اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: فرانسه

رشته ادبیات در فرانسه

♦ آموزشگاه آموزش زبان فرانسه اصفهان ♦

 

 

 

مهارت‌های لازم برای رشته زبان و ادبیات فرانسه

مهارت‌های خواندن، شنیداری، نوشتاری و صحبت کردن از مهارت‌های ضروری برای موفقیت در رشته زبان و ادبیات فرانسه است. این 4 مهارت، پایه ورود به این رشته محسوب می‌شوند. البته اگر قبل از ورود به این رشته با زبان فرانسه آشنایی نداشته باشید نیازی به نگرانی نیست، چون در دوره مقدماتی این مهارت‌ها را یاد خواهید گرفت. بهتر است علاوه بر یادگیری در دانشگاه خودتان هم به‌طور همزمان به یادگیری این زبان بپردازید تا تسلط کامل را برای به دست آوردن این چهار مهارت داشته باشید.

 

 

 

 

فرصت‌های شغلی برای رشته زبان و ادبیات فرانسه

قطعاً در هر رشته‌ای تحصیل کنید، می‌خواهید بدانید بعد از فارغ‌التحصیلی چه فرصت‌های شغلی در انتظار شما است. در ادامه معرفی رشته زبان و ادبیات فرانسه شما را با فرصت‌های شغلی این رشته آشنا می‌کنیم:

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان فرانسه اصفهان ♦

مترجمی غیر رسمی زبان فرانسه

رشته‌های زبان یکی از رشته‌هایی هستند که حتی در دوران دانشجویی هم می‌توانید مشغول به کار شوید. برای مثال، اگر به کار ترجمه علاقه داشته باشید، می‌توانید با ترجمه متون فرانسوی به فارسی و یا فارسی به فرانسوی شروع کنید. برای اینکه در ترجمه متون فرانسوی موفق شوید باید به اندازه کافی تمرین کنید. اگر به زبان فرانسه تسلط کافی داشته باشید می‌توانید به‌عنوان مترجم شفاهی فرانسه مشغول به کار شوید.

 

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان فرانسه اصفهان ♦

شرایط مهاجرت به فرانسه از طریق زبان

تحصیل در فرانسه می تواند علاقه مندی خیلی از افراد در سراسر جهان باشد چرا که فرانسه از کشورهایی است که شرایط مناسبی برای تحصیل دارد و به همین دلیل هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان برای ادامه تحصیل و خواندن زبان به این کشور مهاجرت می‌کنند. افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی را دارند، برای مهاجرت به فرانسه از طریق زبان باید مدرک زبان فرانسه داشته باشند؛ زیرا دوره کارشناسی در این کشور به زبان فرانسه تدریس می‌شود.

 

افراد برای تحصیل رایگان در فرانسه ملزم به شرکت در دوره‌های زبان فرانسه هستند تا بتوانند از این طریق زبان فرانسه خود را تقویت کنند. دوره¬های آموزش زبان در کشور فرانسه، در دانشگاه‌های دولتی یا خصوصی یا کالج¬ها به صورت ترمیک برگزار می‌شوند.

 

 

تسلط داشتن به زبان فرانسه امتیاز خوبی برای ادامه تحصیل در این کشور بوده و منجر به موفقیت در تمام مقاطع تحصیلی می‌شود. افراد متقاضی می‌توانند با گذراندن دوره¬های آموزشی زبان فرانسه، بعد از مدتی به این زبان تسلط کامل پیدا کرده و می‌توانند به راحتی به زبان فرانسه صحبت کنند.

 

 

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان فرانسه اصفهان ♦

 مترجم رسمی زبان فرانسه

برای اینکه مترجم رسمی قوه قضائیه شوید، باید در آزمون مترجمی رسمی به‌صورت کتبی و شفاهی که از سوی قوه قضائیه برگزار می‌شود شرکت کنید. با قبولی در این آزمون، شما اسناد و مدارکی را که برای ارائه به سفارت فرانسه لازم هستند را ترجمه و مهر و امضاء خواهید کرد. از مهارت‌های ضروری برای این شغل، آشنایی و تسلط کامل به لغات حقوقی زبان فرانسه است.

 

 

 

 

 

آموزش و تدریس زبان فرانسوی

اگر به تدریس و آموزش زبان فرانسه علاقه داشته باشید، می‌توانید در موسسات زبان‌های خارجه به افراد علاقمند این زبان را آموزش دهید. برای این کار باید از مهارت‌های مدیریت کلاس، مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های بین فردی خوبی برخوردار باشید. همچنین می‌توانید این زبان را به‌صورت خصوصی نیز تدریس کنید.

 

 

 

 

 

 

امکان مهاجرت با رشته زبان و ادبیات فرانسه

هدف بسیاری از افرادی که این رشته را به‌عنوان رشته دانشگاهی انتخاب می‌کنند مهاجرت به کشورهای دیگر است. برای ادامه تحصیل در رشته زبان و ادبیات فرانسه می‌توانید یکی از کشورهای فرانسه و یا کانادا را انتخاب کنید. حتی اگر رزومه خوبی هم داشته باشید ممکن است بتوانید از شرایط بورسیه استفاده کنید .

 

 

 

 

اقامت فرانسه از طریق دوره‌های زبان فرانسوی

افراد متقاضی فقط از طریق مهاجرت به فرانسه از طریق زبان نمی‌توانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. این افراد برای گرفتن اقامت کشور فرانسه باید در دانشگاه تحصیل کرده یا این که از جانب یک کارفرمای معتبر، پیشنهاد شغلی مناسب داشته باشند تا بتوانند ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل کنند.

این به این معناست که شرکت در دوره های زبان فرانسه به تنهایی منجر به اقامت فرانسه نشده و فقط یک پیش نیاز برای دریافت اقامت محسوب می‌شود. افرادی که در کشور فرانسه مشغول به تحصیل هستند اگر به مدت ۵ سال متوالی در این کشور به زبان فرانسوی تحصیل کنند، می‌توانند برای اقامت درخواست داده و بعد از مدتی پاسپورت کشور فرانسه را دریافت کنند.

 

 

اگر افراد متقاضی تحصیلات تکمیلی خود را در دوره‌هایی مانند فرهنگ، علوم اقتصاد، علوم مدنی یا ورزش بگذرانند، این امکان وجود دارد که کشور فرانسه در طول ۲ سال به آن‌ها پاسپورت و اقامت بدهد. کشور فرانسه به خاطر داشتن این امتیاز، به یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای ادامه تحصیل تبدیل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

♦ آموزشگاه آموزش زبان فرانسه اصفهان ♦

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان

 

 




Scroll to Top