اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

دانشگاه پلی‌تکنیک مادرید

♦ آموزشگاه آموزش زبان اسپانیایی اصفهان ♦

 

دانشگاه پلی‌تکنیک مادرید


دانشگاه پلیتکنیک مادرید (Polytechnic University of Madrid) یکی از برترین دانشگاه‌های فنی و مهندسی در اسپانیا است.



 این دانشگاه با بیش از ۴۰ هزار دانشجو و ۲۲۰۰ استاد، یکی از بزرگترین دانشگاه‌های فنی در اروپا محسوب می‌شود. دانشگاه پلیتکنیک مادرید شامل ۴ دانشکده اصلی است که شامل معماری، مهندسی، علوم رایانه و علوم انسانی و اجتماعی می‌باشد.



این دانشگاه برنامه‌های تحصیلی متنوع در رشته‌های مختلف ارائه می‌دهد از جمله معماری، مهندسی صنایع، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، علوم رایانه و ... . همچنین دانشگاه پلیتکنیک مادرید با داشتن ارتباطات بین‌المللی قوی، فرصت‌های تحصیلی و تحقیقاتی بین‌المللی را نیز فراهم می‌کند.




برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره برنامه‌های تحصیلی، شرایط پذیرش، هزینه تحصیل و سایر جزئیات، به وبسایت رسمی دانشگاه پلیتکنیک مادرید مراجعه کنید.
 



کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی زبان اسپانیایی

رشته های تحصیلی دانشگاه پلی‌تکنیک مادرید


دانشگاه پلیتکنیک مادرید برنامه‌های تحصیلی متنوع در رشته‌های مختلف ارائه می‌دهد. برخی از رشته‌های تحصیلی این دانشگاه عبارتند از:



1. معماری و شهرسازی
2. مهندسی صنایع
3. مهندسی برق
4. مهندسی کامپیوتر
5. علوم رایانه
6. مهندسی مکانیک
7. مهندسی شیمی
8. مهندسی مواد
9. علوم اطلاعات جغرافیایی
10. فناوری اطلاعات



این تنها چند نمونه از رشته‌های تحصیلی این دانشگاه هستند و برنامه‌های دقیق و جزئی را می‌توانید از وبسایت رسمی دانشگاه پلیتکنیک مادرید به دست آورید.



بورسیه دانشگاه پلی‌تکنیک مادرید


دانشگاه پلیتکنیک مادرید بورسیه‌های مختلفی را به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهد. بورسیه‌های مختلف شامل بورسیه‌های تحصیلی، بورسیه‌های پژوهشی و بورسیه‌های تحصیلی-پژوهشی می‌شود. این بوسیه‌ها ممکن است برای دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در نظر گرفته شوند.



برای اطلاعات دقیق‌تر درباره بورسیه‌های دانشگاه پلیتکنیک مادرید و شرایط و مدارک لازم برای اقدام به درخواست بورسیه، به وبسایت رسمی دانشگاه مراجعه کنید یا با دفتر بین‌الملل دانشگاه تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 آموزشگاه زبان اسپانیایی سخن سرایان اصفهان جهت ثبت نام کلیک کنید




Scroll to Top