اصفهان , خیابان توحید میانی , نزدیک چهارراه پلیس ، نبش کوچه 14 - 03136285448 - 03136251197

پنج آموزشگاه برتر زبان انگلیسی در اصفهان

 یادگیری زبان انگلیسی دراصفهان

 

یادگیری زبان در آینده افراد تاثیر بسیار قابل توجهی دارد؛ زیرا به هر شغلی که وارد شوید، کم و بیش با مفاهیم آن سروکار دارید. فرض کنید می خواهید در آینده مهندس کامپیوتر یا برنامه نویس شوید، کار با سیستمی که تماما انگلیسی است را چگونه انجام می دهید؟
اصفهان شهر بسیار بزرگی است که در هر خیابان بزرگ و معروف آن، حداقل یک آموزشگاه زبان تاسیس شده است. معیار برخی از افراد برای انتخاب آموزشگاه مناسب، نزدیکی به محل زندگی است. اما این معیار درستی نیست، زیرا کیفیت حرف اول را می زند!

 

تعیین یک موسسه به عنوان بهترین آموزشگاه زبان، براساس پارامترهای زیر انجام می شود:

  1. کادر آموزشی و باتجربه بودن اساتید آن
  2. محتوای آموزشی و تناسب آن با نیازها و اهداف زبان آموزان
  3. کاربردی بودن روش تدریس در کوتاه ترین زمان
  4. امکانات آموزشگاه و محیط مناسب
     

امروزه دوره هایی تحت عنوان بوت کمپ آموزشی برگزار می شود، که پروژه محور و فشرده هستند. یعنی در کوتاه ترین زمان ممکن، کاربردی ترین مفاهیم پروژه محور و واقعی را یاد می گیرید. فرض کنید در محیطی آموزش ببینید که یادگیری و کارآموزی را به موازات هم پیش ببرد و در نهایت با در دست داشتن پروژه های واقعی (به عنوان رزومه)، سریع وارد بازار کار شوید!

 

                                                                         آموزشگاه های زبان انگلیسی در اصفهان

 

به ترتیب:

 

1_آموزشگاه زبان سخن سرایان


2_آموزشگاه زبان و آیلتس پارت


3_آموزشگاه سفیر


4_آموزشگاه زبان سرا

 

5_آموزشگاه زبان کوثر

 

 

 

 

 

آموزشگاه زبان دوم اصفهان| بهترین آموزشگاه زبان اصفهان - آموزشگاه های زبان  اصفهان | من و شهر - من و شهر

 

 

 

 

1_آموزشگاه زبان سخن سرایان

 



آموزشگاه زبان سخن سرایان فعالیت خود را ازسال 1381 شروع کرده و همواره در حال ارائه خدمات به روز و باکیفیت در زمینه رشته های گوناگون زبان های خارجی مخصوصا زبان انگلیسی ارائه می دهد.

 



 در این آموزشگاه اساتید و همکاران مجربی مشغول به کار آموزش هستند، علاوه بر این همواره از دوره های آموزشی متنوع و برنامه ریزی های مدرن استفاده می شود تا زبان آموزان پیشرفت تحصیلی بالایی داشته باشند.

 



 در این آموزشگاه تمامی امکانات و وسایل کمک آموزش فراهم است مثلا از آخرین لابراتوار زبان بی سیم استفاده می شود و تمامی کلاس ها مجهز به رایانه  می باشند.
این مرکز آموزشی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که به زبان آموزان مدرک معتبر زبان انگلیسی با گرایش جهانگردی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان ارائه می دهد.

 



 این آموزشگاه نمایندگی رسمی از سوی دانشگاه بین المللی پروجا ایتالیا است که با توجه به این موضوع از مراکز برگزاری آزمون زبان ایتالیایی CELI، در ایران است و مدرک بین المللی زبان ایتالیایی را به زبان آموزان این رشته ارائه می دهد.



آدرس آموزشگاه: اصفهان، خیابان توحید میانی نزدیک به چهار راه پلیس، نبش کوچه 14، پلاک 147


شماره تماس: 03136285448
پیج اینستاگرام : sokhan _sarayan
 



2_آموزشگاه زبان و آیلتس پارت

 



آموزشگاه زبان پارت اصفهان، بهترین و به‌روزترین مجموعه‌ی آموزش زبان انگلیسی در اصفهان است که با بیش از ۱۲ سال سابقه درخشان، زبان آموزان بسیاری را در شهر اصفهان و سایر شهرها (بصورت آنلاین) از سطوح پایه تا سطح ‌پیشرفته و حتی آیلتس همراهی کرده است. برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق تیم اجرایی، به همراه کادر مجرب و اساتید حرفه‌ای و به‌روزترین منابع و متد آموزشی، از ویژگی‌های مثبت «مرکز زبان پارت اصفهان» می‌باشد.

