اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دسته: فرانسه

دانشگاه تولوز

 آموزشگاه آموزش زبان فرانسه اصفهان

سخن سرایان

دانشگاه تولوز


دانشگاه تولوز (Université de Toulouse) یکی از دانشگاه‌های برجسته فرانسه است که در شهر تولوز واقع شده است. این دانشگاه به عنوان یکی از مراکز تحصیلی و پژوهشی برجسته در فرانسه شناخته می‌شود و دارای انجمن‌های علمی و پژوهشی متعددی است.



دانشگاه تولوز تاریخچه‌ای باستانی دارد و از زمان قرون وسطی تأسیس شده است. این دانشگاه از زیرساخت‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی بسیار قوی برخوردار است و دانشجویان خارجی را نیز به عنوان دانشجوهای مبادله‌ای و بورسیه‌دار به خود جذب می‌کند.



دانشگاه تولوز در زمینه‌های مختلف از جمله علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم طبیعی، فناوری، مهندسی و هنر فعالیت می‌کند و برنامه‌های تحصیلی متنوعی را برای دانشجویان ارائه می‌دهد.





بورسیه های دانشگاه تولوز


دانشگاه تولوز برنامه‌های بورسیه مختلفی را برای دانشجویان خارجی ارائه می‌دهد تا آن‌ها را در تحصیلاتشان در این دانشگاه حمایت کند. برخی از بورسیه‌های معروف دانشگاه تولوز عبارتند از:



1. Bourses de Recherche (BDR): این بورسیه‌ها برای دانشجویان دکترا و پژوهشگران در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی ارائه می‌شود.



2. Bourses d'Excellence: این بورسیه‌ها برای دانشجویان برجسته و با عملکرد عالی در تحصیلاتشان ارائه می‌شود.




3. Bourses de Mobilité Internationale: این بورسیه‌ها برای دانشجویان خارجی که به دانشگاه تولوز برای یک دوره تحصیلی مبادله‌ای می‌آیند، ارائه می‌شود.



4. Bourses de Master: این بورسیه‌ها برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارائه می‌شود تا آن‌ها را در تحصیلات مقطع کارشناسی در دانشگاه تولوز حمایت کند.




برای اطلاعات بیشتر در مورد بورسیه‌های موجود و شرایط و ضوابط آن‌ها، به وبسایت رسمی دانشگاه تولوز مراجعه کنید و با دفتر بورسیه‌ها و مبادلات بین‌المللی تماس بگیرید.




کلاس های زبان آلمانی
رشته های تحصیلی دانشگاه تولوز


دانشگاه تولوز برنامه‌های تحصیلی متنوعی در سطوح مختلف تحصیلی ارائه می‌دهد. برخی از رشته‌های تحصیلی موجود در دانشگاه تولوز عبارتند از:




1. علوم انسانی و اجتماعی: شامل رشته‌های مانند علوم اجتماعی، روانشناسی، جامعه‌شناسی، زبان‌شناسی و ادبیات است.




2. علوم دقیق و مهندسی: شامل رشته‌های مهندسی مکانیک، الکترونیک، ریاضیات، فیزیک و شیمی است.




3. علوم پزشکی و بهداشت: شامل رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، بهداشت عمومی و پرستاری است.




4. علوم کشاورزی و محیط زیست: شامل رشته‌های کشاورزی، محیط زیست، علوم خوراک و منابع طبیعی است.




5. هنر و معماری: شامل رشته‌های هنرهای زیبا، معماری، طراحی صنعتی و موسیقی است.





6. علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات: شامل رشته‌های علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی و رباتیک است.




این تنها چند نمونه از رشته‌های تحصیلی موجود در دانشگاه تولوز هستند و برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد رشته‌های تحصیلی و برنامه‌های ارائه شده، به وبسایت رسمی دانشگاه تولوز مراجعه کنید یا با دفتر پذیرش و پژوهش آن تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان جهت ثبت نام کلیک کنید




Scroll to Top