

هزینه تحصیل در رشته طراحی لباس در فرانسه در دانشگاه های مد و فشن به هزینه زندگی و شهریه دانشگاه تقسیم می شود که در این بخش به شهریه خواهیم پرداخت. به طور متوسط هزینه تحصیل با زبان انگلیسی 10.000 الی 20.000 یورو در سال می باشد که بسته به نوع رشته و دانشگاه مد و فشن، هزینه تحصیل در فرانسه متغیر است.

 

 

هزینه زندگی دانشجویان مد و فشن در فرانسه

 

زمانی که برای موضوعات مالی به جهت تحصیل در خارج از کشور برنامه ریزی می کنید، هزینه زندگی یکی از عامل های مهم برای انتخاب کشور و شهر مقصد می باشد. در واقع این هزینه زندگی می تواند تعیین کننده تامین مالی برای حداقل یک سال زندگی در کشور دیگر باشد. اما در خصوص هزینه زندگی دانشجویان مد و فشن در فرانسه بسته به سبک زندگی شما می توانند تعیین کننده و مشخص باشد. اما یک دانشجوی بین المللی به طور متوسط 12000 یورو هزینه زندگی در فرانسه دارد که شامل (اسکان، خورد و خوراک، لوازم التحریر، سرگرمی و ...) می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

 




Scroll to Top