 



اولویت اصلی و مهم در روند آموزشی مجموعه پارت صرفه‌جویی در وقت و هزینه زبان آموزان است به طوریکه زبان آموز از سطح مقدماتی تا پیشرفته و آیلتس را نهایتا در بازه زمانی یکسال و نیم طی خواهد کرد. رمز موفقیت آموزشگاه پارت درنظرگیری رفاه حال زبان‌آموزان است.



شماره تماس ساختمان 1: 03136276302 – 03136274923
آدرس ساختمان 1: خیابان حکیم نظامی، کوچه شماره 15
شماره تماس ساختمان 2:

 03136270339 – 03136270318
آدرس ساختمان 2: خیابان حکیم نظامی، کوچه شماره 16
آدرس سایت: isfahanlanguagecenter.ir
شماره واتساپ: 09368122084
آدرس اینستاگرام: part.english




3_آموزشگاه سفیر

 از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرده و در طول این سال‌ها توانسته است به یکی از بزرگ‌ترین و بهترین آموزشگاه های زبان اصفهان تبدیل شود. یکی از ویژگی‌های برجسته آموزشگاه سفیر، استفاده از سیستم آموزشی ترکیبی هایبرید است. این به این معناست که آموزشگاه هم دارای دوره‌های حضوری با حضور اساتید مجرب و مدرسین برجسته است و هم دارای دوره‌های آموزش آنلاین که به شما این امکان را می‌دهد که زمان و مکان مطابق با برنامه‌ی شخصی خود انتخاب کنید. این ترکیبی از آموزش حضوری و آنلاین به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که بهترین تجربه آموزشی را کسب کنند.



آدرس:
واحد پسران: اصفهان، خیابان شیخ مفید، کوچه ۵، سعدی جنوبی
واحد دختران: اصفهان، چهار راه پلیس، ابتدای توحید میانی
تلفن:
واحد پسران: 03136610383 و 03136610384
واحد دختران: 0136247160 و 03136294809
 



4_آموزشگاه زبان سرا


عنوان بستری برای یادگیری زبان با کیفیت آموزش زبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، و آموزشگاه زبان زبان سرا اصفهان از سال 1379 با هدف ارائه آموزش با کیفیت و منحصر به فرد آغاز به کار کرده است. این آموزشگاه برخلاف برخی از دیگر مراکز آموزشی دارای امکانات و تجهیزات پیشرفته‌ای است و از فضای مدرن و زیبایی برخوردار است که به دانش‌آموزان احساس راحتی و انگیزه برای یادگیری زبان می‌دهد.
آموزشگاه زبان انگلیسی زبان سرا اصفهان به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های زبان اصفهان شناخته می‌شود و دانش‌آموزانی از اصفهان و شهرهای مختلف از جمله چهارمحال بختیاری، خوزستان، بوشهر و سایر مناطق برای ثبت‌نام و یادگیری زبان به اینجا می‌آیند. این آموزشگاه به طور کامل و جامع آموزش ارائه می‌دهد و دوره‌های آموزشی آن به گونه‌ای تنظیم شده که دانش‌آموزان توانایی استفاده عملی از زبان آموخته شده را داشته باشند.



آدرس: اصفهان، خیابان جابر انصاری، نرسیده به چهار راه رزمندگان، شماره ۲۴۶، ساختمان زبان سرای اصفهان
تلفن: ٠۳١۳۴۴۴۴۴١۴
 


5_آموزشگاه زبان کوثر

 

در شهر اصفهان به عنوان یکی از برجسته‌ترین و بهترین آموزشگاه های زبان اصفهان شناخته می‌شود. این آموزشگاه با داشتن تجربه‌ی طولانی‌مدت و مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرده و به مرور زمان توانسته است استانداردهای بالایی در زمینه آموزش زبان به دانش‌آموزان خود ارائه دهد. ویژگی‌های اصلی این آموزشگاه به شرح زیر می‌باشند:

 


کادر مجرب و حرفه‌ای: آموزشگاه کوثر از یک تیم اساتید مجرب و با تجربه در زمینه‌ی آموزش زبان بهره می‌برد. این اساتید توانمندی‌های آموزشی بسیار بالا دارند و به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشند.




آدرس ساختمان شماره1: اصفهان، مطهری غربی حد فاصل پل فلزی و پل شیری، شماره ۱۴۸


تلفن ساختمان شماره1: 03132361273
آدرس ساختمان شماره2: اصفهان – بزرگمهر – ابتدای هشت بهشت غربی – کوچه ویس و رامین – پلاک ۲۱
تلفن ساختمان شماره2: 03132679182




Scroll to Top